Mille naurat juuri nyt?

• 13 423 110
  • 50 879

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Kauden avaus elitserienissä, pelattu 7 minuuttia ottelua HV71-Frölunda ja tilastomerkinnät tähän asti seuraavasti:

Niemi FRÖ 2 min.
Puistola HV 1-0 YV
Puistola HV 2 min.
Kauppila HV 2-0 AV

Aika suomalaisvoittoista...

Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Tällä erää naura Suvi Lindenille joka on antanut tyttärelleen oivan nimen: Leonoora. Olisi edes Eleonoora vaan ei. Tuo Leonoora kuulostaa jonkun ladyboyn nimeltä.
Leonoora? Kirjoitetaanko nimi yhteen vai väliviivalla? Voihan nimittäin olla, että sukupuolen määrittelyn kanssa on ilmennyt ongelmia.

Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kyllä. Tuossa niitä koottuna: http://youtube.com/watch?v=nWAOiU71O1k

Varsinkin tuo loppu on niin sairas, että vaikea parantaa :D
Loistava spektaakkeli, oli tulla kuset housuihin kun piti nauraa niin tautisesti tuolle.
Tekijälle ilman muuta valtion taidepalkinto ja Emma-gaalassa tammikuussa pystiä käteen. Tekijän onni muuten, että Sporde ei ole muslimi, (Taikka mistä minä sen tiedän), pienemmästäkin ilveilystä ovat turbiinipäät julistaneet kaulankatkaisutuomion ruhtinaallisen palkkion kera.

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Minäkin nauran Jagsille. En ivallisesti mutta kuitenkin. Pelikielto lienee tältä osalta lusittu ja millainen on uusi hallituksemme -ketjun haltuunotto oli suvereeni.

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)

Kawalski

Jäsen
Suosikkijoukkue
pesäkissat
Tälle ketjulle, erityisesti noille viimeisille sivuille: http://keskustelu.jatkoaika.com/showthread.php?t=38717&page=8

Tuohon ketjuun ei taida kirjoittaa enää muita kuin AD/HD teinejä. Ilmeisesti muuta vaihtoehtoa ei tässä kohtaa kautta olisi kuin se, että maljassa grillattaisiin jo nakkeja vaakunan saunassa.

Ihan tosissaan joku on jo vaihtamassa koko joukkuetta ja minimissään summanen valmentaa Ässät triplamestaruuteeen yhdessä kaudessa.

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tiedä sitten, että onko tämä jälki-istuntolappu aito, mutta nauratti joka tapauksessa. Hyvä toki, että näihin puututaan jo murrosiässä, ei sitten pyöri tulevaisuudessa Suomen työpaikkaruokaloissa kaiken maailman makkaravarkaita.

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko

scholl

Jäsen
Parhaimmat naurut ikinä, mitä netistä olen saanut, tulivat hetki sitten, kun luin, että vilperillä on vaikeuksia seurata lätkään, kun televisiosta tulee Kotikatu.

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Parhaimmat naurut ikinä, mitä netistä olen saanut, tulivat hetki sitten, kun luin, että vilperillä on vaikeuksia seurata lätkään, kun televisiosta tulee Kotikatu.

Sama, ei tosin itselleni ihan parhaat naurut mutta hyvät kuitenkin.

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Kävinpä Kärppien puolella lukemassa Routasydämen uusimmat analyysit ja nyt minua naurattaa vallan vietävästi.

Sama juttu. En yleensä halua puuttua kenenkään kirjoituksiin negatiivisessa mielessä, mutta onko nuo kirjoitettu ihan tosissaan? Käsittämätöntä tekstiä.

"Siksipä "isoihin" peleihin Kärppienkin imagollinen laatutekeminen näyttää paljon rennommalta ja suoritusvarmemmalta, kun joukkue aistii alitajunteisesti myös vastustajan pelikykyt."

Jep.

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kävinpä Kärppien puolella lukemassa Routasydämen uusimmat analyysit ja nyt minua naurattaa vallan vietävästi. Saa nähdä, pystyykö illalla peliäkään seuraamaan.

Ei voi kyllä kuin nostaa kaverille hattua! Harva nimittäin osaa ilmaista noin yksinkertaisia ja itsestäänselviä asioita noin monimutkaisesti ja noin hienoilla kielikuvilla. Ihan selvää poliitikon ainesta! Tai sitten ei muuta kuin Sarasvuoksi Sarasvuon paikalle, hyvän tilinhän se Jarikin on tehnyt pukemalla itsestäänselvyyksiä hienoiksi kielikuviksi.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy