Ehkä kuitenkin eniten ärsyttää/naurattaa tuo Urpilaisen helvetin ruma ilme!
Tämän aamun Hesarin Fingerporin idioottihuumori naurattaa syystä tai toisesta...
Yleensä loistavia oivalluksia, tosin pakostakin välillä tulee heikompia jaksoja. Hakkaa silti viivit ja wagnerit. Mitäpä olisikaan aamu ilman Fingerporia? Parina aamuna olen löytänyt itseni ruokapöydän alta nauramassa.
Tuo Cherylliumin ja JarMaticin väittely itseasiassahan oli hauska, CheChe sanoi myös että JaMa taitaa olla enemmän diiva kuin hän kun JäMä Chipan mielestä korosti kuinka haluaa kaikenlaista materialistista hyvää itselleen.
Itse en kyllä ymmärrä tätä fingerporionanointia laisinkaan. Korkeintaan keskinkertaista itseään toistavaa sanaleikkiä.Fingerporihan on yläastelaisittan sanottuna quuminta hottia.
Yleensä loistavia oivalluksia, tosin pakostakin välillä tulee heikompia jaksoja. Hakkaa silti viivit ja wagnerit. Mitäpä olisikaan aamu ilman Fingerporia? Parina aamuna olen löytänyt itseni ruokapöydän alta nauramassa.
Pari kertaa on tullut katsottua Urheilukanavalta se Sihvosen ohjelma 'Kaksi sormea pillukarv...' tai siis 'pelikirjalla' ja jotenkin tämä kiekkoanalyytikoksi itseään nimittävä karvanaama aiheuttaa allekirjoittaneessa sellaisen spontaanin hekotuksen joka kerta. Vaikka joskus sieltä tuleekin ihan asiallisen oloista kiekkokommenttia, en jotenkin vain kykene ottamaan hahmoa nimeltä Petteri Sihvonen vakavasti. Ehkä ongelma onkin siinä, että P. Sihvonen ottaa itsensä turhan vakavasti. En tiedä.Vähän naurattaa nämä Sihvosen jutut.
Enää puuttuu se, että miehen tv-ohjelmassa käy pieni kämmi äänen suhteen ja se ohjelman alussa Sihvoselle kysymyksiä esittävä muutettu ääni paljastuuksin Petterin omaksi ääneksi. Eipä olisi eka kerta, kun PS haastattelee itseään.
- Yt-neuvotteluilla HC TPS Turku Oy:n hallitus pyrkii sopeuttamaan HC TPS:n taloutta voimakkaasti muuttuneisiin markkinatilanteisiin, seura tiedotti.