Mille naurat juuri nyt?

  • 13 272 126
  • 50 467

Jämäpakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flyers
Facebookissa on syntynyt syväluotaavaa ja analyyttista keskustelua, kun kohde nimeltään Jatkoaika.com lisäsi linkin Juha Lindin lopettamisesta.

-"tän miehen kohdalla ei voi puhua mistää jääkiekkourasta ku ei oo ikinä osannu pelata!!ilmalaa ajaa zamboonia"

-"JESSSS se pellelopettaa uran!"
 

Ketunkolo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea FC
Facebookissa on syntynyt syväluotaavaa ja analyyttista keskustelua, kun kohde nimeltään Jatkoaika.com lisäsi linkin Juha Lindin lopettamisesta.

-"tän miehen kohdalla ei voi puhua mistää jääkiekkourasta ku ei oo ikinä osannu pelata!!ilmalaa ajaa zamboonia"

-"JESSSS se pellelopettaa uran!"

Samoja kommentteja lueskelin ja naureskelin. Tosin, varsinkin tuon jälkimmäisen kommentin kirjoittajan profiilia kun tarkastelee, niin se kertoo jo aika paljon.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
On se Alko melkoinen mesta, ilmeisesti Tikkurilassa ne on myös harvinaisen suuria.

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=2224393&pos=no-tu

Linkissä uutinen pariskunnasta joka katosi Alkoon.

Tuosta tulee mieleen vanha ja huono vitsi, jossa humalainen mies soitteli keskellä yötä Alkon johtajalle ja kyseli, moneltako Alko aukeaa aamulla. Johtaja kertoi sen tapahtuvan klo 9. Meni pari tuntia, ja mies soitti vielä enemmän humaltuneena ja tiedusteli samaa asiaa ja sai saman vastauksen. Sama toistui taas parin tunnin päästä, jolloin johtaja sanoi myös, että mies tuskin pääsee tuossa kunnossa sisään. Tähän mies sanoi, että hän nyt tahtoisi ensin päästä Alkosta ulos...
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Iltalehti kertoo kuinka apinaa koijataan. Kyllä mahtavat kaverit saada koulujen alettua kuittailua toiminnastaan. Linkki vie Iltalehden uutiseen siitä, kuinka kouluun murtautuneet töhrijät saatiin satimeen.
 

Kihaus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Nauran itselleni ja Facebookille. Olen nimittäin ihminen, joka on jopa neuroottisen tarkka siitä, minkälaista kuvamateriaalia itsestään nettiin postailee. Pitää olla tukka hyvin ja muutenkin skarppina salamavalon välähtäessä, sillä enhän toki tahdo antaa itsestäni kovin junttia (mitä kylläkin olen, mutta ei sitä tarvitse aivan kaikkien tietää) kuvaa. Noh, viikkoon en ollut naamakirjassa käynyt ja nyt sitten kirjauduttuani silmiini hyppäsi seinälläni komeileva klassinen känniördäyskuva itsestäni. Koko komeuden kruunasi luonnollisesti hatun virkaa ajava Karjala-pahvi. Että kiitokset vaan kuvaajalle ja facebookin kuvien linkitys -ominaisuudelle.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Veeti-mammutin penis.

OTA KANTAA

Oliko päätös poistaa penis mammuttipatsaalta oikea?

Onko mammuttipatsas taidetta? Ja mikä on peniksen funktio tuossa "taideteoksessa"?

Mielestäni lausunto "Kyllä mammutilla pitää kunnon vehkeet olla." kertoo paljon "taiteilijasta". Tunnen muutaman aikuisen kaverin, joista rivot puheet ovat hauskoja, itse kasvoin niistä ulos teini-ikäisenä. Jotenkin pidän tämän tyyppisiä kavereita lapsellisina.

Kimmo on lapsellinen ja ansaitsee peniksensä menettämisen.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Tunnen muutaman aikuisen kaverin, joista rivot puheet ovat hauskoja, itse kasvoin niistä ulos teini-ikäisenä. Jotenkin pidän tämän tyyppisiä kavereita lapsellisina.
Tosikot pitävät lapsellisina milloin mitäkin. Sen olen erityisesti Oulussa havainnut, sillä joko Pori tai Oulu on tosikkouden pääkaupunki.

Se mikä toisesta on rivoa, on toisesta ihan tavallista puhetta tai tekemistä. Ei sinun kriteerisi rivoudesta ole ainoa oikea.

Jos taiteessa kuvataan näköispatsaan avulla joku mammutti, vaikkapa, niin pitäähän sillä nyt vehkeet olla jos kyseessä on miespuolinen mammutti. Ihmeellistä kristillistä häveliäisyyttä sitä näemmä riittää 2010-luvullakin aivan tavallisista asioista.

Monet tosikot pitävät rentoa elämänasennetta lapsellisuutena. Sille minä nauran usein, sillä lapsellista on ottaa itsensä ja maailmansa niin vakavasti, että itse ei-lapsellinen omasta mielestään on sitten muka niin perkeleen aikuinen.

Toisin päin tuo koko asia oikeasti on.

Kikkeli.
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Onko mammuttipatsas taidetta? Ja mikä on peniksen funktio tuossa "taideteoksessa"?

Mielestäni lausunto "Kyllä mammutilla pitää kunnon vehkeet olla." kertoo paljon "taiteilijasta". Tunnen muutaman aikuisen kaverin, joista rivot puheet ovat hauskoja, itse kasvoin niistä ulos teini-ikäisenä. Jotenkin pidän tämän tyyppisiä kavereita lapsellisina.

Kimmo on lapsellinen ja ansaitsee peniksensä menettämisen.

Oliko tämä tosissan kirjoitettu? :).. jos oli niin mielestäni on hienoa, jos ihmisen sisältä löytyy myös se "lapsenmielisyys"(jota sinä et näemmä kaipaa), joka ei ota kaikkea niin tosissaan ja osaa laskea leikkiä. Itse aion tehdä ja elää näin aina, mutta ei siinä mitään. Meitä on joka junaan. Tosikkoa minusta ei saa tekemälläkään, joten nauran myös tälle taideteokselle ja tekijälle, joka ei silti ole mielestäni lapsellinen. Lapsenmielinen vain.

-OO-:n kanssa samaa mieltä, että kyllä uroksella munaskuukkelit pitää olla.

E. Käyttäjänimettömän tekstin allekirjoitan kikkeliä myöten täysin.
 

1stApril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tosikot pitävät lapsellisina milloin mitäkin. Sen olen erityisesti Oulussa havainnut, sillä joko Pori tai Oulu on tosikkouden pääkaupunki.

Se mikä toisesta on rivoa, on toisesta ihan tavallista puhetta tai tekemistä. Ei sinun kriteerisi rivoudesta ole ainoa oikea.

Rivot jutut heitettynä ihan vaan rivouden ilosta paikassa kuin paikassa, voivat olla vaikkapa sitten lapsellisia, mauttomia jne.
Oikeassa seurassa rivotkin jutut on ihan ok. Jutun heittäjälläkin pitää olla vähän vastuuta, ei pelkästään tiukkapipoisilla kuulijoilla.
Ehkä TosiFanikin oli vähän näillä linjoilla?

Itse äänestäisin kaupungeista Poria. Tiedän vain pari tyyppiä Oulusta ja he ovat kyllä rentoja heppuja.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Rivot jutut heitettynä ihan vaan rivouden ilosta paikassa kuin paikassa, voivat olla vaikkapa sitten lapsellisia, mauttomia jne.
Oikeassa seurassa rivotkin jutut on ihan ok. Jutun heittäjälläkin pitää olla vähän vastuuta.
Ei toki kannata vaikkapa mummolleen rivoja juttuja heitellä. Se nyt on itsestään selvää. Mutta Tosifanin kirjoitushistorian tietäen, hänen kohdallaan ei ole kyse siitä vaan yleisestä tiukkapipoisuudesta.

Meitähän on moneen junaan mutta tietenkinhän minun määritelmäni rivoudesta on se ainoa oikea (ehhehe).

Lapset ovat lapsenmielisyytensä ohella tosikkoja. Eivät ymmärrä sarkasmia ja ironiaa kovinkaan usein, jos ollenkaan. On siis lapsellista olla tosikko!
 

Tshekki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maajoukkue (lajista riippumatta)
Veeti-mammutin penis.

OTA KANTAA

Oliko päätös poistaa penis mammuttipatsaalta oikea?

Juuri kattelin tuossa pari päivää sitten enkeleitä ja demoneita elokuvan. Siinä alussa on kohtaus, jossa Langdon pilailee kirkon kustannuksella, kun jonkun paavin aikana patsailta piti munat poistaa. Tuli kyllä vähän sellasta ylimielistä fiilistä, et on kyllä ollu jengi aikoinaan sekaisin ja ettei tollasta hölmöyttä kyllä tämän päivän Suomessa sallittaisi. Kuinka väärässä olinkaan.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Eli Marko Björs oli "polttanut" pakaransa uima-altaalla vaikka oli käyttänyt rasvaa?

En halua tietää enempää.
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Eli Marko Björs oli "polttanut" pakaransa uima-altaalla vaikka oli käyttänyt rasvaa?

En halua tietää enempää.

Niin, itsekin kiitin luojaani ettei siellä ollut kuvaa Markon kärähtäneestä perseestä. On siinä varmaan hotellin henkilökunnalla ollut ihmettelemistä, kun Suomen superjulkkis on kekkuloinut valkoinen perse vilkkuen rasvaamassa itseään altaalla. Tai Markon kaverihan sen on luultavasti toki rasvannut...
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tosikot pitävät lapsellisina milloin mitäkin. Sen olen erityisesti Oulussa havainnut, sillä joko Pori tai Oulu on tosikkouden pääkaupunki.

Se mikä toisesta on rivoa, on toisesta ihan tavallista puhetta tai tekemistä. Ei sinun kriteerisi rivoudesta ole ainoa oikea...

Kikkeli.

Missä kohtaan olen puhunut rivoudesta tai jeesustellut lasten suojelemisesta? Minusta on vaan lapsellista tai oikeastaan säälittävää, että aikuinen mies hihitää kun sanoo "kikkeli" tai kun mammutin penis tulee esiin häntää vääntämällä.

Alastomuus tai seksi sopii taiteeseen paikassaan, kuten esim. entisaikojen patsaissa, mutta tässä kohtaa toteutus on lapsellinen, "kikkeli" sanaa hihittävän hölmön hölmö idea.
 

Masculine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nauran Oldspicen youtube kanavalla oleville videoille, sinne on näköjään ilmenstynyt tässä vähän ajan sisään pari sataa videovastinetta erilaisille nettikirjoituksille noista oldspice mainoksista! Vastineet jatkavat samaa linjaa kun nämä loistavat mainoksetkin. Im on a horse!
Tässä vielä uusin näistä mainoksista joka on myös loistava.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Nyt meni puurot ja vellit sekaisin. Tuo lausehan on tullut tunnetuksi FutisForum2:lla, josta se on sitten apinoitu jatkiksellekin. Kuten niin monet muutkin jatkis-läpät.

FutisForumin ja Jatkoajan risteytyminen on nähtävissä myös äänestyksessä, jossa äänestetään, kumpi on itselle merkittävämpi saavutus; jääkiekon olympiakulta vai jalkapallon EM-kulta. Melkein puolet on äänestänyt jalista.
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
FutisForumin ja Jatkoajan risteytyminen on nähtävissä myös äänestyksessä, jossa äänestetään, kumpi on itselle merkittävämpi saavutus; jääkiekon olympiakulta vai jalkapallon EM-kulta. Melkein puolet on äänestänyt jalista.

Aika yllättävää että edes noin moni on äänestänyt jääkiekon olympiakultaa. :D
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Nyt meni puurot ja vellit sekaisin. Tuo lausehan on tullut tunnetuksi FutisForum2:lla, josta se on sitten apinoitu jatkiksellekin. Kuten niin monet muutkin jatkis-läpät.
Vai olisiko lausahdus sittenkin tullut tunnetuksi tästä kuvasta?

Puskee väkisinkin mieleen kyllä, että tässä on taas kyse siitä futiskavereiden itselleen luomasta alemmuuskompleksista, kun varastetuista vitseistäkin pitää tulla kovaan ääneen ilmoittamaan. Se oikeastaan vähän naurattaa, varsinkin kun tuntee ko. nimimerkin kirjoitushistoriaa esim ff2-puusta.

Edit: Linkki vie siis Naurunappula nimiselle sivustolle kuvaan, jossa esiintyy Timo Jutila.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös