Mainos

Mille naurat juuri nyt?

• 13 433 451
  • 50 883

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ei jumaliste! Minä kun olen aina luullut että niissä Hefnerin bileissä on tasokkaan näköisiä naisia, vaan ilmeisesti ei sitten olekaan...
Hugh on pitkälti yli 70, ja luultavasti puolisokea. Siinä iässä naapurin Mustikin saattaa näyttää ihan hyvältä.

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Ei jumaliste! Minä kun olen aina luullut että niissä Hefnerin bileissä on tasokkaan näköisiä naisia, vaan ilmeisesti ei sitten olekaan...

Kai siellä Halloweenina jotkut gore-teemabileet on järjestetty, johon Tukiaisen siskokset sattuivat paikalle. Ilmankos tunsivat olonsa kauniiksi.

En tiedä, mikä on mennyt pieleen, kun tukiaiskan omakuva on noin järkkynyt. "samaa tasoa playboy-mallien kanssa..." Ei helevetti.

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
MTV3:n viihdeuutisten otsikolle Tukiaisen Playboy-kuva kaatoi nettisivut.

Tuli vaan mieleen että oliko se sitten kuvasta johtuva kävijämäärä vai tuo itse kuva jonka takia ne sivut meni nurin...

Wings-

Jäsen
Täytyy myöntää, että ruokapaikassa muut katsoivat hölmönä, kun nauroin ihan helvetisti lukiessani IS:n SM-liigaliitteen juttua Junnosta. Kirjoitus oli täyttä rautaa. Marko Lempinen ylitti itsensä kyseisellä jutulla. Iso käsi myös Petteri Linnavallin Nokka Jalosen jutusta. Huikeaa settiä.

Beneway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Mario Lemieux, Jyp
Eksyin tuossa yksi päivä eräälle sivustolle, minkä kautta järjestetään eräänlainen filmi-festivaali tuolla Jenkkilässä. Sivuston kautta pystyy lähettämään tuohon tapahtumaan mm. omia käsikirjoituksia, lyhytelokuvia ja -komedioita. Sivulta löytyy myös linkit osioihin, joista näitä viimeisimpiä mukana olleita pätkiä päsee katsomaan. Vaikka mukana on paljon ns. amatööripuuhastelua, löytyy joukosta myös todellisia helmiä, niin amatööri- kuin ammattilaistasolla.

Lyhyt komediaelokuva Available Man (15 min.). Tälle olen naureskellut monta päivää. Ammattimiehiä näyttelijöinä sekä taustajoukoissa. Kyseinen pätkä on päässyt ilmeisesti pokkaamaan myös joitakin palkintoja. Taitaa vaan perskules vaatia Quicktime-playerin. Noh, suosittelen hommaamaan ohjelman ja katsomaan.

Myös hieman amatöörimmällä porukalla tehdyt My Life In Subtitles (12 min.) sekä Alpha Male (12 min.) saavat - ainakin meikäläisen - nauramaan. Jälkimmäisessä varsinkin lopputekstien aikana pyörivä filmatisointi toimii aivan helvetisti.

Katsokaa, kokekaa, naurakaa ynnä muuta sellaista.

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Eihän Mervi mitään eroa Matista ottanut, vaan haki avioeroa 13. kerran. Oli tosin myöhemmin vetänyt hakemuksen pois.
Syy varmaan, että Mattiahan minä rakastan.
No se on hyvä että pysyvät yhdessä, kullannuppuset. Onnea vaan nuorelleparille elämän melskeisiin. Niinhän se Vilkkumaakin lauloi että maailma on kaarojen varikko.

Suosikkijoukkue
OJ, Kouvolan Edustuskiekko ry, The Villans
Tälle tosin en varsinaisesti revennyt, mutta hymyilin. Pisti silmään "I speak fluently swedish and english" Kuitenkin teksti alkaa "I have very long blond hear"
No joo eihän tekstin kirjoittaminen ja puhuminen ole sama asia.

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Tälle tosin en varsinaisesti revennyt, mutta hymyilin. Pisti silmään "I speak fluently swedish and english" Kuitenkin teksti alkaa "I have very long blond hear"
Puhuminen on tosiaan eri asia kun kirjoittaminen. Sen takia varmaan ne kirjoituksetkin tippuivat siitä ällästä, jonka ne varmasti muuten olisivat ansainneet?

Tässäkin pätkässä on mielestäni viihdearvoa jonkun verran. Tämä siis kuvattu jo 07 kesällä, jolloin Tuksu ei käsittääkseni ollut vielä mitään? Eli UG-matskua! Julian kaunis sisko Andy McCoykin on mukana menossa.

Viimeksi muokattu:

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Sattuu paremmissakin piireissä, Jaffalassa mainostettiin Chear Up Girlsejä jumbotronilla.

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko

Ei jumalauta! Tuossakin pitää vielä mainita että sisko on ollut Playboyssa... Ihan kuin se mitään itse Tuksusta kertoisi jos sisko on poseerannut jossain lehdessä. On minunkin siskoni ihan hyvännäköinen nainen mutta itse olen ruma kuin perkele.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy