Mille naurat juuri nyt?

  • 13 234 370
  • 50 412

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ja koska ajattelit aloittaa tuolla solmioviestillä?
Onhan siinä kellonaika valmiina... Ei vaan, ei ole tainnut olla solmio kaulassa sitten vanhojen päivän eli 17 vuoteen. Lakkiaisissa ja häissä oli rusetti. Eli kyseessä oli fiktiivinen henkilö. Tai toisaalta, mistäs sitä tietää. Jokaisessa miehessä asuu pieni Frederik.
 

Leicester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Hiljaisten seiväshyppääjien kerho
Ylen TV-uutisissa haastateltiin alokasta. Kaveri ei ollut ennen yöpynyt ulkona, joten hieman jännitti. Mutta varsinaiset naurut kirvoitti kommentti: "Kirvestä olen kerran käyttänyt vaarin kanssa."

Kaveri pääsi sitten kokeilemaan halontekoa ja helpottunut hymy irtosi onnistuneen suorituksen jälkeen...
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En tiedä itkeäkö vai nauraa eikä täällä ole 'mitä vittua' ketjua joten laitetaan tänne. Eli nettipokerin hirmu Brian Townsed jäi kiinni ylinopeudesta.

Poliisi oli pysäyttänyt Townsendin ja kysynyt kuinka lujaa hän ajoi. Mies oli arvioinut ajaneensa noin 60 mailia tunnissa.

Poliisi oli hiillostanut Briania lisää ja kysynyt, että oliko tämä nauttinut alkoholia. Brian oli rehellisesti vastannut, että oli juonut neljä kaljaa. Poliisi oli kiittänyt Briania rehellisyydestä.

Tuon jälkeen Brian oli saanut valita kahden raittiustestin välillä ja hän oli valinnut tavallisen puhalluksen alkometriin. Amerikassa rattijuopumuksen raja on 0,8 promillea ja Brian oli puhaltanut 0,4.

Brian yllättyi kovasti, kun poliisi oli palauttanut hänelle ajokortin ja rekisteriotteen takaisin. Poliisi oli ollut niin tyytyväinen Brianin rehellisyyteen, että ei ollut lopulta edes sakottanut häntä 25 mailin ylinopeudesta..


http://www.pokerista.fi/townsend-jai-kiinni-ylinopeudesta/

Ei onneksi toimi Suomessa. Joo otin tossa pari kaljaa alle ja tuli taas ajettua 75 km/h 50 km/h alueella. No ei se mitään hei kumpaan mittariin haluat puhaltaa? Joo ei tää näytä kuin 0.4 joten hyvää matkaa ja kiitoksia rehellisyydestäsi. Tulee ihan mieliin se mainos .. ja jos sanani syön niin mörökölli..
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
En tiedä itkeäkö vai nauraa eikä täällä ole 'mitä vittua' ketjua joten laitetaan tänne. Eli nettipokerin hirmu Brian Townsed jäi kiinni ylinopeudesta...

Ei onneksi toimi Suomessa. Joo otin tossa pari kaljaa alle ja tuli taas ajettua 75 km/h 50 km/h alueella. No ei se mitään hei kumpaan mittariin haluat puhaltaa? Joo ei tää näytä kuin 0.4 joten hyvää matkaa ja kiitoksia rehellisyydestäsi. Tulee ihan mieliin se mainos .. ja jos sanani syön niin mörökölli..
"Tais olla vähän ylinopeutta?!"
- No joo, vähän saattoi olla
"Kuinkas paljon sulla sitä nopeutta oli?"
- No joku semmoinen pyöreesti 180km/h
"No joo, 177 näytti tutka - mut kun tunnustit, niin ei täs mitään"
"Tiedätkö sä mikä rajoitus tässä on"

- Taisi olla 40 km/h, kun noi korotetun suojatien merkitkin vielä oli tuossa äsken
"Joo, nyt osui ihan täysin oikeaan. Jos nekin vielä huomasit, niin täähän on nyt ihan selvä homma"
"Oot sä muuten ottanut jotain, kun tässä vähän lemahtaa?"

- No itse asiassa, kolme kaljaa...
- Ja sitten meni hermot muijan kanssa, kun se ei meinannut päästää lähibaariin yksille, niin sitten vetäsin jonkun seittemän-kaheksan tequilaa himassa.
- Ja otin vielä varmuudeksi 0,5 leijonan mukaan tohon baarimatkalle - täällähän se on penkin alla vieläkin. Eikä ole enää kuin 2 senttiä pohjalla, kun alko se muija vituttaa, niin vedin tän ykkösellä huiviin tossa 400 metrin matkalla baariin.
- Tosin autolla oli pakko lähteä, ettei vaan se muija pääse tällä mua sieltä pois hakemaan
- Baarissa mä vedin sitten sellaisen yhreksän salmaria, kun toi naapurin Reijo niin innokkaasti niitä tarjos.
- Lopuks me otettiin vielä yks puolen litran pimee pullo Absinttiä sieltä baarin tiskin alta ja vedettiin se Reijo kanssa puoliks, ennen kuin lährettiin Grillille päin ajelee.

"No mut sullahan on ihan selkeesti toi homma hallussa, ei oo ton alkoholin kanssa ainakaan ongelmaa."
- No joo, ei muuta, mut sellainen ongelma on, että se on loppu ja kato pakko päästä hakee Keijon kämpiltä vähän kotikeittosta ponua.
"Mitäs veikkaat, jos puhallat tähän paljonkos sieltä löytyy?"
- Tolleen laajamittaisesti arvattuna vois olla suunnilleen 2,9
"Ja kokeillaas. No aika hyvin osui. 2.97 on tarkka."

"Tästä vois antaa jo jonkun erikoispalkinnon. No hei, tässä meillä on näitä ala-asteelle meneviä heijastimia, mut ei ne kuiteskaan pidä niitä. Teillä on kuitenkin enemmän käyttöö, jos vaikka bensa sattuu loppuu, niin se on aika ikävä kävellä kolmes promilles pimeellä tiellä"
"Kun saattaa tulla vaikka joku ääliö selvinpäin ja ajaa yli, joten täs on nää heijastimet."

- Mut hei kiitti sulle, sää oot ihan tosi kiva kaveri, just sellainen pienmunanen nyhverö, niin kun vaimos eilen kerto.
- Et ota sä tää vajaa Leijona, kun et sä kuitenkaan kestä sitä muijaas selvinpäin. Ja helpompihan se pienes kännis on aina kotia mennä.

"Hei, kiitti ihan hirveest tästä, meil onkin joku kotietsintä seuraavaks, ei sitä olisi muuten kestänytkään. Ja ei muuta ku turvallista matkaa..."
"..."
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Itse kun tuli saatua kortti niin tuli heti ekoina viikkoina poliisin kanssa kärhämää kun tuli ajettua kaupungilla 40 alueella noin kuuttakymppiä yö aikaan. Kyttä pysäytti ja sanoi "ajoit vähän ylinopeutta" siihen sitten vastasin että kortti on juuri saatu ja kaasu vähän lipsahti. Poliisi vain sanoi että kunhan lupaat että ei toistu niin saat jatkaa matkaa.

Onhan noita kaiken maailman tapahtumia maailman sivut täynnä. Itse jos olisin kyttä niin todellakin sakottaisin kaupungilla kaahaajia. Vanhemmiten älynnyt tuon homman erittäin idioottimaiseksi. Toki enään ei ole kiire pillun perään niin kai silläkin on vaikutusta.
 

SpaidAce

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Dallas Stars
Vuoden urheilukuva: Jere Karalahti ja kahden viivan syöttö

Vuoden urheilu-uutinen: Kaisa Variksen positiivinen paluu.
 

Halmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
maajoukkue
JUhani Tammisen kolumnille Veikkaajassa.
Kolumnista löytyy muunmuassa
- expertiisi
- momentum
- win the right games
- maksimaalinen
- summa summarum

ja niin edelleen. Niin tuttua Tammista koko hölynpölypätkä.
 

rinkeli22

Jäsen
Veikkaajassa pieni juttu Selänteestä:

"Valmentaja Randy Carlyle pani Selänteen Todd Bertuzzin ja Doug Weightin kanssa kakkosketjuun - molemmat ovat Selänteelle ennestään tuntemattomia pelimiehiä."

Aika neverheard-osaston jannuja nuo kyllä munkin mielestä on..
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
En minä sitä sanonut! Olen vain tottunut siihen että minulle maksetaan, ei toisinpäin.

Kysymyksen esittäjä: arttuaalto 12.02.2008 16:51:43
Onko "sussusta" mitää päivitettyjä kuvia ku se näytti ainaki ideaparkissa sillon livenä niin vitun kauheelta.. ?? ? Vois tarjota jos taso on noussu, muuten kyllä saa maksaa mulle että ton rotkon viä johki..

Onko mystinen arttuaalto itse Awe?
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Nauran tämän ketjun tapahtumille tänään klo 16.40 ja 16.49. Ted parka luuli päihittäneensä nopeudessa Jatkoajan herra 47:n.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Tuolla hinnallahan saa jo pari ilotyttöä seuraksi hivelemään miehistä valtatikariaan? Saattaisi vielä olla paremman näköisiäkin!

Nythän siellä on hinta pompsahtanut, pitää kohta olla halpoja ilotyttöjä eikä ihan parhaan näköisiäkään. Myyjälle esitetyt kysymykset osiossa on asiallisia kommentteja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös