Kuningas Cescille. Perisuomalaiseen tapaan toinen käsi housuissa ja toinen kiinni pullossa ja ei muutakun lehdistön keskelle Carlesin kanssa ryyppäämään.
Pieni pätkä aiheesta
Pieni pätkä aiheesta
Eniten tuosta tuli mieleen legendaarinen Al Bundy, ja sehän ei ole ikinä huono asia.Perisuomalaiseen tapaan toinen käsi housuissa ja toinen kiinni pullossa ja ei muutakun lehdistön keskelle Carlesin kanssa ryyppäämään.
Pieni pätkä aiheesta
Eniten tuosta tuli mieleen legendaarinen Al Bundy, ja sehän ei ole ikinä huono asia.
Asian vierestä joitakuita saattaa naurattaa se seikka, että Ed O'Neillillä on brasilialaisessa jiujitsussa musta vyö. Tässä kuvassa vyö on tosin "vielä" ruskea.
Cescilläkin jos olisi ollut tuollainen vyö, niin olisi ehkä voinut ottaa de Jongin kanssa vaikka pienen matsin.
Hah. Tää oli hyvä. Jollain jatkislaisella "elämänsä kesätyö" Iltapulun toimituksessa? Ei paha.Iltalehden F1-otsikko
Kuka tunnustaa kirjoittaneensa?
Facebookissa on syntynyt syväluotaavaa ja analyyttista keskustelua, kun kohde nimeltään Jatkoaika.com lisäsi linkin Juha Lindin lopettamisesta.
-"tän miehen kohdalla ei voi puhua mistää jääkiekkourasta ku ei oo ikinä osannu pelata!!ilmalaa ajaa zamboonia"
-"JESSSS se pellelopettaa uran!"
On se Alko melkoinen mesta, ilmeisesti Tikkurilassa ne on myös harvinaisen suuria.
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=2224393&pos=no-tu
Linkissä uutinen pariskunnasta joka katosi Alkoon.
Oliko päätös poistaa penis mammuttipatsaalta oikea?
Tosikot pitävät lapsellisina milloin mitäkin. Sen olen erityisesti Oulussa havainnut, sillä joko Pori tai Oulu on tosikkouden pääkaupunki.Tunnen muutaman aikuisen kaverin, joista rivot puheet ovat hauskoja, itse kasvoin niistä ulos teini-ikäisenä. Jotenkin pidän tämän tyyppisiä kavereita lapsellisina.
Onko mammuttipatsas taidetta? Ja mikä on peniksen funktio tuossa "taideteoksessa"?
Mielestäni lausunto "Kyllä mammutilla pitää kunnon vehkeet olla." kertoo paljon "taiteilijasta". Tunnen muutaman aikuisen kaverin, joista rivot puheet ovat hauskoja, itse kasvoin niistä ulos teini-ikäisenä. Jotenkin pidän tämän tyyppisiä kavereita lapsellisina.
Kimmo on lapsellinen ja ansaitsee peniksensä menettämisen.
Tosikot pitävät lapsellisina milloin mitäkin. Sen olen erityisesti Oulussa havainnut, sillä joko Pori tai Oulu on tosikkouden pääkaupunki.
Se mikä toisesta on rivoa, on toisesta ihan tavallista puhetta tai tekemistä. Ei sinun kriteerisi rivoudesta ole ainoa oikea.
Ei toki kannata vaikkapa mummolleen rivoja juttuja heitellä. Se nyt on itsestään selvää. Mutta Tosifanin kirjoitushistorian tietäen, hänen kohdallaan ei ole kyse siitä vaan yleisestä tiukkapipoisuudesta.Rivot jutut heitettynä ihan vaan rivouden ilosta paikassa kuin paikassa, voivat olla vaikkapa sitten lapsellisia, mauttomia jne.
Oikeassa seurassa rivotkin jutut on ihan ok. Jutun heittäjälläkin pitää olla vähän vastuuta.