Mille naurat juuri nyt?

  • 13 213 113
  • 50 365

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Naurattaa TPS:n toiminta...kun itkukin on jo itketty. Hauskoja huumormiehiä Ruissalossa.
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Tämä linkkien puhkiselityspakko on kyllä surkein "kehitysidea" mitä jatkoajassa on ikinä keksitty. Eikö tuon kuningasidean isä jo voisi nöyrtyä ja modet voisivat hiljaa lakaista koko paskan maton alle. Älyttömän siitä tekee viimeistään se, että ketjujen nimet saa samalla olla mitä vaan (mikä on siis hyvä asia). Lisäksi linkin päälle viety kursori tuo usein jo tarpeeksi vinkkiä mitä on odotettavissa. Tässäkin ero palstan ketjujen otsikoihin.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Radiossa (YleX) kyseltiin justiinsa soittajilta, että ovatko jo löytäneet oman kuntavaaliehdokkaansa. Perusjargoneihin tuli piristävä poikkeus heinolalaisen naissoittajan myötä. Kertoi nimittäin myyneen oman äänensä. Ja erityisen hauskaksi tämän tekee se, kun pienen takeltelun ja empimisen jälkeen kertoi äänensä hinnan: HeKin kausikortti.

Näin tää politiikka toimii. Muutamankin HeKi-pelaajan sukulainen (plus Topi Riutan isä?) tuolla näyttäisi olevan ehdolla. Veikkaan, että asialla on lahjo ja lupaa -linjan Kansallinen Kokoomus.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Radiossa (YleX) kyseltiin justiinsa soittajilta, että ovatko jo löytäneet oman kuntavaaliehdokkaansa. Perusjargoneihin tuli piristävä poikkeus heinolalaisen naissoittajan myötä. Kertoi nimittäin myyneen oman äänensä. Ja erityisen hauskaksi tämän tekee se, kun pienen takeltelun ja empimisen jälkeen kertoi äänensä hinnan: HeKin kausikortti.
Nyt enää odotetaan kuka ensimmäisenä ehtii tekemään rikosilmoituksen, sillä oman äänensä myyminenhän on rikos, joka tuli esille jo kun joku oli huuto.nettiin laittanut äänensä myyntiin ja poliisi otti heti tutkintaan.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Nyt enää odotetaan kuka ensimmäisenä ehtii tekemään rikosilmoituksen, sillä oman äänensä myyminenhän on rikos, joka tuli esille jo kun joku oli huuto.nettiin laittanut äänensä myyntiin ja poliisi otti heti tutkintaan.

Miksi se on rikos? Eikö minun ääni ole minun omaisuutta ja omaisuuttanihan saan kai vapaasti myydä. Äänen kyllä möisinkin sopivasta summasta.
 
Suosikkijoukkue
OJ, Kouvolan Edustuskiekko ry, The Villans
Miksi se on rikos? Eikö minun ääni ole minun omaisuutta ja omaisuuttanihan saan kai vapaasti myydä. Äänen kyllä möisinkin sopivasta summasta.

Se on rikos siksi kun niin on päätetty.
Äänen myyminenhän on verrattavissa vaalilahjontaan. Lisätietoa saat varmasti lakikirjasta, lakimieheltä tai muulta vastaavalta instanssilta.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tämä linkkien puhkiselityspakko on kyllä surkein "kehitysidea" mitä jatkoajassa on ikinä keksitty.

Ei tuo ole yhtään huono idea minusta, koska näitä nimettömiä Youtube-linkkejä on ollut ihan liikaa. Mutta nyt pitäisi vaan keksiä että mihin se raja kannattaisi vetää, että ei nyt ihan jokaista linkkiä tarvitsisi rautalangasta vääntää. Esim. tuo ylempänä oleva linkki Iltalehden juttuun ei kaipaa enää minusta lisäselitystä koska siinä kerrotaan selvästi että linkin takana löytyy hauska lehtiotsikko.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Hesarin etusivulla olevalle mainokselle ja siihen liittyvälle lukuvirheelle.
Mainoksen otsikko: Reippaasti parempi paivä HUIMALAssa.
Raskaan työpäivän jälkeen luin tuon luonnollisesti muodossa: Reippaasti parempi päivä HUMALAssa.
Kyseessä on jonkinlainen lasten seikkailupaikka.

Mainoksessa on myös lause: Meillä saat reippaan mielen ja punaiset posket.
Meikäläinen saa nuo kyllä tarvittaessa humalassakin.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Piiraisen kuva ja kuvassa oleva teksti MTV3:n etusivulla aiheuttivat pientä hymähtelyä.

Kuka Piirainen? Missä kuva on otettu? Ei kai sisällä alastomuutta? Onko hyvän maun mukainen? Ei kai kuvateksteissä ole mitään erikoista? Eihän se ole mustavalkoinen kuva?

Ajattele, näihin kaikkiin olisit voinut vastata selvittämällä mistä kuvassa on kyse.

En uskaltanut avata.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Varjotuuli
Tero Pitkämäen kasvattamille viiksille.


edit: en jaksakaan laittaa linkkiä, koska joudun lähtemään kotoa yhdeltätoista, joten minulla ei ole riittävästi aikaa kirjoittaa linkin vaatimaa selostusta.
 

Timppa73

Jäsen
Piiraisen kuva ja kuvassa oleva teksti MTV3:n etusivulla aiheuttivat pientä hymähtelyä.
Kuka Piirainen? Missä kuva on otettu? Ei kai sisällä alastomuutta? Onko hyvän maun mukainen? Ei kai kuvateksteissä ole mitään erikoista? Eihän se ole mustavalkoinen kuva?

Ajattele, näihin kaikkiin olisit voinut vastata selvittämällä mistä kuvassa on kyse.

En uskaltanut avata.
Naurattaa jo ajatus tuosta hiihtoliiton Piiraisen kuvasta jonku propellihatun tuleva photoshoppi väännös -> pullo kossupulloksi ja kuva seiskaan/Norjan lehdistöön.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Goalin sivuilla törmäsin uutiseen, jossa La Liga -joukkue Sevillan valmentaja harmittelee hyökkääjäpulaa:

http://www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=928853

Lukijoiden kommentit artikkelin alapuolella on se varsinainen naurun aihe.

"Now it is time for T-Puk to show his skills. Jimenez! Clip, clip, if you do not select Pukki."
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Naurahdin hieman, kun kavin juuri Starbucksissa hakemassa kaffet ja tiskilla oli district managerin kayntikortti. Managerin nimi oli Katie Coffey.

Monestikohan nimi ajauttaa ihmisia tietylle alalle, niin kun esmes meteorologi Pekka Poudankin? Tastahan vois tehda vaikka oman keskustelun...
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Katselin Tartu Mikkiin (tosin nyt ei puhuta Leinosesta)-ohjelmaa jälkilähetyksenä YLE Areenasta, ja naureskelin jälleen kerran meidän toppatakkikansan artisteille. Paljon oli hyvääkin, mutta välillä herää kysymys, että miten väärin voi laulaa ihminen, jolle maksetaan laulamisesta? Oikeasti, minulla ei ole edes absoluuttinen korva kuulla kaikkia virheitä laulusta, joten kun kuulin ne, mitä kuulin, niitä täytyi olla kaikkiaan paljon...
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Nauran sekä moderaattorien ajoittaiselle ylireagoinneille, että näille protestiviesteille (no pun intended). Eikö niihin linkkeihin vaan voi jotain selvennystä laittaa? Jo miljoona kertaa muistutettu, ja varoituksia kummempaa ei ole tullut. No saa nähdä riittääkö nuo linkitykset, tämmöinen testi samalla..

edit: haha, enhän mä osaa edes linkittää, ja naurattaa entistä enemmän..
 
Viimeksi muokattu:

Kersakovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, AFC(NFL)
Tero Pitkämäen kasvattamille viiksille.


edit: en jaksakaan laittaa linkkiä, koska joudun lähtemään kotoa yhdeltätoista, joten minulla ei ole riittävästi aikaa kirjoittaa linkin vaatimaa selostusta.

Kiitos tästä, nauran tälle. En tiedä miksi, mutta enhän tiedä myöskään sitä, miksi hauki on vihannes.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tällä Matt Nickersonin kuvalle: http://www.sm-liiga.fi/media/portraits/2007/ilves/nickerson-matt.jpg

En tiedä onko toi pää lisätty tohon jotenkin jäkikäteen, mutta se ei ole ainoa käsittämätön asia kuvassa. Noi hiukset ja toi parta, voi terve! Näyttää ihan, kun joku olis käsitellyt kuvaa ja piirtänyt siihen päälle.

Sama vaikutelma tuli, vaikkei yhtä vahvana, kun katsoin Justin Forrestin kuvaa liigan sivuilla. Pää vaikuttaa jälkikäteen lisätyltä, mutta voin toki olla väärässäkin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Miksi se on rikos? Eikö minun ääni ole minun omaisuutta ja omaisuuttanihan saan kai vapaasti myydä. Äänen kyllä möisinkin sopivasta summasta.
Minä muuten myinkin, taisi olla 90-luvun viimeiset kuntavaalit. Kaverini oli ehdolla, ja juotti minut känniin hyvässä ravintolassa konjakein, viskein ja muin hienoin ainein. Lupasin kiitokseksi äänestää häntä, minkä teinkin. Pääsi varasijalle.
 

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Suomen pelkokertoimen kilpailijoille. Tyypeille tekee tiukkaa olla veden alla puolta minuuttia, kun menee vähän vettä nenään. Ei jumalauta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös