Mille naurat juuri nyt?

  • 13 211 257
  • 50 365

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Tulipas aamusella havaittua, että V.Filppula on on säkittänyt pari maalia. Pohdin siinä itsekseni, että olisikohan Valtteri kuluttanut filmivaneria kesän aikana, ja rannekin saattaisi olla lähempänä NHL-kaliiberia. Mietin myös, että kaveri oli ensimmäisellä kaudellaan ylhäällä rohkea haastamaan 1vs1 -tilanteissa, mutta jotenkin on vaipunut sellaiseksi kiekkovarmaksi kaartelijaksi. Toivon siis mielessäni, että tätä rohkeutta olisi nähtävissä, nhl.com:n maalikoosteessa.

Katsottuani maalit tuli naurahdettua omille ajatuksilleni.
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Naisten tekemille "ottelurapoille". Hitusen puusilmäisyyttä havaittavissa.

Ei niistä ole mihinkään, pilanneet samalla myös maailman.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Tuli luettua pikaisesti hiukan väärin tuo Jatkoajan etusivun toinen pääotsikko. Tuskin olen ainoa.

SM-liigan viikon puheenaiheet: 17-vuotias prototähti ja 709 jäähyminuuttia
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Tuli luettua pikaisesti hiukan väärin tuo Jatkoajan etusivun toinen pääotsikko. Tuskin olen ainoa.

SM-liigan viikon puheenaiheet: 17-vuotias prototähti ja 709 jäähyminuuttia

Kieltämättä meinasi mennä kahvit väärään kurkkuun aamulla, kun luin 709:stä jää hyi minusta.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tuli luettua pikaisesti hiukan väärin tuo Jatkoajan etusivun toinen pääotsikko. Tuskin olen ainoa.

SM-liigan viikon puheenaiheet: 17-vuotias prototähti ja 709 jäähyminuuttia
Et ole. Aamulla hieraisin toisenkin kerran silmiäni kun mietiskelin että kenestä 17-vuotiaasta aikuisviihteen ammattilaisesta nyt SM-liigassa puhutaan.
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
VR:n uusimmalle vastoinkäymiselle: junat myöhästelevät, koska puista tippuu syksyisin lehtiä.

Tämä on kylläkin ollut ihan jokavuotista. Hankalahan se on junaa kiihdyttää kun lehtien takia sutii tyhjää.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators

Shejbal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Nauran edelleen Litmasen patsaalle. Voiko jumalauta törkeämmän näköistä veistosta enää tehdä? Eikö Litmanen ole itse kehdannut sanoa, että älkää nyt perkele pystyttäkö tuollaista kansalaisopiston kuvanveistotunnilla väsättyä hirvitystä julkiselle paikalle.
 

Sambody

Jäsen
Oskari Korpikari kuulemma pelaa NHL:ssä Phoenix Coyotesissa.

"Phoenexin suomalaisten ilta oli murheellinen, sillä Sami Lepistö ja Oskari Korpikari olivat kumpikin kahdesti jäällä kojoottilauman maalatessa."

Tässä on kyllä ehkä uusi surkean uutisoinnin merkkipaalu. Yleensä ei edes naurata nämä, mutta kun saa yhdessä virkkeessä perseiltyä noin huolella niin hyvin lähellä kävi aamusta kahvit näppikselle reaktio. Mainitaan nyt vielä sekin, että kyseinen kojoottilauma jäi nollille joten sinänsäkin aikamoinen suoritus Lepistöltä ja ennen kaikkea Bluesin Korpikarilta!
 

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaiset
Minä ainakin olen iloinen Oskun puolesta. Yksi aliarvostetuimpia pelaajia, joten hyvähän se on, että pääsee välillä uutisteksteihinkin :)

Edit: Mitä vittua, montako virhettä tuossa virkkeessä loppuen lopuksi olikaan...?
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Noh noh. Onhan Lepistön etunimi sentään oikein. Voisihan se olla Lauraksikin muuttunut.

Jutun 'toimittajan' nimeä ei alla ole enkä yhtään ihmettele miksi. Mahtaako joku näille 'toimittajille' maksaa jotain vai ovatko banaanipalkalla?
 

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaiset
Jutun 'toimittajan' nimeä ei alla ole enkä yhtään ihmettele miksi. Mahtaako joku näille 'toimittajille' maksaa jotain vai ovatko banaanipalkalla?

Ehkäpä Pekka Jalosen normaalituotos on tätä luokkaa. Oikein huolella kirjoitettuihin teksteihin voi jo oman nimensäkin läntätä.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Ehkäpä Pekka Jalosen normaalituotos on tätä luokkaa. Oikein huolella kirjoitettuihin teksteihin voi jo oman nimensäkin läntätä.

Yleensä Pekka laittaa nimensä niihin teksteihin joissa hän on jutellut Koivun tai Selänteen kanssa tai jossa hän voi vähän lipaista Kummolan hanuria.

Tuo juttu oli jo sen tason rimanalitus virheineen että saattoipa olla niin että Pekan nimi lähti ensimmäisen päivityksen kohdalla pois artikkelista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös