...Onko TPS nykyisin sitä että toimitaan akatemiana niille jotka haluavat parempaan SM-liigaseuraan tai Ruotsiin, jossa hankitaan pelaajat Mestiksestä ja tehdään urotöitä vuodesta toiseen?
I-S kirjoitti eilen, että Irina Björklund tekee jossain leffassa seksikohtauksen itse George Clooneyn kanssa ja että näin hänen uransa nousee uusiin ulottuvuuksiin.
Uutisen julkaisemisen jälkeen on ilmeisesti saatu asiasta vähän parempaa infoa, kun otsikko on nyt seuraava:George Clooney lempii Irina Björklundin kanssanäyttelijän kanssa - katso kuvat!
Tämän tiedon avulla pystyn jatkamaan vielä elämää.
Olen aina pitänyt heppatyttöjä vähän yksinkertaisina, mutta tämä vetää kyllä pohjat!
Kyseessä on siis Piia Pantsu ja ruotsalainen lentokenttähuumori.
Voi olla, että jälkeenpäin ei enää ole naurattanut enää niin paljoa. :)
Hiukan samanlainen juttu kävi viitisen vuotta sitten kesällä, välittömästi Lontoon metron pommi-iskujen jälkeen, kun mentiin jätkäporukalla ryyppyreissulle Bratislavaan. Oltiin juuri ennen turvatarkastusta puhuttu, ettei parane mistään räjähteistä yms. puhua lentokentällä tai koneessa. Itse asiassa sama jätkä, joka otti asian puheeksi, meni käymään vessassa juuri ennen koneeseen menoa. Sieltä tultuaan totesi turhan äänekkäästi, että "väänsin ihan törkeen pommin pönttöön!". Hyssyteltiin kaveria tietenkin, että ei tommosia juttuja ja ajateltiin tietenkin, että tahallaan aukoo päätään ja kerjää hankaluuksia, mutta ei, vahingossa valitsi sanansa väärin ja oli helvetin nolona, mutta onneksi möläytys ei ilmeisesti kaikunut kenenkään ulkopuolisen korviin ja päästiin normaalisti matkaan.Muistan kun joskus pelimatkalla jengikaveri heitti saman jutun. "Onneks mun pommii ei huomattu" taisi olla kommentti Helsinki-Vantaalla turvatarkastuksen jälkeen.
On toi Timo Jutila vaan jäätävän läski! Minä ainakin täällä töllön ääressä mörähdin ääneen, kun tämä suomikiekkoilun ikoni pamahti ruutuun kertomaan tarinoitaan. Ei siinä, lihapullat ja perunamuusit.
On toi Timo Jutila vaan jäätävän läski! Minä ainakin täällä töllön ääressä mörähdin ääneen, kun tämä suomikiekkoilun ikoni pamahti ruutuun kertomaan tarinoitaan. Ei siinä, lihapullat ja perunamuusit.
Ihiminen, joka on v. 1995 32-vuotiaana ollut kenties elämänsä kunnossa, saattaa olla v. 2010 47-vuotiaana jopa hivenen toisessa kunnossa.
Ihiminen, joka on v. 1995 32-vuotiaana ollut kenties elämänsä kunnossa, saattaa olla v. 2010 47-vuotiaana jopa hivenen toisessa kunnossa. Mä kato jotenkin niinkun tiiän tän ja osaan samaistua. Ettei tarvi nulikoitten naureskella yhtään siellä. Saattaapi joku päivä osua nilikkaan.
Lisäksi Juti on kuitenkin ollut huippu-urheilija ts. huippu-urheilijan safkatottumukset, kiekkoilijoiden keittohommat ja treenin + pelien myötä ankara kulutus. Leikkaa se yhtäkkinen energiankulutus pois ja jatka muuten samalla tavalla, niin varmasti näkyy. Saati että ennen jäällä vietetty aika kuluu joko jääkaapilla tai tuopin äärellä...