Mitä vittua? Suunnistus?? Millaisella logiikalla tämä vastaus on annettu? Kyllä sen nyt periaatteessa voi vielä ymmärtää (joskin aika harvinaista suomalaismieheltä), ettei tiedä jalkakynän olevan jääkiekkoharhautus. Mutta antakaa mulle joku selitys mitä jalkakynä edes voisi olla suunnistuksessa?
Tuolla YLEllä on käynnissä joku tietäjä-kisa, ja ainakin minä oletin että kilpailijat ovat jotenkin normaalia sivistyneempiä, ja ovat jollain ansioilla tiensä tuonne selvittäneet.
Äsken toiselta gentlemannilta kysyttiin, missä lajissa käytetään jalkakynää. Herra vastasi suunnistus.
Mitä vittua? Suunnistus?? Millaisella logiikalla tämä vastaus on annettu? Kyllä sen nyt periaatteessa voi vielä ymmärtää (joskin aika harvinaista suomalaismieheltä), ettei tiedä jalkakynän olevan jääkiekkoharhautus. Mutta antakaa mulle joku selitys mitä jalkakynä edes voisi olla suunnistuksessa?
Ei jumalauta.
Erityisesti asiaan vihkiytyneelle nimimerkki Sivuverkolle, jonka palstalle kirjoittamasta 360 viestistä tasan 100 on mennyt ko. ketjuun. Eilen taisi olla Sivuverkon juhlapäivä.HIFK osiossa majailevalle Karalahti ketjulle. Ai, mitä tunteen paloa.
Lyhyesti ja ytimekkäästi: paras video, mitä muistan netissä nähneeni. Todellinen Kodak moment.
softdog kirjoitti:Mitä helvettiä tapahtuu Tampereella? Mulla on 200e:n panoksella niin sanottu varma kolmen kohteen lappu, joista yksi on tämä. Ehkäpä tuo tulos johtuukin minusta?
Kyllä Ipan Kalpa-peikko naurattaa. Ensi vuodeksi sarjajärjestelmä jossa Kalpa kohtaa 28 kertaa Ilveksen. Ei tarvi tehä niin isoja pelaajasatsauksia, ja on silti mahkut pleijareihin.
Tami: "Kun sä lyöt kaiken peliin, saat mielenrauhan ja ympäristön kunnioituksen. Keväällä 2009 katsotaan result."
Tälle viestille pakkomielle-ketjussa. http://keskustelu.jatkoaika.com/showpost.php?p=2128739&postcount=58
Repesin täysin!
This iis a verri bääd dei for Twisted Sister.Jotenkin pisti huvittamaan tuo käyttäjien Dee Snider ja dee_snyder samanaikaiset bannit.