No kyllä tuo taisi olla Jalosen, Dufvan, Santalan ja Hytösen ystävyyttä hehkuttava ottelu.Ajatus oli verrata tätä Tanskan voittoa. Mutta sitä ei siis voi verrata, koska Tanska ei voittanut ystävyysottelussa. Tämä selvä.
No kyllä tuo taisi olla Jalosen, Dufvan, Santalan ja Hytösen ystävyyttä hehkuttava ottelu.Ajatus oli verrata tätä Tanskan voittoa. Mutta sitä ei siis voi verrata, koska Tanska ei voittanut ystävyysottelussa. Tämä selvä.
Ei naurata enää, mutta eilisen matsin lopussa huvitti episodi jonkin karjala-fanin ja Jalosen sanailu. Otti varmaan kisaturistia pannuun, meni hyvä syy ryypätä, kun Suomi ei voittanutkaan Tanskaa 5-0, eikä juuteille voi aukoa päätään ympäri kaupunkia.
Hitler kuulee Suomi-Tanska ottelusta: http://reformiklubi.fi/hitler/
Hitler kuulee Suomi-Tanska ottelusta: http://reformiklubi.fi/hitler/
Juuri näin. MM-kisat ovat todellista kulta-aikaa jatkisjunteille. Naurattaa ja vähän säälittääkin.
YLE menee tällä hetkellä kaikessa alaspäin kuin lehmän häntä.
Jälkihiki on kyllä kuin jostain sketsistä, johon ei moni pysty, lähellekään. Parhaimmat naurut saa jo siitä, kun mainitaan, että Hetemaj (nainen) on keskustelemassa. Ja on kova kiekkofani. "Joo mä oisin halunnu ton Jan Mikael Juutilaisen MM-kisoihin, tjsp." Mutta ei se mitään, hyvää viihdettä.
Tuo jälkihiki on täynnä itsestään selvyyksiä, jotka jokainen ymmärtää. Jokainen, kuka tuosssa on ollut mukana, latelee sellaisia "analyysejä", jotka tavallinen kadun ristoreipaskin tietää.
Nyt alkoi jo vituttamaan, kun YLE on näin heikossa jamassa. Ja Kimmo "oijjjjoiiiiiiiiiiii" Porttila selostaa MM-skaboissa. Jes kiitti väinö.
Vitutusketjuun?
Olen melko varma, että Jutilalla kehonrakennusta ohjaavat enemmän geenit kuin ruokailutottumukset. Toiset ovat läpipaskoja, toiset lihovat yhdestä oliivista.Pointtina oli kai ottaa kantaa siihen että edes muutos huippu-urheilijasta normaalin ihmisen kulutukseen ei pitäisi johtaa Jutilaa peilistä heijastamaan näkyyn.
Jos minä olen kaukalossa varusteet päällä, kiekko lavassa ja naama kohti laitaa, osaan varautua kontaktiin. Siinä saa tulla vaikka kaksi Jarkko Immosta selkään, enkä silti lennä tuolla tavalla. Ja painan vain 85 kg. Jos seison S-marketin kassajonossa, ei tarvita kuin Sami Vatanen, ja lennän naama edellä kassakonetta päin. Siinä on vissi ero.
Minä painan vain 105 kiloa ja olen horjahtanut jäällä jonkun 70-kiloisen tönäisemänä. Ja miksi ihmeessä Vatanen tönii ihmisiä kassajonossa? Nykynuoriso voi pahoin?
Olen melko varma, että Jutilalla kehonrakennusta ohjaavat enemmän geenit kuin ruokailutottumukset. Toiset ovat läpipaskoja, toiset lihovat yhdestä oliivista.
Ensinnäkin naurattaa Suomen voitto. Toiseksi naurattaa tuo otteluseurantaketju. Kukahan jaksaisi laskea kuinka monella eri nimellä Clemmenseniä kutsuttiin pelin aikana?
Jep, ja yllättävän hyvin tuollainen toistohuumori meikäläiseen tehoaa. Oikein ihmettelin kun tuli joka kerta naurettua, kun joku väänsi sen jonkun von Kinkerhoffenin siihen viestiin.Ensinnäkin naurattaa Suomen voitto. Toiseksi naurattaa tuo otteluseurantaketju. Kukahan jaksaisi laskea kuinka monella eri nimellä Clemmenseniä kutsuttiin pelin aikana?
Siksi sanoinkin "enemmän". Kyllähän Jutille ruokakin maittaa, ei kai se mikään salaisuus ole.Mitä Tampereella Jutia olen nähnyt niin kyllä sinne enemmän aina näyttää menevän kuin yksi oliivi
Vaikka von Klinkerhoffen olikin minun Manalainen Armeija -vedätykseni, voisi koko nimihommasta ojentaa ruusut vaikkapa Monty Python -ryhmän suuntaan. Kaikki huumori on sieltä.Jep, ja yllättävän hyvin tuollainen toistohuumori meikäläiseen tehoaa. Oikein ihmettelin kun tuli joka kerta naurettua, kun joku väänsi sen jonkun von Kinkerhoffenin siihen viestiin.