Mille naurat juuri nyt?

  • 13 239 336
  • 50 415
Suosikkijoukkue
Semo tutti parrucchieri.
Hahah! Aivan loistava. Vähän aikaa piti miettiä, että mikä juttu tää on. Sitten avautui.

Jumaleisson, kerrankin olin aikaani edellä. 4.10 nimittäin totesin näin:
Kyllähän aika hauska on myös tuo intialainen turbaanipää sikari suussa. Onhan hieno kuva kyllä.

Kukaan muu puusilmä ei huomannut, JEBOU. Nyt parrttyyyyy :)
 

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaiset
Kukaan muu puusilmä ei huomannut, JEBOU. Nyt parrttyyyyy :)

Astunko miinaan, jos liitän lainauksen:

Jatkoajan kuvablogin puolella mainostettiin tätä kuvaa vuoden parhaaksi urheilukuvaksi, mutta minä en vaan yksinkertaisesti pysty millään lopettaa hihittämistä, kun huomasin tuon hieman idempää katsomaan saapuneen herrasmiehen tuolla eturivissä kuvan oikeassa reunassa. Miehen ilme vielä kruunaa kokonaisuuden.

Tiger ja pallo

boldaus minun.
 

Ioota Rhoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Broad Street Bullies
Niin, eihän kyseinen golffani suinkaan ollut ainoa suosikikseen pukeutunut katsoja tuossa kuvasarjassa. Eikä edes ollut ensimmäinen kerta, kun katsojat pukeutuvat turnauksissa suosikkipelaajikseen.

Siellä oli itseasiassa useampiakin hauskoja perukkipäisiä katsojia, mutta tämän jätkän idoli on sen verran värikäshahmo oikeastikin, että peruukki, tekoviikset ja sikari räjäyttivät potin.

Tässä "fani"
Tässä "idolli" jota esitti.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Väkisinkin hiukan hekotuttaa tuo naisasiaketju ja nuorukaisten hankaluus naiskontaktien saamisessa sekä se, kun ovat mielestään hiukan edistyneet jonkun naisen huomion herättämisessä. Eikä siis millään pahalla ketään kohtaan.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Väkisinkin hiukan hekotuttaa tuo naisasiaketju ja nuorukaisten hankaluus naiskontaktien saamisessa sekä se, kun ovat mielestään hiukan edistyneet jonkun naisen huomion herättämisessä. Eikä siis millään pahalla ketään kohtaan.

Vaikuttaa facebook hieman hankaloittaneen elämää. Nykyään joutuu tulkitsemaan kaikenmaailman hymiöistä naisten ajatuksia. Voiko tuossa edes onnistua?
 

Snagari

Jäsen
Väkisinkin hiukan hekotuttaa tuo naisasiaketju ja nuorukaisten hankaluus naiskontaktien saamisessa sekä se, kun ovat mielestään hiukan edistyneet jonkun naisen huomion herättämisessä. Eikä siis millään pahalla ketään kohtaan.

Todellakin. Biljardikepillä niskaan ym. jutut ovat todellisia helmiä. Enkä minä millään pahalla naura, mutta onhan tuo hauskan kuuloista. Ei sillä että itsekään mikään seppä olisin naisten kanssa.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Väkisinkin hiukan hekotuttaa tuo naisasiaketju ja nuorukaisten hankaluus naiskontaktien saamisessa sekä se, kun ovat mielestään hiukan edistyneet jonkun naisen huomion herättämisessä. Eikä siis millään pahalla ketään kohtaan.

Hieman kyllä hymyilyttää täälläkin, tulee mieleen legendaariselle Dr Ekille esitetyt kysymykset.

"Se katsoi mua, apua, mitä se tarkottaa, nyt se laittaa mulle hymiöitä, mitä mä teen, kuinka tää etuteltta pysyy kurissa ja onko mun kulli normaali!??"

Ja tämä siis ihan hyväntahtoisesti kaikille ♥
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Väkisinkin hiukan hekotuttaa tuo naisasiaketju ja nuorukaisten hankaluus naiskontaktien saamisessa sekä se, kun ovat mielestään hiukan edistyneet jonkun naisen huomion herättämisessä. Eikä siis millään pahalla ketään kohtaan.

En tiä, olen itsekin sortunut ilmeisesti tuohon tai varmaan luet minutkin tuohon ryppäseen, mutta nauran itsekkin. Onhan se melekosta. :D Mutta mietippä itteäs silloinko olit siinä 20 hujakoilla? Ei varmaan paljoa erilaiset olleet mietteet.

On Snagari, on. Ne on helmiä. Ei helvetti. Kaikkea sitä on sortunut kirjoittamaan, mutta so not. Näillä mennään, sano VirmasMasakin.

Mutta ei se mitään, kuten sanoin nauran välillä itsekin ja varsinkin omalle viestihistorialleni kyseisessä ketjussa. Mutta nyt on asiat ihan hyvin sillä saralla ja silloinhan sinne ei ole asiaa? Onneksi. :)
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Mutta mietippä itteäs silloinko olit siinä 20 hujakoilla? Ei varmaan paljoa erilaiset olleet mietteet.
Kyllä muuten oli. Meikä oli silloin niin saatanan tyhmä, että olin seurustellut saman tytön kanssa jo yli viisi vuotta, asuttiin yhdessä ja mentiin 21-vuotiaina naimisiinkin, perkele. Kaikkea tyhmää sitä tuleekin tehtyä nuorena. Nyt onneksi onnellisesti eronnut.
 
Viimeksi muokattu:

Snagari

Jäsen
On Snagari, on. Ne on helmiä. Ei helvetti. Kaikkea sitä on sortunut kirjoittamaan, mutta so not. Näillä mennään, sano VirmasMasakin.

Mutta ei se mitään, kuten sanoin nauran välillä itsekin ja varsinkin omalle viestihistorialleni kyseisessä ketjussa. Mutta nyt on asiat ihan hyvin sillä saralla ja silloinhan sinne ei ole asiaa? Onneksi. :)

Ensinnäkin hyvä että noudatat naisasiaketjun kirjoittamatonta sääntöä "Ei positiivisia kirjoituksia omista naisasioista". Se on hyvä sääntö, useimmiten naisten kanssa menee huonosti ja silloin ei kiinnosta muiden iloisia juttuja lukea. Toki reilulla värikynällä nekin voidaan hyväksyä, tyyliin "pokasin 6 naista kun kävin stockalla ostamassa partavaahtoa". Ja scholl tietysti omassa sarjassaan, en tiedä mikä sarja se on, mutta naisia siellä ei ole. Ainakaan pantavia naisia.

Mutta hyvä, että tajusit hyväntahtoisen nauruni. Olihan ne jutut melkoisia välillä mutta show must go on. :)

ps. tulikohan nyt liikaa hymiöitä viestiin? ihan sama. ;)
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Vaikuttaa facebook hieman hankaloittaneen elämää. Nykyään joutuu tulkitsemaan kaikenmaailman hymiöistä naisten ajatuksia. Voiko tuossa edes onnistua?

Ennen Facebookia ja hymiöitä miehet yrittivät tulkita naisten ajatuksia naisten sanoista, äänepainoista, äänenvoimakkuudesta, ilmeistä, eleistä, pukeutumisesta tai pukeutumattomuudesta, hienovaraisista vihjeistä, selkeistä vihjeistä, ilmiselvistä vihjeistä, aivan suoraan sanomisista, tekemisistä ja tekemättä jättämisistä - ja melkein aina tulkinta meni pieleen. Jos nyt jotkut Facebookit ja hymiöt ovat se avain naisten oikeanlaiseen tulkintaan, niin ajan perkele autolla järveen.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Miltähän vuodelta tämmöinen Suomen kartta mahtaa olla? Raja laajentunut Petsamon suuntaan. Valitkaa toki Suomi valikosta: http://www.mobil1.com/mobil1/

Lukutaitoisille ystävillemme tiedoksi, Mobilin joku nettikilpailu.
 

Sambody

Jäsen
Jos joillain oli eilen hauskaa muiden naishuolista(tai paremminkin hymiöiden tulkitsemisesta), niin minullapa on jostain syystä hauskaa lukea kiivaana käyvää keskustelua Asia, joka "avautui" minulle ketjussa. Huikeaa settiä Valtroista ja stadin kingeihin!
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Masuhrin polvitaklausketjussa ollut piikittelevä vyön alle lyönti sai aluksi hymyn huulille näin...
Kääntäen voisi väittää, että jos nainen raiskauksessa levittää jalkojaan enemmän kuin penetraatio vaatii, hän on suostuvainen. Ehkä näin on Kuopiossa.

...mutta pienen repeämisen nauruun viimeisteli tämä jatkokommentti tuohon piikittelyyn...
No näinhän se Kuopion suunnalla juuri menee. Itä-Suomen hovioikeus on tässä asiassa vertaansa vailla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös