Mainos

Mille naurat juuri nyt?

• 13 430 039
  • 50 886
Suosikkijoukkue
Ässät
Ässäpuolella käynnissä olevalle Timo "Kädellinen pakki" Hakanen keskustelulle.
Aika paljon on faneja lyöty jos usko Ässiin on sillä tasolla että Hakanen olisi oikeasti Ässille vahvistus.

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Tuolla YLEllä on käynnissä joku tietäjä-kisa, ja ainakin minä oletin että kilpailijat ovat jotenkin normaalia sivistyneempiä, ja ovat jollain ansioilla tiensä tuonne selvittäneet.

Äsken toiselta gentlemannilta kysyttiin, missä lajissa käytetään jalkakynää. Herra vastasi suunnistus.

Mitä vittua? Suunnistus?? Millaisella logiikalla tämä vastaus on annettu? Kyllä sen nyt periaatteessa voi vielä ymmärtää (joskin aika harvinaista suomalaismieheltä), ettei tiedä jalkakynän olevan jääkiekkoharhautus. Mutta antakaa mulle joku selitys mitä jalkakynä edes voisi olla suunnistuksessa?

Ei jumalauta.

Waldemar

Jäsen
Mitä vittua? Suunnistus?? Millaisella logiikalla tämä vastaus on annettu? Kyllä sen nyt periaatteessa voi vielä ymmärtää (joskin aika harvinaista suomalaismieheltä), ettei tiedä jalkakynän olevan jääkiekkoharhautus. Mutta antakaa mulle joku selitys mitä jalkakynä edes voisi olla suunnistuksessa?

Tämähän on aivan selvää logiikkaa... Jalkaan esim. tarralla tai jollain muulla vastaavalla kiinnitettävä kynä, sehän se!

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Tuolla YLEllä on käynnissä joku tietäjä-kisa, ja ainakin minä oletin että kilpailijat ovat jotenkin normaalia sivistyneempiä, ja ovat jollain ansioilla tiensä tuonne selvittäneet.

Äsken toiselta gentlemannilta kysyttiin, missä lajissa käytetään jalkakynää. Herra vastasi suunnistus.

Ei jumalauta.

Varmaan kaveri ajatteli jalkaa mittayksikkönä ja jotain matkan arviointiin liittyvää hommaa reittiä valittaessa. Itsellenikin tuli ensimmäiseksi mieleen purjehdus tjms kun tuon tekstisi luin. Ei käynyt lätkän jalkakikat mielessäkään.

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Nimimerkki Ted Raikkaan vastaukselle ketjussa "Kuinka päästä läskeistä eroon":

"Ampumallahan niistä eroon pääsee."

TML

Jäsen
Kyllä Ipan Kalpa-peikko naurattaa. Ensi vuodeksi sarjajärjestelmä jossa Kalpa kohtaa 28 kertaa Ilveksen. Ei tarvi tehä niin isoja pelaajasatsauksia, ja on silti mahkut pleijareihin.

Jani82

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Detroit Red Wings, Arsenal FC
softdog kirjoitti:
Mitä helvettiä tapahtuu Tampereella? Mulla on 200e:n panoksella niin sanottu varma kolmen kohteen lappu, joista yksi on tämä. Ehkäpä tuo tulos johtuukin minusta?

Tälle kuka nyt missään lapussa laittaa Ilvestä varmaksi kun vastassa on KalPa?
Viimeiset kahdeksan peliä pisteet KalPalle 22-2.
Varma kakkonen ja allekirjoittanut nauraa katsoessaan pelitilin saldoa Veikkaukselta.

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ihan oikein softdogille ;)

Veikkaus (ja PAF aluksi) tarjosi järkyttävää ylikerrointa KalPalle ja ne, jotka kaikesta huolimatta pelasivat Ilvestä, ansaitsivatkin menettää rahansa :) Yksinkertaisesti tuollaisia ei saisi jättää kokeilematta.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hyvinkään Tahko, Pasi Nurminen
Kyllä Ipan Kalpa-peikko naurattaa. Ensi vuodeksi sarjajärjestelmä jossa Kalpa kohtaa 28 kertaa Ilveksen. Ei tarvi tehä niin isoja pelaajasatsauksia, ja on silti mahkut pleijareihin.

Tälle kommentille naureskelen itsekseni, osui ja upposi :D

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Hymyilytti tuossa aamulla kun avasin keskustelupalstan etusivun. Vapaan keskustelun uusimman viestin kohdalla luki "Sekin oli joskus kaunis" ja alla nimimerkki "Ex".

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Töissä selasin vanhaa Ilta-lehteä ja siinä oli erään uimista harrastavan patun haastis. Heitti jäätävän kommentin, tosin tarkoitti hallin kiinnioloa..

- Aina ei pääse uimaan, kun on niitä seisokkeja.

Liekkö väsynyt vai mitä, mut ne perinteiset kahvit pöydälle..

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Jääkiekkolehden luku jäi näin alkuiltaan ja heti sisällysluettelosta sai kunnon naurut. Tammisen kommentin otin jopa allekirjoitukseen, ja lisäksi Kiprusoffin heitolle Raumasta sai naureskella.

Tami: "Kun sä lyöt kaiken peliin, saat mielenrauhan ja ympäristön kunnioituksen. Keväällä 2009 katsotaan result."

Huonompi Kipper: "Kai Raumalle pelaamaan voisi mennä, mutta en mä ainakaan siellä asuisi."

EDIT

Lisäksi Iltalehti maasta nimeltä Suomi tietää, että Tampa Bay Lightning voitti keväällä 1999 Stanley Cupin. Ennen tätä mullistavaa tietoa olin ihan satavarma, että se oli Dallas Stars. Iltalehti (siis media, jossa työskentelee mm. Pekka Jalonen) ei ole väärässä, joten me muut olemme.

Oikolukeeko noita kukaan?

Viimeksi muokattu:

Cmprs

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, HIFK
Remonttireiskan touhut, eli siis Jokakodin asuntomarkkinat ovat olleet melkoista viihdettä viime aikoina, kun Reiska vääntää remonttia Ellenin luona. Äsken vetelivät jotain tapettia seinille ja Reiska heittää "Tää tapettihan on täysin aurinkoinen, aivan kuten muuten sinäkin (Ellen)! HEHHEH!" Sitten liisterin levitysvaiheessa tapetin ollessa jollain tasolla vaakatasossa Parivaljakko jutustelee "Onks se alapään pituus nyt ihan kohdillaan?" - "Joo, kyllä tää alapää ihan kohdallaan vaikuttais olevan"

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy