Mille naurat juuri nyt?

  • 13 267 580
  • 50 459

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Sille, että Tissit-ketjun "Saako-naisten-rintoja-tuijottaa?"-keskustelussa yksi aktiivisimmista keskustelijoista on nimimerkki Kyylä. Jos olisi pelisilmää, niin jääväisi itsensä...

Ketjun nimihän on tissit? Siis kysymysmerkillä. Melkein kuin Emilia Vilen heittomerkillä.

Olen nyt kalsarit päässä muutaman kerrran lukenut tuon viestikejun etusivun näin:

Tissit?
Kyllä

Kyylä se kuitenkin on.

Kyllä on kuitenkin oikea vastaus tisseille.
 

gebardi

Jäsen
Iltalehden seksologi-palsta:

"Mieheni ei hyväksy, että menen minnekään ilman häntä. Ulkomaanmatkani jälkeen hän kehitti sairaalloisia ajatuksia miten olen mennyt ulkomaille pettämään häntä lapseni varjolla."

Niin, toivottavasti lapsi ei itse ole huomannut mitä hänen varjonsa joutuu kokemaan.
 

Romppanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Jokerit, Inter Milan, RoPS
Kuuluuko tänne vai ihmettelyketjuun, mutta nuo Virpi Kuitusen silmäpussit on kyllä aika huvittavan suuret.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Rupesi naurattamaan tuo nimim. gebardin allekirjoitus:

2 x π K / CC
Vinkkinä mainittakoon, että se tulee lausua ääneen Savon murteella.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Rupesi naurattamaan tuo nimim. gebardin allekirjoitus:
Vinkkinä mainittakoon, että se tulee lausua ääneen Savon murteella.
Jotain siinä ollaan kaksi kertaa sysäämässä sinne, minne ei päivä paista, mutta mulle ei nyt avaudu tuo vajaa neliö millään.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kaksi kertaa piikoo per seesee.
 

kekkis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Leijonat, Vapaa Ukraina
Edellisen viestin kirjoittajan tavoin nimim. Bradille

Voi kilin kellit mitä ruikutusta.

Kuvitellaanpa skenaario, jossa Bradin kannattama(?) joukkue olisi täytetty kloonatuilla Gretzkyillä, Selänteillä, Kurreilla, Metropoliteilla, Kari Lehtosilla ja Nikolai Makaroveilla. Valmentajina Majorov ja Äikäs. Viimeisen 6 vuoden aikana olisi saavutettu 6 SM-kultaa & CHL-voittoa.

Lopputulos olisi se, että seuraavat 2 vuotta Brad valittaisi sitä vääryyttä, että huoltajana ja mailapoikana olivat väärät henkilöt.

Malliesimerkki tuuliviiristä, jolle mikään ei kelpaa.

"Ei näe metsää puilta" Kuulostaako tutulta?
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Tälle Pohjois-Karjalan (tarkemmin ottaen Kiteen) pojan, joka on saanut kiekko-oppinsa Joensuun Jokipojissa, avautumiselle:

"Toivon, että saan lopettaa urani Jokereissa. Suomessa minulle ei ole mitään muuta kuin Jokerit – se on se mun jengi. Minulle on todella tärkeää, että minua pidetään jokerina, enkä tule Suomessa missään muualla pelaamaan." - Tomek Valtonen 11
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Tälle Pohjois-Karjalan (tarkemmin ottaen Kiteen) pojan, joka on saanut kiekko-oppinsa Joensuun Jokipojissa, avautumiselle:

"Toivon, että saan lopettaa urani Jokereissa. Suomessa minulle ei ole mitään muuta kuin Jokerit – se on se mun jengi. Minulle on todella tärkeää, että minua pidetään jokerina, enkä tule Suomessa missään muualla pelaamaan." - Tomek Valtonen 11

Haha, olet vain katkera! Sanoihan se Iki-JYP Petr Ton aikoinaan, että "Suomessa seurani on vain JYP", mutta ei HMV kiinnostanut, kun raha alkoi virtaamaan...

Ja itsehän nauran myös nimimerkki Bradille.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Haha, olet vain katkera! Sanoihan se Iki-JYP Petr Ton aikoinaan, että "Suomessa seurani on vain JYP", mutta ei HMV kiinnostanut, kun raha alkoi virtaamaan...

No kyllä näissä on mielestäni kyse vähän eri asioista. Tono ei ollut JYPin kasvatti vaan hänet ostettiin rahalla JYPiin ja myös rahalla JYPistä pois. Enkä ole todellakaan katkera siitä että Valtonen läksi Jokereihin, en ole koskaan tykännyt hänen pelityylistään ja lisäksi miehen lausunto kyllä kertoo riittävästi hänen asenteestaan.
 

Sateentekijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Anaheim Ducks - pelaajista: Joe Sakic
Enkä ole todellakaan katkera siitä että Valtonen läksi Jokereihin, en ole koskaan tykännyt hänen pelityylistään ja lisäksi miehen lausunto kyllä kertoo riittävästi hänen asenteestaan.

Oletko neitikiekon ystävä? Mojovia pommeja, liikettä, asennetta, tahtoa, voimaa... näitä Tomek tarjoaa. Eikä se peliälykään ole huono. Itse ainakin diggaan Tomen tyylistä.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
No eihän Valtonenkaan ainakaan tuossa esiintuomassasi virkkeessä väitä olevansa Jokereiden kasvatti...

En ole muuta väittänytkään. Nimenomaan nauroin (en ollut katkera, ketjun otsikko ei kuulu "Mille olet katkera juuri nyt") sille, että kaveri sanoo, ettei hänelle ole Suomessa mitään muuta kuin Jokerit.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Noniin, Freddie Freeloader, kato mitä sä teit, sait heitollasi houkuteltua Ultrasit tähän ketjuun jakamaan sämpylää keskenään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös