Kuinkakohan moni läski nauroi sanaleikin sijaan megabagin vaatimattomalle koolle (350g).Jay Leno tuota sipsipussua showssaan aikanaan esitteli. Yleisolta makeat naurut.
Eihän pesis toki ruumiilta vaadi juuri mitään, eli pystyisivät varmaan vielä lisäämään pelimäärää tuostakin.
Сборная Англии посетил южноафриканский приют. "Было очень интересно получить улыбку на лице людей, без всякой надежды, и которые в постоянной борьбе", сказал 6-летний Джозеф Umboto.En vielä naura, mutta sitten kun tämä saman saa vielä venäjäksi ja ruotsiksi tähän ketjuun, niin sitten repeää.
Että silleen...
Olin käsityksessä että MLB-ottelut ovat NFL-tyyliin hieman erikoisempia tapahtumia ja runkosarjassa on jotain 14 ottelua. Eihän pesis toki ruumiilta vaadi juuri mitään, eli pystyisivät varmaan vielä lisäämään pelimäärää tuostakin.
Suomessa on etuovi.com ja oikotie.fi. Löytyykö Ruotsista vastaavia, kattavia asunnunhakusaitteja? Vuokra-asunto hakusessa Göteborgista/Tukholmasta.
B-trappa.se? En mene tästä takuuseen, sori.
No huh huh...Pakko kyllä nauraa, tai ainakin hymyillä anopilleni. Hän on kysynyt tänään jo ainakin kolmesti, että otanko olutta. Mahtava anoppi, osti vielä laatikon Sandelssia ihan vain minua ajatellen.
No huh huh...
Täällä anoppi tarjoaa vain yhtä tai kahta tölkkiä, Koffia.
Tasan ei käy onnen lahjat. kade.
Mahtava anoppi, osti vielä laatikon Sandelssia ihan vain minua ajatellen.
Tuossa on takuulla jokin koukku. Ei anopit osta vävyille laatikollista bisseä ellei siinä ole jotain taka-ajatusta. Joko toivoo, että kännissä mokaat ja saavat antaa sulle kenkää tai sitten yrittää saada sut sextamaan kun tyttärensä on nukahtanut.
Voisin kyllä vannoa että koukkua ei ole. Olen vain niin hyvä tyyppi ja that´s it.
Ei uskoisi, että noinkin kovalla jannulla on jotain nörttikavereita.Tietylle osaa opiskelukavereista, jotka aina moralisoivat minulle kun pyörin koulussa silloin tällöin, joko humalassa, krapulassa tai lähdössä baariin. Väittivät ettei minusta mitään tule ja jää koulu kesken. Haistakoot kaikki pitkän paskan, tässä työharjoittelua vedellään hyvässä firmassa hienolla palkalla ja äsken tultiin kertomaan, että jatkoa olisi tarjolla. Koulussa arvosanat tuollaista 3 tasoa ja työkokemusta reilusti enemmän kuin näillä "hikeillä".
Vatipäät, minä nauran teille! Te pänttäsitte elämänne parhaat vuodet, kun minä pidin hauskaa ja pämppäsin. Silti pärjään vähintään yhtä hyvin, hah teille. Toivottavasti kirjastossa oli kivaa ja laskentatoimen arvosana 4½ lämmittää mieltä.
Ei uskoisi, että noinkin kovalla jannulla on jotain nörttikavereita.