Mille naurat juuri nyt?

  • 13 229 710
  • 50 401

d2uce

Jäsen
"Ritarihalli ja HPK:n palvelut!" -ketjussa olevalle Jedan kommentille ja siitä seuranneelle kuukauden pelikiellolle. Jedan kysymys

Paremmat naurut saa, kun selaa Jedan kirjoitushistoriaa ja kuvittelee, että ne on oikeasti kirjoittanut joku 41-vuotias, kuten profiilissa väitetään.

Eikä se pelikielto tainnut pelkästään tuosta viestistä tulla.
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
"Ritarihalli ja HPK:n palvelut!" -ketjussa olevalle Jedan kommentille ja siitä seuranneelle kuukauden pelikiellolle. Jedan kysymys

Eikä se pelikielto tainnut pelkästään tuosta viestistä tulla.
Tiedä häntä. Tuntuu tuo vieraisiin pöytiin huutelu olevan melko helposti sanktioitava toimenpide. Itse sain aikanaan toistaiseksi ainoan (viikon) pelikieltoni, kun heitin toisen joukkueen osiossa harmittoman, hymiöillä varmuuden vuoksi varustetun, läpän, josta kukaan ketjussa ei edes pahastunut.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Tiedä häntä. Tuntuu tuo vieraisiin pöytiin huutelu olevan melko helposti sanktioitava toimenpide. Itse sain aikanaan toistaiseksi ainoan (viikon) pelikieltoni, kun heitin toisen joukkueen osiossa harmittoman, hymiöillä varmuuden vuoksi varustetun, läpän, josta kukaan ketjussa ei edes pahastunut.
Kun mietitään kuinka paljon mm. scholl saa tuottaa palstalle provokatiivista paskaa, aina välillä mietityttää nämä rangaistusten jakoperusteet.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Kun mietitään kuinka paljon mm. scholl saa tuottaa palstalle provokatiivista paskaa, aina välillä mietityttää nämä rangaistusten jakoperusteet.

Toiset ovat vain tasa-arvoisempia kuin toiset. Näinhän meille opetetaan esmes Eläinten Vallankumouksessa.
 

julle-jr

Jäsen
Kun mietitään kuinka paljon mm. scholl saa tuottaa palstalle provokatiivista paskaa, aina välillä mietityttää nämä rangaistusten jakoperusteet.
No harvat schollin jutuista sinänsä sääntöjä rikkovat, kaverihan kertoo yleensä vain oman mielipiteensä, olkoonkin, että hän pitää omaa mielipidettään yleensä absoluuttisena totuutena.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
No harvat schollin jutuista sinänsä sääntöjä rikkovat, kaverihan kertoo yleensä vain oman mielipiteensä, olkoonkin, että hän omaa mielipidettään yleensä absoluuttisena totuutena.
Moni meistä muistakin suhtautuu omiin mielipiteisiinsä turhan vakavasti, ei se mikään schollin erityispiirre ole. Kyllä mielipiteitä saa olla, voimakkaitakin, ja myös sellaisia joiden kanssa tietää olevansa vähemmistössä. Edellytys on tietysti, että ymmärtää missä näkemyksiään kannattaa esittää. On ihan eri asia mennä haistattelemaan tai rehvastelemaan vääriin pöytiin, jossa lähtökohtaisesti kokoontuu eri tavalla ajattelevaa sakkia.

Tällä hetkellä naurattaa kotona 2-vuotiaan poikani tokaisu. Poika katseli teeveestä jotain lasten animaatiota, eikä pitänyt ollenkaan niistä hahmoista. Vähän aikaa poika katseli menoa otsa kurtussa, kunnes lausui tuomionsa: - "En tykkää yhtään. Oksennan tuommoisten päälle"!
 

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Luin hyvikseni jotain nuorten keskustelupalstaa ja siellä oli keskustelua homoista, lesboista ja niiden syrjinnästä. Seuraava kommentti pudotti näin iltasella aika hyvin:

"Hmm... joo, itekin vähän ihmettelen et miks niitä syrjitään. tavallaan tajuan sen, koska itekkin syrjin esim manneja yms, mut sitten taas homoja ja näit..

voisiko johtua että itse ehkä bi?"
 

M10

Jäsen
Hotsien hygienia -keskustelulle HPK-osiossa.

Alkaa vetään vertoja Ässäfanien sarkastisille jutuille scrimmageista ja Starkin takapihan venäläisistä.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Moni meistä muistakin suhtautuu omiin mielipiteisiinsä turhan vakavasti, ei se mikään schollin erityispiirre ole. Kyllä mielipiteitä saa olla, voimakkaitakin, ja myös sellaisia joiden kanssa tietää olevansa vähemmistössä.

Ja sitä kannattaa miettiä kuinka tosissaan niitä mielipiteitä on heitetty vai onko kärjistäminen ja provosointi vain tapa saada keskustelua aikaiseksi. Kaikkea ei aina kun kirjoiteta välttämättä otsasuonen pulloittaen ja naama kiukusta punaisena vaikka kirjoitus sellaiselta näyttäisi.

Voihan scholl olla mielipiteidensä osalta täällä aivan tosissaankin mutta epäilen että aivan tosissaan ei siellä aina kirjoituksissa olla.
 
Suosikkijoukkue
- Raipe - All Mighty CCCP
Tukiaisen koekuville. Tarvisi varmaan hankkia elämä jostakin.

Vittu tää on sairasta...

"-Uskon mahdollisuuksiini, sillä biletettyäni aikoinani Hugh Hefnerin Playboy-kartanossa mallit olivat samaa tasoa minun ja Julian kanssa, Johanna kertoo syyskuun Hymyssä."
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vittu tää on sairasta...

"-Uskon mahdollisuuksiini, sillä biletettyäni aikoinani Hugh Hefnerin Playboy-kartanossa mallit olivat samaa tasoa minun ja Julian kanssa, Johanna kertoo syyskuun Hymyssä."

Ei jumaliste! Minä kun olen aina luullut että niissä Hefnerin bileissä on tasokkaan näköisiä naisia, vaan ilmeisesti ei sitten olekaan...
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ei jumaliste! Minä kun olen aina luullut että niissä Hefnerin bileissä on tasokkaan näköisiä naisia, vaan ilmeisesti ei sitten olekaan...
Hugh on pitkälti yli 70, ja luultavasti puolisokea. Siinä iässä naapurin Mustikin saattaa näyttää ihan hyvältä.
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Ei jumaliste! Minä kun olen aina luullut että niissä Hefnerin bileissä on tasokkaan näköisiä naisia, vaan ilmeisesti ei sitten olekaan...

Kai siellä Halloweenina jotkut gore-teemabileet on järjestetty, johon Tukiaisen siskokset sattuivat paikalle. Ilmankos tunsivat olonsa kauniiksi.

En tiedä, mikä on mennyt pieleen, kun tukiaiskan omakuva on noin järkkynyt. "samaa tasoa playboy-mallien kanssa..." Ei helevetti.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
MTV3:n viihdeuutisten otsikolle Tukiaisen Playboy-kuva kaatoi nettisivut.

Tuli vaan mieleen että oliko se sitten kuvasta johtuva kävijämäärä vai tuo itse kuva jonka takia ne sivut meni nurin...
 

Wings-

Jäsen
Täytyy myöntää, että ruokapaikassa muut katsoivat hölmönä, kun nauroin ihan helvetisti lukiessani IS:n SM-liigaliitteen juttua Junnosta. Kirjoitus oli täyttä rautaa. Marko Lempinen ylitti itsensä kyseisellä jutulla. Iso käsi myös Petteri Linnavallin Nokka Jalosen jutusta. Huikeaa settiä.
 

Beneway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Mario Lemieux, Jyp
Eksyin tuossa yksi päivä eräälle sivustolle, minkä kautta järjestetään eräänlainen filmi-festivaali tuolla Jenkkilässä. Sivuston kautta pystyy lähettämään tuohon tapahtumaan mm. omia käsikirjoituksia, lyhytelokuvia ja -komedioita. Sivulta löytyy myös linkit osioihin, joista näitä viimeisimpiä mukana olleita pätkiä päsee katsomaan. Vaikka mukana on paljon ns. amatööripuuhastelua, löytyy joukosta myös todellisia helmiä, niin amatööri- kuin ammattilaistasolla.

Lyhyt komediaelokuva Available Man (15 min.). Tälle olen naureskellut monta päivää. Ammattimiehiä näyttelijöinä sekä taustajoukoissa. Kyseinen pätkä on päässyt ilmeisesti pokkaamaan myös joitakin palkintoja. Taitaa vaan perskules vaatia Quicktime-playerin. Noh, suosittelen hommaamaan ohjelman ja katsomaan.

Myös hieman amatöörimmällä porukalla tehdyt My Life In Subtitles (12 min.) sekä Alpha Male (12 min.) saavat - ainakin meikäläisen - nauramaan. Jälkimmäisessä varsinkin lopputekstien aikana pyörivä filmatisointi toimii aivan helvetisti.

Katsokaa, kokekaa, naurakaa ynnä muuta sellaista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös