hammer lynx
Jäsen
Jukka Jaloselle, tämä nobody tuhoaa Suomen jääkiekon.
Onneksi huipputaktikko Toukki on hoitamassa homman kotiin.
Toukin meriitit on kovemmat kuin Pätillä ja Maikilla.
Sama. Vaikka aika lähellä on kyllä itkeminenkin. Mutta mitäpä sitä negailemaan, sama ottaa huvi irti ennemmin.Bradille. Perusteluja vaikka lainauksessa.
No onko siinä muka jotain hauskaa vai miksi naurat sille? Mielestäni kyseessä on surullinen asia.Jukka Jaloselle, tämä nobody tuhoaa Suomen jääkiekon.
Tälle Pohjois-Karjalan (tarkemmin ottaen Kiteen) pojan, joka on saanut kiekko-oppinsa Joensuun Jokipojissa, avautumiselle:
"Toivon, että saan lopettaa urani Jokereissa. Suomessa minulle ei ole mitään muuta kuin Jokerit – se on se mun jengi. Minulle on todella tärkeää, että minua pidetään jokerina, enkä tule Suomessa missään muualla pelaamaan." - Tomek Valtonen 11
Haha, olet vain katkera! Sanoihan se Iki-JYP Petr Ton aikoinaan, että "Suomessa seurani on vain JYP", mutta ei HMV kiinnostanut, kun raha alkoi virtaamaan...
No eihän Valtonenkaan ainakaan tuossa esiintuomassasi virkkeessä väitä olevansa Jokereiden kasvatti.. Sinänsä on kyllä ihan hyvä naurunaihe, että joku haluaa tulla muistetuksi jokerina.No kyllä näissä on mielestäni kyse vähän eri asioista. Tono ei ollut JYPin kasvatti vaan hänet ostettiin rahalla JYPiin ja myös rahalla JYPistä pois.
Enkä ole todellakaan katkera siitä että Valtonen läksi Jokereihin, en ole koskaan tykännyt hänen pelityylistään ja lisäksi miehen lausunto kyllä kertoo riittävästi hänen asenteestaan.
No eihän Valtonenkaan ainakaan tuossa esiintuomassasi virkkeessä väitä olevansa Jokereiden kasvatti...
Noniin, Freddie Freeloader, kato mitä sä teit, sait heitollasi houkuteltua Ultrasit tähän ketjuun jakamaan sämpylää keskenään.
Katsokaapa tämä Ketosen&Myllyrinteen viinakauppa-sketsi. Päivän piristys :)
http://www.youtube.com/watch?v=kZiFb4wUWeA&feature=related