Nauran sunlaisillesi hölmöille ihmisille.
Freddie F. ja Seppis jättävät orastavan nokkapokan nyt sikseen. Jos jatkatte, niin modesedät nauravat teille.
t. Moderaattorit
Toisaalta taas se, että en kehtaa enää ikinä mennä ulos ovesta, koska olen Ässien fani ja koko maailma nauraa lähettämilleni kukkahattuvideoille, ei hirveästi naurata.
Ovatko Ässien fanit noin yleensäkkään kehdanneet näyttää naamaansa ulkoilmassa, mutta onhan kai meset ja muut keksitty.
Että silleen...
Tämä uutinen piristi kivasti päivää. Ei vittu näitä itsekeskeisiä ämmiä. Heti oletetaan että äijä mustasukkaisena tappaa itsensä. Aika paha huomata ettei sitä olekaan ihan niin täydellinen ja äijä menikin vain kaljalle. Ei meihin suomalaisiin miehiin voi yhtään luottaa.- Tapahtuman syynä oli mahdollisesti mustasukkaisuus. Mies oli jäänyt kannelle ja hävinnyt sieltä, jolloin vaimo luuli tämän hypänneen.
Tapparan naisilla SM-sarjan avauksessa kokoonpanossa 3 hyökkääjää. Saattaapi käydä kunnon päälle. Veskarikin yli 100 torjunnan vauhdissa.
http://217.119.39.82/08_kausi/rt_event_frame_GAMEID=5436_LANG=FI_TYPE=8.html
Elämäni parhaat naurut jääkiekon parissa olen saanut katsoessani naisten jääkiekkoa, a-junnu tai divaritasolla.
Itse sain aamulla makeat naurut kun katselin naisten MM-kisoja (?) Urheilukanavalta! Saksa vs. Etelä-Korea peli oli menossa ja sen 10 minuuttia mitä peliä katsoin, niin oli kyllä aivan järkyttävän näköistä peliä!! Valehtelematta n.90% syötöistä harakoille ja kun pallo saatiin haltuun, niin sitten täräytettiin korkea nostopallo toiseen päähän, josta vastustaja otti pallon ja murjoi samanlaisen roiskaisun takaisin etc.
MAD TV:n Stuart-sketsi oli totaalisen hersyvä.
Harvinaisen häiriintynyt lapsi se Stuart... Dead mother, dead mother, dead mother, dead mother...
Ollut varman huipputasokas matsi.Tapparan naisilla SM-sarjan avauksessa kokoonpanossa 3 hyökkääjää. Saattaapi käydä kunnon päälle. Veskarikin yli 100 torjunnan vauhdissa.
http://217.119.39.82/08_kausi/rt_event_frame_GAMEID=5436_LANG=FI_TYPE=8.html
Fakta Homma -sarjan uusinnoille. Varsinkin tuo Taneli Mäkelän esittämä Aulis on toimii edelleen varsin hyvin.