Mille naurat juuri nyt?

• 13 423 936
  • 50 879

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators

Shejbal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Nauran edelleen Litmasen patsaalle. Voiko jumalauta törkeämmän näköistä veistosta enää tehdä? Eikö Litmanen ole itse kehdannut sanoa, että älkää nyt perkele pystyttäkö tuollaista kansalaisopiston kuvanveistotunnilla väsättyä hirvitystä julkiselle paikalle.

Sambody

Jäsen
Oskari Korpikari kuulemma pelaa NHL:ssä Phoenix Coyotesissa.

"Phoenexin suomalaisten ilta oli murheellinen, sillä Sami Lepistö ja Oskari Korpikari olivat kumpikin kahdesti jäällä kojoottilauman maalatessa."

Tässä on kyllä ehkä uusi surkean uutisoinnin merkkipaalu. Yleensä ei edes naurata nämä, mutta kun saa yhdessä virkkeessä perseiltyä noin huolella niin hyvin lähellä kävi aamusta kahvit näppikselle reaktio. Mainitaan nyt vielä sekin, että kyseinen kojoottilauma jäi nollille joten sinänsäkin aikamoinen suoritus Lepistöltä ja ennen kaikkea Bluesin Korpikarilta!

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaiset
Minä ainakin olen iloinen Oskun puolesta. Yksi aliarvostetuimpia pelaajia, joten hyvähän se on, että pääsee välillä uutisteksteihinkin :)

Edit: Mitä vittua, montako virhettä tuossa virkkeessä loppuen lopuksi olikaan...?

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Noh noh. Onhan Lepistön etunimi sentään oikein. Voisihan se olla Lauraksikin muuttunut.

Jutun 'toimittajan' nimeä ei alla ole enkä yhtään ihmettele miksi. Mahtaako joku näille 'toimittajille' maksaa jotain vai ovatko banaanipalkalla?

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutun 'toimittajan' nimeä ei alla ole enkä yhtään ihmettele miksi. Mahtaako joku näille 'toimittajille' maksaa jotain vai ovatko banaanipalkalla?

Ehkäpä Pekka Jalosen normaalituotos on tätä luokkaa. Oikein huolella kirjoitettuihin teksteihin voi jo oman nimensäkin läntätä.

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Ehkäpä Pekka Jalosen normaalituotos on tätä luokkaa. Oikein huolella kirjoitettuihin teksteihin voi jo oman nimensäkin läntätä.

Yleensä Pekka laittaa nimensä niihin teksteihin joissa hän on jutellut Koivun tai Selänteen kanssa tai jossa hän voi vähän lipaista Kummolan hanuria.

Tuo juttu oli jo sen tason rimanalitus virheineen että saattoipa olla niin että Pekan nimi lähti ensimmäisen päivityksen kohdalla pois artikkelista.

Suosikkijoukkue
Semo tutti parrucchieri.
Hahah! Aivan loistava. Vähän aikaa piti miettiä, että mikä juttu tää on. Sitten avautui.

Jumaleisson, kerrankin olin aikaani edellä. 4.10 nimittäin totesin näin:
Kyllähän aika hauska on myös tuo intialainen turbaanipää sikari suussa. Onhan hieno kuva kyllä.

Kukaan muu puusilmä ei huomannut, JEBOU. Nyt parrttyyyyy :)

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kukaan muu puusilmä ei huomannut, JEBOU. Nyt parrttyyyyy :)

Astunko miinaan, jos liitän lainauksen:

Jatkoajan kuvablogin puolella mainostettiin tätä kuvaa vuoden parhaaksi urheilukuvaksi, mutta minä en vaan yksinkertaisesti pysty millään lopettaa hihittämistä, kun huomasin tuon hieman idempää katsomaan saapuneen herrasmiehen tuolla eturivissä kuvan oikeassa reunassa. Miehen ilme vielä kruunaa kokonaisuuden.

Tiger ja pallo

boldaus minun.

Ioota Rhoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Broad Street Bullies
Niin, eihän kyseinen golffani suinkaan ollut ainoa suosikikseen pukeutunut katsoja tuossa kuvasarjassa. Eikä edes ollut ensimmäinen kerta, kun katsojat pukeutuvat turnauksissa suosikkipelaajikseen.

Siellä oli itseasiassa useampiakin hauskoja perukkipäisiä katsojia, mutta tämän jätkän idoli on sen verran värikäshahmo oikeastikin, että peruukki, tekoviikset ja sikari räjäyttivät potin.

Tässä "fani"
Tässä "idolli" jota esitti.

Suosikkijoukkue
HIFK
Väkisinkin hiukan hekotuttaa tuo naisasiaketju ja nuorukaisten hankaluus naiskontaktien saamisessa sekä se, kun ovat mielestään hiukan edistyneet jonkun naisen huomion herättämisessä. Eikä siis millään pahalla ketään kohtaan.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Väkisinkin hiukan hekotuttaa tuo naisasiaketju ja nuorukaisten hankaluus naiskontaktien saamisessa sekä se, kun ovat mielestään hiukan edistyneet jonkun naisen huomion herättämisessä. Eikä siis millään pahalla ketään kohtaan.

Vaikuttaa facebook hieman hankaloittaneen elämää. Nykyään joutuu tulkitsemaan kaikenmaailman hymiöistä naisten ajatuksia. Voiko tuossa edes onnistua?

Snagari

Jäsen

Todellakin. Biljardikepillä niskaan ym. jutut ovat todellisia helmiä. Enkä minä millään pahalla naura, mutta onhan tuo hauskan kuuloista. Ei sillä että itsekään mikään seppä olisin naisten kanssa.

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!

Hieman kyllä hymyilyttää täälläkin, tulee mieleen legendaariselle Dr Ekille esitetyt kysymykset.

"Se katsoi mua, apua, mitä se tarkottaa, nyt se laittaa mulle hymiöitä, mitä mä teen, kuinka tää etuteltta pysyy kurissa ja onko mun kulli normaali!??"

Ja tämä siis ihan hyväntahtoisesti kaikille ♥

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers

En tiä, olen itsekin sortunut ilmeisesti tuohon tai varmaan luet minutkin tuohon ryppäseen, mutta nauran itsekkin. Onhan se melekosta. :D Mutta mietippä itteäs silloinko olit siinä 20 hujakoilla? Ei varmaan paljoa erilaiset olleet mietteet.

On Snagari, on. Ne on helmiä. Ei helvetti. Kaikkea sitä on sortunut kirjoittamaan, mutta so not. Näillä mennään, sano VirmasMasakin.

Mutta ei se mitään, kuten sanoin nauran välillä itsekin ja varsinkin omalle viestihistorialleni kyseisessä ketjussa. Mutta nyt on asiat ihan hyvin sillä saralla ja silloinhan sinne ei ole asiaa? Onneksi. :)

Suosikkijoukkue
HIFK
Mutta mietippä itteäs silloinko olit siinä 20 hujakoilla? Ei varmaan paljoa erilaiset olleet mietteet.
Kyllä muuten oli. Meikä oli silloin niin saatanan tyhmä, että olin seurustellut saman tytön kanssa jo yli viisi vuotta, asuttiin yhdessä ja mentiin 21-vuotiaina naimisiinkin, perkele. Kaikkea tyhmää sitä tuleekin tehtyä nuorena. Nyt onneksi onnellisesti eronnut.

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy