Hugh on pitkälti yli 70, ja luultavasti puolisokea. Siinä iässä naapurin Mustikin saattaa näyttää ihan hyvältä.Ei jumaliste! Minä kun olen aina luullut että niissä Hefnerin bileissä on tasokkaan näköisiä naisia, vaan ilmeisesti ei sitten olekaan...
"-Uskon mahdollisuuksiini, sillä biletettyäni aikoinani Hugh Hefnerin Playboy-kartanossa mallit olivat samaa tasoa minun ja Julian kanssa, Johanna kertoo syyskuun Hymyssä."
Ei jumaliste! Minä kun olen aina luullut että niissä Hefnerin bileissä on tasokkaan näköisiä naisia, vaan ilmeisesti ei sitten olekaan...
Pitäisi varmaan tarkistaa, löytyykö logitiedostosta serverin itsemurhaviestiä.Tuli vaan mieleen että oliko se sitten kuvasta johtuva kävijämäärä vai tuo itse kuva jonka takia ne sivut meni nurin...
http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=11820&c=11
Liekkö väsymystä ilmassa, mutta repeilin tuolle videolle.
No mutta pojat, ajatushan se on tärkein!
Iltalehden shokeeraava paljastus tuli ainakin minulle totaalisena yllätyksenä.
Muutenkin mainio sivusto kyllä kyseessä.
Mervi otti eron Matista. 13. kerran..
säälittävää.
Eihän Mervi mitään eroa Matista ottanut, vaan haki avioeroa 13. kerran. Oli tosin myöhemmin vetänyt hakemuksen pois.
Syy varmaan, että Mattiahan minä rakastan.
No se on hyvä että pysyvät yhdessä, kullannuppuset. Onnea vaan nuorelleparille elämän melskeisiin. Niinhän se Vilkkumaakin lauloi että maailma on kaarojen varikko.Eihän Mervi mitään eroa Matista ottanut, vaan haki avioeroa 13. kerran. Oli tosin myöhemmin vetänyt hakemuksen pois.
Syy varmaan, että Mattiahan minä rakastan.
Puhuminen on tosiaan eri asia kun kirjoittaminen. Sen takia varmaan ne kirjoituksetkin tippuivat siitä ällästä, jonka ne varmasti muuten olisivat ansainneet?Tälle tosin en varsinaisesti revennyt, mutta hymyilin. Pisti silmään "I speak fluently swedish and english" Kuitenkin teksti alkaa "I have very long blond hear"
No joo eihän tekstin kirjoittaminen ja puhuminen ole sama asia.
Niinhän se Vilkkumaakin lauloi että maailma on kaarojen varikko.
Tälle tosin en varsinaisesti revennyt, mutta hymyilin. Pisti silmään "I speak fluently swedish and english" Kuitenkin teksti alkaa "I have very long blond hear"
No joo eihän tekstin kirjoittaminen ja puhuminen ole sama asia.