Piiraisen kuva ja kuvassa oleva teksti MTV3:n etusivulla aiheuttivat pientä hymähtelyä.
Tässä uutinen josta löytyy lisätietoa poliittisia oikeuksia koskevasta rikoksesta ja vaalilahjonnasta.Miksi se on rikos? Eikö minun ääni ole minun omaisuutta ja omaisuuttanihan saan kai vapaasti myydä. Äänen kyllä möisinkin sopivasta summasta.
Naurattaa jo ajatus tuosta hiihtoliiton Piiraisen kuvasta jonku propellihatun tuleva photoshoppi väännös -> pullo kossupulloksi ja kuva seiskaan/Norjan lehdistöön.Kuka Piirainen? Missä kuva on otettu? Ei kai sisällä alastomuutta? Onko hyvän maun mukainen? Ei kai kuvateksteissä ole mitään erikoista? Eihän se ole mustavalkoinen kuva?Piiraisen kuva ja kuvassa oleva teksti MTV3:n etusivulla aiheuttivat pientä hymähtelyä.
Ajattele, näihin kaikkiin olisit voinut vastata selvittämällä mistä kuvassa on kyse.
En uskaltanut avata.
Tero Pitkämäen kasvattamille viiksille.
edit: en jaksakaan laittaa linkkiä, koska joudun lähtemään kotoa yhdeltätoista, joten minulla ei ole riittävästi aikaa kirjoittaa linkin vaatimaa selostusta.
Tällä Matt Nickersonin kuvalle: http://www.sm-liiga.fi/media/portraits/2007/ilves/nickerson-matt.jpg
En tiedä onko toi pää lisätty tohon jotenkin jäkikäteen, mutta se ei ole ainoa käsittämätön asia kuvassa. Noi hiukset ja toi parta, voi terve! Näyttää ihan, kun joku olis käsitellyt kuvaa ja piirtänyt siihen päälle.
Minä muuten myinkin, taisi olla 90-luvun viimeiset kuntavaalit. Kaverini oli ehdolla, ja juotti minut känniin hyvässä ravintolassa konjakein, viskein ja muin hienoin ainein. Lupasin kiitokseksi äänestää häntä, minkä teinkin. Pääsi varasijalle.Miksi se on rikos? Eikö minun ääni ole minun omaisuutta ja omaisuuttanihan saan kai vapaasti myydä. Äänen kyllä möisinkin sopivasta summasta.
Suomen pelkokertoimen kilpailijoille. Tyypeille tekee tiukkaa olla veden alla puolta minuuttia, kun menee vähän vettä nenään. Ei jumalauta.
Jep, se on helppo huudella täällä. Kylmä vesi, jännitys ja paineet voivat tuntua kovemmilta tuolla paikan päällä. Eikä tuo puoli minuuttia hengittämättä muutaman metrin syvyydessä nyt muutenkaan ihan mikään lastenleikki ole.
Kannattaisiko osallistua tuohon skabaan jos se on niin helppoa? Kymppitonnihan on ihan mukava palkinto noin helposta hommasta.
Eihän AnFa puhunut muusta kuin veden alla olemisesta ja olen kyllä hänen kanssaan samaa mieltä.Kannattaisiko osallistua tuohon skabaan jos se on niin helppoa? Kymppitonnihan on ihan mukava palkinto noin helposta hommasta.
Suomen pelkokertoimen kilpailijoille.
Suomi-futikselle.
Kukakohan on se viisas mies joka ensiksi suunnitteli kauden loppuvan lokakuun lopussa ja sitten antoi vielä luvan pelata kentällä joka on yksi vitun iso kuralätäkkö.
Pelin taso on sitten jo koomisen paskaa.
Arvasinkin että täällä tulee näitä kommentteja suomifutiksesta. Ei muuta kuin karjala-lippis päähän ja ihq-kimiä fanittamaan.
Ai että tuolle Turun kentälle sekä sarjaohjelmalle ei saa nauraa vaikka jalkapallosta tykkäisikin.
No, vyölaukku päälle ja Teneriffalle siitä, hus.