Mille naurat juuri nyt?

  • 13 228 262
  • 50 390

J.Petke

Jäsen
Puskee väkisinkin mieleen kyllä, että tässä on taas kyse siitä futiskavereiden itselleen luomasta alemmuuskompleksista, kun varastetuista vitseistäkin pitää tulla kovaan ääneen ilmoittamaan. Se oikeastaan vähän naurattaa, varsinkin kun tuntee ko. nimimerkin kirjoitushistoriaa esim ff2-puusta.

Tämä itseänikin naurattaa välillä. Ei tarvitse kuin hieman mainita tuosta jääkiekko vs. jalkapallo niin heti on joku muistuttamassa kuinka se asia on isossa maailmassa. Ihme kun ei jääkiekkofaneilla ole samanlaista asennetta jalkapallisteja kohtaan. Tulee mieleen jotkut pienten veljesten kinastelut.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Mitä voi muuta tehdä kuin nauraa Harri Haataiselle. Ei ole mitään miestä itseään vastaan. Samoin voi nauraa tuolle systeemille, millä arvokisaedustajat valitaan. Joka helvetin kerta sama homma, että joku onnenkantamoisella pääsee kisoihin ja heittää siellä ihan päin helvettiä. Pitäisköhän uudistaa tuota systeemiä niin, että kisoihin lähetetään hieman isommalla otannalla...

Jorman poika sentään heitti sen ainoan heittonsa mm-finaalissa.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Puskee väkisinkin mieleen kyllä, että tässä on taas kyse siitä futiskavereiden itselleen luomasta alemmuuskompleksista, kun varastetuista vitseistäkin pitää tulla kovaan ääneen ilmoittamaan. Se oikeastaan vähän naurattaa, varsinkin kun tuntee ko. nimimerkin kirjoitushistoriaa esim ff2-puusta.
Sama puskee itselläkin mieleen. Tai no en nyt ihan alemmuuskompleksista tiedä, mutta olihan tuo hiukan huvittavaa tulla hakemaan "kreditit" FFkakkoselle. :)

Itse luulen että itse Timo Jutila on kesähessuna ilta-pulussa ja keksinyt tuon hassun huudahduksen tuohon otsikon alkuun.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Lueskelin HFBoardsilta threadia jossa käsiteltiin Mikko Koivun diiliä, ja alkoi naurattamaan erään nimimerkin käyttämä "lempinimi" Antti Miettisestä: Missthenettinen
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mitä voi muuta tehdä kuin nauraa Harri Haataiselle. Ei ole mitään miestä itseään vastaan. Samoin voi nauraa tuolle systeemille, millä arvokisaedustajat valitaan. Joka helvetin kerta sama homma, että joku onnenkantamoisella pääsee kisoihin ja heittää siellä ihan päin helvettiä. Pitäisköhän uudistaa tuota systeemiä niin, että kisoihin lähetetään hieman isommalla otannalla...

Minun mielestäni sen pitää juuri ollakin tuollainen sen systeemin, tai mielellään sellainen että kaikki kisapaikat ratkaistaisiin yhdessä kisassa. Siinä testattaisiin vähän sitä kuka kestää paineita ja kuka ei, ei tulisi yllätyksenä sitten arvokisoissa että kilpailu onkin kovaa. Jenkeillähän tällainen systeemi taitaa olla käytössä, että kaikki arvokisapaikat ratkotaan maan omissa mestaruuskilpailuissa.
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Tämä Keskisuomalaisen sivuilta löytynyt uutinen ovelasta kavalluksesta kieltämättä naurattaa. Varmaan ollut vorot aika ihmeissään kun rahat taskussa kävelevät pois. "Ei helvetti sehän toimi."
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Minun mielestäni sen pitää juuri ollakin tuollainen sen systeemin, tai mielellään sellainen että kaikki kisapaikat ratkaistaisiin yhdessä kisassa. Siinä testattaisiin vähän sitä kuka kestää paineita ja kuka ei, ei tulisi yllätyksenä sitten arvokisoissa että kilpailu onkin kovaa. Jenkeillähän tällainen systeemi taitaa olla käytössä, että kaikki arvokisapaikat ratkotaan maan omissa mestaruuskilpailuissa.
Jos näin olisi, pitäisi sen karsinnan olla mahdollisimman lähellä itse arvokisoja. Muutenhan nämä harrit ajoittaisivat kuntohuippunsa (karsintakisan) liian kauas itse pääkilpailuista. Vähän niinkuin nyt. Jos Haatainen heittää tänä kesänä enää kertaakaan yli 80, syön hatullisen pashaa.
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Jos Haatainen heittää tänä kesänä enää kertaakaan yli 80, syön hatullisen pashaa.

Otetaanpas tämä talteen, tämähän lisäsi mielenkiintoa yu-kesän seuraamiseen!

Kävin tuossa kaupungilla pyörähtämässä ja pisti naurattamaan kesämiehet, jotka ilman paitaa kulkevat julkisilla paikoilla. Hienoja ihraisia karvamahojahan siellä näkyi, ei siinä mitään. Näkyi myös palanutta ihoa ja vitivalkoista ihoa, maksaläiskiä ja arpia, sekä tietysti ihan perkeleen rumia tatuointeja. Paita päälle, jumalauta!
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Jos pistän sixpäkin olutta väliä, niin teetkö sen korkokengät jalassa? Nehän sulta jo löytyykin.
Se käypi kyllä, jos saan valita viidakon korkkarit. Vanhana ortodoksina vedän pashaa kyllä asussa kuin asussa.

Otetaanpas tämä talteen, tämähän lisäsi mielenkiintoa yu-kesän seuraamiseen!
Niin, epäselvyyksien välttämiseksi kirjoitin todellakin pasHaa, se ei ollut erhe.

Ja siinä olet oikeassa, että tatuaatiot ovat rumia, kaikki.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010071612051619_uu.shtml

Siis ei hemmetti, miten outoja ihmisiä on olemassa. Kaksi miestä saa syytteen törkeästä petoksesta. He ovat huijanneet vantaalaista yrittäjää ja vieneet tältä ison summan rahaa. Miehet olivat nimittäin uskotelleet, että kykenevät muuttamaan kemikaalien avulla mustia ja valkoisia paperilappuja seteleiksi!!!

Kuvastavaa on, että Poliisi muistuttaa artikkelin päätteeksi, että rahaa ei synny taikatempuilla.

Melkein noita huijareita pitäisi palkita kekseliäisyydestä.

Oheinen linkki siis kertoo tästä tapauksesta.
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Paita päälle, jumalauta!

Itsellä ei ole tatuointeja ja ihonväri on jotain punaisen ja valkoisen väliltä. Saanko siis kulkea ulkona ilman paitaa jos lämpötila pyörii 30 asteen paikkeilla ja paita päällä tulee liian kuuma? Vai onko semmoinen hiestä märkä paita paljonkin mielekkäämpi katsella?

Nyt vähän naurattaa mitkä kaikki asiat voivat ihmisiä haitata.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Itsellä ei ole tatuointeja ja ihonväri on jotain punaisen ja valkoisen väliltä. Saanko siis kulkea ulkona ilman paitaa jos lämpötila pyörii 30 asteen paikkeilla ja paita päällä tulee liian kuuma? Vai onko semmoinen hiestä märkä paita paljonkin mielekkäämpi katsella?

Nyt vähän naurattaa mitkä kaikki asiat voivat ihmisiä haitata.

Pohdin tätä asiaa juuri myös mutta mulla on lisäksi rumia tatuointeja eli ei ehkä kannata eksyä nimimerkki Kissa Janssonin tonteille. Taidan ihan vaan piruuttaan viettää viikonlopun ilman paitaa ihmisten ilmoilla. Tämä naurattaa meitsiä.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ilman paitaa asioiminen pankeissa, kaupoissa ym. sisätiloissa on varsin moukkamaista käytöstä. Ei sillä niin väliä, jos ulkoilee ilman paitaa.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Niin, epäselvyyksien välttämiseksi kirjoitin todellakin pasHaa, se ei ollut erhe.

Sama se, kunhan lupaus pitää.

Itsellä ei ole tatuointeja ja ihonväri on jotain punaisen ja valkoisen väliltä. Saanko siis kulkea ulkona ilman paitaa jos lämpötila pyörii 30 asteen paikkeilla ja paita päällä tulee liian kuuma? Vai onko semmoinen hiestä märkä paita paljonkin mielekkäämpi katsella?

Nyt vähän naurattaa mitkä kaikki asiat voivat ihmisiä haitata.

Toki saat, kernaasti saatkin. Eihän ne paidattomat roikaleet minua varsinaisesti haitanneet, ilmaisin vain naureskelleeni heille. Olen kuitenkin sitä mieltä, että ohut paita ei lisää kuumuutta niin paljon että olisi syytä käydä kaupungilla hoitamassa asioita yläruumis paljaana.

Pohdin tätä asiaa juuri myös mutta mulla on lisäksi rumia tatuointeja eli ei ehkä kannata eksyä nimimerkki Kissa Janssonin tonteille. Taidan ihan vaan piruuttaan viettää viikonlopun ilman paitaa ihmisten ilmoilla. Tämä naurattaa meitsiä.

Kernaasti, kernaasti, voe tokkiinsa. Jokainen maalatkoon ihonsa kuten haluaa, ei se minulta ole pois.

Ilman paitaa asioiminen pankeissa, kaupoissa ym. sisätiloissa on varsin moukkamaista käytöstä. Ei sillä niin väliä, jos ulkoilee ilman paitaa.

Olen täysin samaa mieltä.
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Vedetään nyt tää paidattomuushomma omaltakin osalta pakettiin. Siitä olen toki samaa mieltä, että esim. ravintoloissa, pankeissa yms. toki ollaan paita päällä, mutta muuten vapaasti. Tosin en ole varma kehtaanko enää kulkea ilman paitaa kun siellä kadun varrella on kissajanssoneita höhöttämässä.

Anyways, nyt on aika lähteä mökille viettämään viikonloppua. Ilman paitaa!
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Vedetään nyt tää paidattomuushomma omaltakin osalta pakettiin. Siitä olen toki samaa mieltä, että esim. ravintoloissa, pankeissa yms. toki ollaan paita päällä, mutta muuten vapaasti. Tosin en ole varma kehtaanko enää kulkea ilman paitaa kun siellä kadun varrella on kissajanssoneita höhöttämässä.

Anyways, nyt on aika lähteä mökille viettämään viikonloppua. Ilman paitaa!

Minäkö höhöttäisin, ei sentään. Kyllä se on enemmän sellaista sakaripietilämäistä yhhyhhyytä. Näyte youtubesta.

Hauskaa viikonloppua!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös