Mitä?! Kopioiko joku Jokereiden viimevuotiseen "teeman"? Vai löytyykö täältä vielä niitä, jotka jaksaa jauhaa aiheesta. Jos näin on niin se naurattaa minua, ketjun aiheeseen liittyen.
Nauru pidentää ikää.
Mitä?! Kopioiko joku Jokereiden viimevuotiseen "teeman"? Vai löytyykö täältä vielä niitä, jotka jaksaa jauhaa aiheesta. Jos näin on niin se naurattaa minua, ketjun aiheeseen liittyen.
Jos minulla olisi pieni koiranpentu ja joku potkaisisi sitä mistä tahansa syystä niin kyseinen potkija saisi maistaa monoa/nyrkkiä välittömästi. Paitsi jos kyseessä olisi nainen tai lapsi.
P.S. Mitä helvettiä, Jimi? :D
P.S. Mitä helvettiä, Jimi? :D
Heh.
Vaikea arvata onko tämä ollut levy-yhtiön idea vai Jimin oma.
Eikös tämä Jimi ole tehnyt aikaisemminkin jo vieläkin popimpia biisejä mm. tälle Cristal Snow'lle? Joten ei tämä ihan täysin uusi aluevaltaus taida olla.
Ja muistan nähneeni kaverin jossain räppivideollakin jammailevan. Paremmalla muistilla varustetut saavat korjata.
Ja muistan nähneeni kaverin jossain räppivideollakin jammailevan.
Nauran Kendallin tarinalle luokkaretkestä. Mihinkäs muuallekaan pienet mustat lapset voisi viedä, kuin... noh, katsokaa itse.
(Linkki Youtubeen)
Kaikenlaista... Kuulosti Sunrise Avenuen biisiltä :)
Haha, loistava piristys muuten paskaan päivään. Toisilla ihmisillä on tarinan kertomisen taito luonnostaan. Hyvää settiä.
Kaikkien aikojen ensimmäisenä suomalaisena NHL-vahtina tunnettu Nurminen korostaa, että taklaukset kuuluvat oleellisena osana jääkiekkoon.
Minua naurattaa, että JYP on nyt jo kova luu ja Perrin tulee vielä keskiviikkona. Eikai tässä enää parempi fiilis voi JYP-fanina olla.