Mille naurat juuri nyt?

  • 13 262 506
  • 50 455

Kettumainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vaimo se vasta on kova jätkä. Kertoi tuossa viikonloppuna, kun keskusteltiin juomisesta porukalla, että "kyllä hänkin veti nuoruudessaan kaikki lapin kullista lähtien".

Pieniä ovat lapin kullit, sanon mä.

Tää menee samaan kategoriaan mun teiniaikaisen tyttöystäväni lausahduksen kanssa, jossa hän kommentoi tyttöjen perseiden kokoon liittyvään keskusteluun: "mulla on persettä vaikka muille jakaa".

Silloin nauratti, mutta myöhemmin tämä lausahdus osoittautui todeksi.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Naurattaa jonkun teinin ja hänen isänsä tilitys tässä Youtube videossa . Tyttö on aikaisemmin haukkunut kavereitaa ja muita ihmisiä internetissä erilaisissa nettiyhteisöissä ja nyt on kauhea vollotus ja sekasorto kun hänelle nauretaan ja ilkutaan. Ja totta vie niin nauran minäkin!

Tässä Iltasanomien juttu aiheesta: Teinityttöä kiusattiin netissä - poliisi haki turvakotiin. Tuolla sivuilla on kolme linkkiä Youtubeen, mutta vain kolmas niistä toimii ja se on tuo viestini alussa oleva.

- Olen tyytyväinen elämääni. Jos ette tajua sitä, niin "vedän liipasimesta ja teen aivoistasi sohjoa". Te vihaajat olette vain kateellisia, koska olen nätimpi, minulla on enemmän ystäviä, useammat ihmiset pitävät minusta ja minulla on faneja, Jessica lataa."

Ei hyvää päivää! Johanna Tukiainen vol. 2?

Edit. Ai tuo olikin noin nuori. Joka tapauksessa internet ei näköjään soville kaikille. Toki tappouhkaukset menevät jo hieman yli, mutta pizzan tilaukset ja kaikki ovat aivan oikeutettuja. Sitä saa mitä tilaa.
 
Viimeksi muokattu:

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Naurattaa jonkun teinin ja hänen isänsä tilitys tässä Youtube videossa . Tyttöä on aikaisemmin tehnyt jotain tyhmää internetissä erilaisissa nettiyhteisöissä ja nyt on kauhea vollotus ja sekasorto kun hänelle nauretaan ja ilkutaan. Ja totta vie niin nauran minäkin!

Eihän tosta kitinästä meinaa saada mitään tolkkua! Ja faija käy paasaamassa taustalla...

Kyllähän sen ymmärtää, että faijalta menee käpy, jos himaan tilaillaan pizzoja ja perheen elämää vaikeutetaan. Ja sen lisäksi oma tytärkin on saatanan typerä hysse. Mutta ehkäpä tuossa tilanteessa olisi kannattanut pistää pikkudaami nettiarestiin ihan itse, eikä odottaa viranomaisten väliintuloa.

Kusipäisyys voi tappaa.
 

Troy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Steelers
Lähimaastossa olisi ilmeisesti mielenkiintoiset kemut. Linkki uutiseen [kuopionkaupunkilehti.fi]

Ajelin eilen viitostietä ja ihmettelinkin Varkauden ja Kuopion välillä, että mitä helvetin hippejä siellä pyörii kun muutama porukka oli liftaamassa ja pari tyyppiä ihan vaan kävelemässä tienposkessa. Ja kaikki tosiaan näyttivät siltä kuin olisivat tipahtaneet suoraan Woodstockista sinne tienposkeen.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Ylen toimittaja haastattelee HJK:n tämän päiväisen Euro-vastustajan Ekranasin valmentajaa. Molemmat puhuvat aivan huikeaa englantia! Varsinkin tämä Ylen toimittaja laittaa myötähäpeämittarin punaiselle. Haastattelu.

"How well to ju nou eits zii kii?"

-What?
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Ylen toimittaja haastattelee HJK:n tämän päiväisen Euro-vastustajan Ekranasin valmentajaa. Molemmat puhuvat aivan huikeaa englantia! Varsinkin tämä Ylen toimittaja laittaa myötähäpeämittarin punaiselle. Haastattelu.

"How well to ju nou eits zii kii?"

-What?

Mistä aikuiskoulutuskeskuksen alkeiskurssilta näitä englantia puhuvia toimittajia haetaan?
Loistava haastattelu, se täytyy myöntää.
Hed kouss, köndishön.... Juuri näin.
 

Masculine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kusipäisyys voi tappaa.

Ei ole ensimmäinen tai viimeinen henkilö jonka elämästä on tehty aika helvettiä 4chanin avustamana (vaikkakin tämä on tainnu alkaa tumblr:n toimesta). En ole löytänyt mitään tarkempaa listaa mitä kaikkea tytölle on tilattu tai tehty, mutta uskallan lyödä vetoa että puhutaan huomattavan paljon suuremmista asioista kun parin pizzan tilaamisesta.
Kun joku tämmönen kohde sinne löytyy niin siinä ei yleensä kauaa kestä kun joku on jo kaivanut nimeä ja tarkempia tietoja jotta päästään itse asiaan.

Jos ei ole aikaisemmin asiaan perehtynyt niin kannattaa tutkia wikipediasta tai jostain vastaavasta mitä kaikkea tuo porukka on saanut aikaan.
 
Viimeksi muokattu:

d2uce

Jäsen
Ylen toimittaja haastattelee HJK:n tämän päiväisen Euro-vastustajan Ekranasin valmentajaa. Molemmat puhuvat aivan huikeaa englantia! Varsinkin tämä Ylen toimittaja laittaa myötähäpeämittarin punaiselle. Haastattelu.

Hyvän Yleisradion toimittajan tuntomerkkihän on se, että haastattelun aikana oma otsa vilahtaa muutaman kerran ruudun alakulmassa. Tämähän on Guru Saarisen yksi perusprinsiipeistä ja hyvin on tämäkin suojatti opit sisäistänyt.
 

MarkusMaggot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaljaliigalaiset
Tiedä nyt sitten nauranko, mutta hymyilyttää kuitenkin vähän.

Täältä löytyy Iltalehden juttu alastomien hippien kesäleiristä. No itse tuossa jutussahan ei ole mitään, mutta sopivien avainsanojen myötä jutun alapuolella olevista "aiheesta muualla"-otsikoista löytyy linkki uutiseen Javanainen jakaa kiekko-oppejaan kesäleirillä.

Haluaisin tuollaiselle leirille.
 
Nauran TPS:n puppeloinnille Euroopan liigan karsinnassa. Ensin haetaan hieno vierasvoitto Belgiasta ja sitten hukataan kotona maalin johto halvalla tavalla loppuminuuteilla. Ne maapisteet...
 

Kihaus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Nauran TPS:n puppeloinnille Euroopan liigan karsinnassa. Ensin haetaan hieno vierasvoitto Belgiasta ja sitten hukataan kotona maalin johto halvalla tavalla loppuminuuteilla. Ne maapisteet...

Eipä tuo Hongankaan perseily liiemmin riemunkiljahduksia aiheuta.

Edit: tai oikeastaan aiheuttaa, on tämä vaan jo niin tuttua.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hongan putoaminen pubijoukkueelle on aikamoinen yllätys. Se ei tosin anna kovin hyvää kuvaa liigamme tasosta, kun kyseessä on yksi nykyisistä kärkiseuroista. Helsinkiläisseura luonnollisesti pääsi jatkoon omasta otteluparista.

Varmaan myös kova isku Hongan taloudelle, kun tie Euroopassa katkesi lyhyeen. Viime vuosina ovat tietysti kohtuullisen euromenestyksen lisäksi saaneet nuoria pelaajia myytyä hyvällä tahdilla ulkomaille, mutta onko nykyisessä joukkueessa tällaisia pelaajia.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Mielikuvitushahmon oivallus kysyttäessä Kiviniemen ikää sai naaman hymyyn. Linkissä on postaus ketjusta -Asia joka "avautui" minulle-.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mielikuvitushahmon oivallus kysyttäessä Kiviniemen ikää sai naaman hymyyn. Linkissä on postaus ketjusta -Asia joka "avautui" minulle-.
Hyvä oli vastapallo kyllä. Pointsit Hahmolle.

Minua huvittaa taasen Freddien vastaus vanhaan, mutta tavan takaa jotakuta kiinnostavaan kysymykseen:

Kun lääkäri tekee eturauhastutkimusta, eli laitaa sormen potilaan perseeseen, niin kumpi siinä tilanteessa, lääkäri vai potilas on sormi perseessä?

Tässäpä juuri piilee kategorismin ja relativismin ero. Kategorisesti asiaa tarkastellen molemmilla on sormi perseessä. Kuitenkin relativistisessa katsannossa lääkärin olo on mukavampi kuin potilaan.
 

Tuen Vety

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raipen reippaat pojat
Viimeyönä Jyväskylän yössä pyörähtäneelle Irti Huumeista RY:n toiminnanjohtajalle, Jukka Riipiselle. Mitäköhän päihdettä valistusyhdistyksen nokkamies on nauttinut kun maanvetovoima käy noin ylitsepääsemättömäksi? http://www.youtube.com/watch?v=Dl5oKu95PQM
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Viimeyönä Jyväskylän yössä pyörähtäneelle Irti Huumeista RY:n toiminnanjohtajalle, Jukka Riipiselle. Mitäköhän päihdettä valistusyhdistyksen nokkamies on nauttinut kun maanvetovoima käy noin ylitsepääsemättömäksi? http://www.youtube.com/watch?v=Dl5oKu95PQM

Viime yönä? Klippi on kuvattu 23.-24.04.2010 välisenä yönä, mutta näköjään vasta tämän päivän puolella juutuubiin ladattu. Lisäksi herra taitaa olla "vt." eli virkaa tekevä. No mutta, kyllä kai sitä jokainen saa välillä vähän sekaisin olla.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Viimeyönä Jyväskylän yössä pyörähtäneelle Irti Huumeista RY:n toiminnanjohtajalle, Jukka Riipiselle. Mitäköhän päihdettä valistusyhdistyksen nokkamies on nauttinut kun maanvetovoima käy noin ylitsepääsemättömäksi? http://www.youtube.com/watch?v=Dl5oKu95PQM

Höh, herra vaan yrittää irti huumeista kun joku pösilö oli niitä varmaan penkille laittanut. Katsokaa nyt, miten vaikeaa se tosiaan on!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös