Mille naurat juuri nyt?

  • 13 229 337
  • 50 395

Mac^

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara & Suomi lajista riippumatta
Vaihteeksi schollin jutuille. Katsokaa vaikka BB-ketjua.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Ihan hyvä, koska kyseessähän on amerikkalainen sarja.

Se onkin juuri yksi tekijä mikä lisää sarjan viihdearvoa, ehkä juuri tarkoititkin sitä. Tällä hetkellä kuitenkin nauran Smith&Jones-sarjaa. Ihan loistavaa brittihuumoria vaikka jotkut brittisarjat (esim. pikku-Britannia) ei iskekään.

Bussi tulee ja ylhäällä lukee "sorry, out of service". Sama kohtaus: bussi tulee, pysähtyy, mies näyttää kyltin jossa lukee "sorry, I'm not waiting for a bus"

-priceless
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Uudessa Urheilulehdessä rankattu TOP-5 siirrot Serie A:ssa. Ranking ykkösenä odotetusti Ronaldinho MUTTA sitten lyhyt kuvaus onkin mennyt kohtuu päin vittua. Mistä mihin; Real Madrid-AC Milan ja teksti alkaa tyyliin €21M Interistä hankittu...

Ei vittu voi olla noin hankalaa.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
IS:n nettisivujen etusivun otsikolle: "Evilän etureisi ei revähtänyt - SE VENÄHTI"

Jäiköhän "SE" jalan alle Tommin juostessa vauhtia?
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
IS:n nettisivujen etusivun otsikolle: "Evilän etureisi ei revähtänyt - SE VENÄHTI"

Jäiköhän "SE" jalan alle Tommin juostessa vauhtia?

En jaksanut edes IS:n nettisivuille vääntäytyä kun repesin jo tälle postaukselle. Asiaa toki auttaa se, että on kohta kosanderi pullo puolillaan.
 

jamppa1919

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠Ässät♠
Juuri olin postaamassa samaa linkkiä tänne kun ensin olin repeillyt tuolle ketjulle jonkin aikaa. Parhautta!

Joo ei ole ollut hetkeen yhtä hauskaa! Itsekkin ajattelin ketjun otsikon nähdessäni että "katotaas hieman mitenkä etelännaapurilla on Hämeenlinnassa mennyt". Ei kyllä paljoa valjennut =§)
 

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Pravdaporukalle kuten tämä mikälie pisinkääpiö, joiden mielestä "Tawja" on edelleen hauskasti sanottu.
 

TF-79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO. Pekka Virran nakkipiirakat.
Tapahtui tänään töissä:
Oltiin louhimassa kaupungin työmaalla maantien vieressä. Vettä sateli hiljalleen ja kaupungin työmies laitteli lippusiimaa kadun reunaan kaulukset pystyssä. Ohi ajoi kuorma-auto, jonka puikoissa ilmeisesti tuttu kuljettaja. Kuski avasi ikkunan, työnsi päänsä ulos ja totesi kaupungin miehelle:"Ois sun varmaan kannattanut lukea vähän enemmän, niin oisit päässyt sisätöihin."
Ilmekään värähtämättä kaupungin mies vastasi:"Tais sullakin jäädä luvut kesken, kun täytyy pitää pää pihalla."
Repesin ihan totaalisesti, hyvä etten kalliolta pudonnut.
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Olen erittäin pahoillani, että olen ylimielinen JYP-fani, mutta tämä sai nauramaan ääneen:

jaha nyt tulee jo turpaan mestis jengeiltäkin. Tilanne siis TuTolle 4-1 toisen erän lopulla.

Poimittu siis TPS-TuTo otteluseurantaketjusta.
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
En uskalla edes ajatella millaisen hepulin sait kun hävisitte Jukureille Marski-cupissa....

Ja missasit juuri pointtini niin karkeasti kuin sen ikään voi. Tosiaan jokainen saa sitten itse päättää nauranko pelin tulokselle vai kirjoittajalle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös