Mille naurat juuri nyt?

  • 13 213 158
  • 50 365

Mac^

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara & Suomi lajista riippumatta
Aamulehden mielestä Mikko Luoma on lähellä MM-kisajoukkuetta.

Joo ei huh huh. Ihan kädetön tuolla SHG:ssakin, ja kiekot pomppi lavan yli ylivoimalla. Lisäksi melko hidas ja kankea. Taidetaan kyllä vetää kotiin päin, vaikka tuo Aamulehdessä taitaa olla kyllä enemmän Ilveksen miehiä töissä...

Tuosta Tammisen jutusta, kun joku mainitsi, nehän ovat aivan loistavia, mutta usein melko huvittaviakin.
 

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät

Aika kieroutunut huumorintaju sulla kyllä on. En tuosta saanut kyllä mitään huvittavaa piirrettä esille. Surullista.

Itse voisin pistää saman linkin vaikka "veti vakavaksi" -ketjuun.

Hei, jos jostakin löytyy video/kuva tai juttu miehestä, joka on juottanut vastasyntyneen lapsensa känniin, niin laita tänne vaan. Saa sitäkin sitten nauraa...
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tapaukselle matikan kirja. Olin kuulemma lainannut tyttöystäväni matikan kirjaa ja kun en ollut tietoinen moisesta, niin hän sai päähänsä että olen hukannut sen enkä huolehdi hänen tavaroistaan. No, kirjaa ei löytynyt varmaan reiluun kuukauteen mistään vaikka etsin kuinka ja syytöksiä lensi päin naamaa.

Olin valmis ostamaan uuden, kunnes tunti sitten tuli viesti jossa hän kertoi kirjan löytyneen kaapista. "Se on varmasti sulla". Niinpä.
 

Mr.Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flopit
Maikkarin mainokselle Conan leffasta. Kyseessä siis alkuperäinen, Arskan Conan the Barbarian leffa ja mainoksessa sanotaan jotain tyyliin "unelmien poikamies Conan". Onko se vain minä vai onko osuva kommentti ajatellen Suomen unelmien poikamies sarjaa?
 

Hanssoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK
Tapaukselle matikan kirja. Olin kuulemma lainannut tyttöystäväni matikan kirjaa ja kun en ollut tietoinen moisesta, niin hän sai päähänsä että olen hukannut sen enkä huolehdi hänen tavaroistaan. No, kirjaa ei löytynyt varmaan reiluun kuukauteen mistään vaikka etsin kuinka ja syytöksiä lensi päin naamaa.

Olin valmis ostamaan uuden, kunnes tunti sitten tuli viesti jossa hän kertoi kirjan löytyneen kaapista. "Se on varmasti sulla". Niinpä.

Welcome to my life. Kyseessä harvemmiten on tosin matikankirja.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Ässäpuolella käynnissä olevalle Timo "Kädellinen pakki" Hakanen keskustelulle.
Aika paljon on faneja lyöty jos usko Ässiin on sillä tasolla että Hakanen olisi oikeasti Ässille vahvistus.
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Tuolla YLEllä on käynnissä joku tietäjä-kisa, ja ainakin minä oletin että kilpailijat ovat jotenkin normaalia sivistyneempiä, ja ovat jollain ansioilla tiensä tuonne selvittäneet.

Äsken toiselta gentlemannilta kysyttiin, missä lajissa käytetään jalkakynää. Herra vastasi suunnistus.

Mitä vittua? Suunnistus?? Millaisella logiikalla tämä vastaus on annettu? Kyllä sen nyt periaatteessa voi vielä ymmärtää (joskin aika harvinaista suomalaismieheltä), ettei tiedä jalkakynän olevan jääkiekkoharhautus. Mutta antakaa mulle joku selitys mitä jalkakynä edes voisi olla suunnistuksessa?

Ei jumalauta.
 

Waldemar

Jäsen
Mitä vittua? Suunnistus?? Millaisella logiikalla tämä vastaus on annettu? Kyllä sen nyt periaatteessa voi vielä ymmärtää (joskin aika harvinaista suomalaismieheltä), ettei tiedä jalkakynän olevan jääkiekkoharhautus. Mutta antakaa mulle joku selitys mitä jalkakynä edes voisi olla suunnistuksessa?

Tämähän on aivan selvää logiikkaa... Jalkaan esim. tarralla tai jollain muulla vastaavalla kiinnitettävä kynä, sehän se!
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Tuolla YLEllä on käynnissä joku tietäjä-kisa, ja ainakin minä oletin että kilpailijat ovat jotenkin normaalia sivistyneempiä, ja ovat jollain ansioilla tiensä tuonne selvittäneet.

Äsken toiselta gentlemannilta kysyttiin, missä lajissa käytetään jalkakynää. Herra vastasi suunnistus.

Mitä vittua? Suunnistus?? Millaisella logiikalla tämä vastaus on annettu? Kyllä sen nyt periaatteessa voi vielä ymmärtää (joskin aika harvinaista suomalaismieheltä), ettei tiedä jalkakynän olevan jääkiekkoharhautus. Mutta antakaa mulle joku selitys mitä jalkakynä edes voisi olla suunnistuksessa?

Ei jumalauta.

Varmaan kaveri ajatteli jalkaa mittayksikkönä ja jotain matkan arviointiin liittyvää hommaa reittiä valittaessa. Itsellenikin tuli ensimmäiseksi mieleen purjehdus tjms kun tuon tekstisi luin. Ei käynyt lätkän jalkakikat mielessäkään.
 

TML

Jäsen
Kyllä Ipan Kalpa-peikko naurattaa. Ensi vuodeksi sarjajärjestelmä jossa Kalpa kohtaa 28 kertaa Ilveksen. Ei tarvi tehä niin isoja pelaajasatsauksia, ja on silti mahkut pleijareihin.
 

Jani82

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Detroit Red Wings, Arsenal FC
softdog kirjoitti:
Mitä helvettiä tapahtuu Tampereella? Mulla on 200e:n panoksella niin sanottu varma kolmen kohteen lappu, joista yksi on tämä. Ehkäpä tuo tulos johtuukin minusta?

Tälle kuka nyt missään lapussa laittaa Ilvestä varmaksi kun vastassa on KalPa?
Viimeiset kahdeksan peliä pisteet KalPalle 22-2.
Varma kakkonen ja allekirjoittanut nauraa katsoessaan pelitilin saldoa Veikkaukselta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös