Mille naurat juuri nyt?

  • 13 271 240
  • 50 465

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC

Groove Armada

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Starkin noutopihan parakki
Jeps, eli U R Mr Gay :)
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tatuointi-kuvista paljastuu "ihmeita". Jengi voi hankkia tatuointeja, olla "kovia" joukossa, mutta vaatetuksesta nakyy hyvin selvasti, etta kyseessa on joukko juntteja, joilla on toinenkin yhteinen tekija, kun "Yltras": sosiaalihuolto. Ei yllata.
Haha.

Jostain se sisältö hankintaan elämään. Jollekin se elämän tärkein asia on kannattaa Jokereita, valintojahan elämä on.
 

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Vainoharhaiselle oikeusoppineelle (vai liekö opiskelija), joka näkee Tarja Halosessa jälleen kerran itse pirun,
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Nelosen tämänkertaisessa laatudokumentissa käsitellään julkkisten anoreksiaa ja joku "asiantuntija" kertoo seuraavaa: "About one in five people with anorexia will ultimately die."
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Eräälle kannattajajoukolle, joka riisui viimeisetkin katu-uskottavuuden rippeet pääsemällä Maikkarin ala-arvoisille kiekkosivuille itkemään heihin aiheettomasti kohdistetuista ennakkoluuloista.

Eiköhän pojat jaeta se sämpylä?
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Noissa Kuopion pojissa ihmetyttää lähinnä se, että miten ne nyt noin järkyttyneitä ovat? Kyllähän noista jotkut harvat jotain uhosivat että paikasta kymmenen sakkiin meinaavat taistella, mutta nyt vaikuttaa siltä että olivatkin kaikki hukanneet realismin täysin.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Noissa Kuopion pojissa ihmetyttää lähinnä se, että miten ne nyt noin järkyttyneitä ovat? Kyllähän noista jotkut harvat jotain uhosivat että paikasta kymmenen sakkiin meinaavat taistella, mutta nyt vaikuttaa siltä että olivatkin kaikki hukanneet realismin täysin.

Älä lyö lyötyä. Minä pyydän anteeksi että nauroin helkkaristi tuolle ketjulle. Nolottaa. Suosikkikohtani oli aivan huikea:

edit: ulkkarit muka vahvituksia PASKAT! Laine on ollut aivan haamu. Tais saada tänään jopa tilastomerkinnän (2 min jäähy) syy: laidassa itkeminen!

Tarjoan puolikkaan keskioluen KalPa-faneille ymmärryksestä.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Kuopion porukka on selvästikin tosissaan liikkeellä, ja tämä seuraava kirjoitus kuvaa mielestäni hyvin tilanteen:

Hienoa KalPa! Kyllä taas kusette koko joukkueena fanien kintuille. Haistakaa vittu!
 

Brian Glough

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Valioliiga, KuPS, Mike Patton
Noissa Kuopion pojissa ihmetyttää lähinnä se, että miten ne nyt noin järkyttyneitä ovat? Kyllähän noista jotkut harvat jotain uhosivat että paikasta kymmenen sakkiin meinaavat taistella, mutta nyt vaikuttaa siltä että olivatkin kaikki hukanneet realismin täysin.

Ja niitä harvoja oli?

Naura saa toki, mutta ei täällä sylttytehtaalla jaksa enää kukaan hymistellä kun on joka vuosi samaa paskaa haisteltu tai no oikeastaan vuosikymmen. Ihan vain tiedoksi.
 

Brian Glough

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Valioliiga, KuPS, Mike Patton

scholl

Jäsen
Ymmärrän täysin Kalpa-fanien turhautumisen. Muut ennalta häntäpäähän arvioidut joukkueet kuten Ässät ja Saipa ovat ottaneet voittoja ja nyt TPS:kin voitti. Jos peli ei parane Kuopiossa niin kohta ovat toivottoman kaukana muista. Sieltä on sitten vaikea nousta. Ainakaan itse en pitänyt mitenkään itsestään selvyytenä, että he jäisivät viimeiseksi, vaan ajattelin, että kisa on tiukka ja ehkäpä Saipa on viimeinen.
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Ja niitä harvoja oli?

No vitustako minä muistan ulkoa jotain KalPa-nickejä. Taisi kuitenkin mm. tässäkin ketjussa joku käydä naureskelemassa kuinka SM-Liigan puolella veikkailtiin teitä viimeisiksi. Vieläkö naurattaa, motafuckah?

- - -

En minä oikeasti KalPalle(kaan) mitään pahaa toivo. Olisihan se Liigankin kannalta parempi jos kukaan ei jäisi jälkeen. Ylisuuri usko omiin saa vain joskus melkein näkemään punaista. Se on kyllä porilaisten syytä, sieltä suunnasta on saatu yliannostus sitä viime vuosina.

Toivotaan että KalPa joskus tuosta jamasta nousee ja sitkeät fanit saavat ansaitsemansa menestyksen. Pelsut toimikoon esimerkkinä!
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Oisko kellaan tietoa mista Bemariin sais uudet nakit?


Jostain se sisältö hankintaan elämään. Jollekin se elämän tärkein asia on kannattaa Jokereita, valintojahan elämä on.

Kylla kylla, mutta jotenkin ma vaan veikkaan, etta naa ultra-kevyet kannattaa kannattamista, Jokerit on vaan valine siihen. Sellanen kuva tosta tulee...
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
"Räppäminen" Kuulostaa vähän samalta kuin kuuron puhuminen ja nopeasti se muuttuu huvituksesta myötähäpeäksi.
Mul on Bemmil uued kummid
Mul on Bemmil uued kummid
Mul on Bemmil uued kummid

Kõige paremini kummi vilistada oskan ma
Kui tähad loe sa üks, kaks, kolm
Keeran aknad lahti, ütlen ainult üht

Mul on Bemmil uued kummid
Mul on Bemmil uued kummid
Mul on Bemmil uued kummid

Ja uus on tümakas

Tulen, näitan sulle, kuidas peksab biit
Tulen, näitan sulle, kes on Ellen Niit
Tulen, näitan sulle, kuidas kummid suitsevad
Tulen, näitan sulle, kuidas majad kergivad
Sussitan, sussitan kummi sinu ees
Tulen, näitan sulle, kes on tõeline mees

Mul on Bemmil uued kummid
Mul on Bemmil uued kummid
Mul on Bemmil uued kummid

Ricky, Ermo, Aivo olid täna sangas
Ülejäänud sigadel on sabad rõngas
Kui sa sõita ei oska, anna meile rool
Sest rooli keerata on meie soov

Mul on Bemmil uued kummid
Mul on Bemmil uued kummid
Mul on Bemmil uued kummid
Mul on Bemmil uued kummid


Jos 14kk (itse asiassa 16kk; laskutaito teki tepposet) Eestissä opetti mulle yhtään paikallista kieltä, niin tässä on biisin "lyriikat". Siitä vain sanakirja käteen tai näytölle ja hihittelemään. Ellen Niit taitaa olla joku eestiläinen kirjailija; muut selvinnevät asiayhteydestä... Veinihän näistä taitaisi olla paras kertomaan, mutta mennään nyt näillä mitä on. Luojan kiitos, että tuota kieltä ei tarvitse enää töissä kuunnella.

Ka kui ma olen mällaris. Kes on tõeline mees, ma olen veidi purjus!

EDIT: sanajärjestyksiä sun muita
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös