Mille naurat juuri nyt?

  • 13 270 938
  • 50 465

Cube

Jäsen
Oon lyhyen elämäni aikana oppinut, että kannattaa mahdollisimman vähän ottaa oppeja muista kulttuureista. Eli mikäs siinä, jos siitä tykkää. Että pitäs jotenkin tarkkailla jonkun maanosan jonkin populaation jonkinlaista käyttäytymistä jossakin asiassa...ja sitten ajaa itsensä samaan miinaan...
Joo, juuri tuollaistahan minä luonnollisesti tarkoitinkin.
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
Cube kirjoitti:
Suomessa ei oikein ole kulttuuria yleensäkään. Tai on, mutta lähes poikkeuksetta se liittyy alkoholiin.

Muuttaessani kaverini muijaa Haapajärveltä kesäevakosta takaisin sivistyksen pariin vuonna 2004, paikallisessa baarissa joku paikallinen haulipää selvitti mulle, että: "kyllä noilla reikkalaisilla olis opittavaa suomalaisesta kulttuurista." Olisko olleet peräti Ateenan olympialaiset, josta tämä timanttinen lohkaisu sai alkunsa.

Tälle voi nauraa vieläkin.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Ässien puolella Juhlakauden 2007-2008 hankinnat-ketjulle tai paremminkin tämän lauantaivuorokauden saldolle.
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
Nimimerkin Pete2004 känniseikkailuille. Osaa mies ainakin keittoa ottaa ja hassuja tarinoita internettiin kirjoittaa.

Edit: Olihan myös luovaa hauskuutta tuo Jatkoajan otsikko Ässät otti Pataan.
 
Viimeksi muokattu:

Groove Armada

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Starkin noutopihan parakki

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Aamulehdessä kerrottiin että vihdoin kauan kaivattu videotaulu nousee seinään, mutta yksi lause sattui (kirjaimillisesti) silmään ja repesin: "Sen sijaan väkivaltaisimpia taklauksia ei välttämättä näytetä uudestaan."

Mikä helvetti on väkivaltaisempi taklaus?! Mutta lällällää, kuten teillä monella muulla, niin meillä onkin kukkahattuvideotaulu!
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Eilen tuli oltua pizzaa kiskomassa Napolin terassilla kun sattui akuankkamainen tapaus viereisellä parkkipaikalla. Nuori mies oli saanut pysäköintivirhemaksun, eikä tuo tietysti miellyttänyt, lappu maahan ja pois paikalta. Aku poltti laskunsa eikä niitä siten ollut enää olemassa eikä tarvinnut maksaa, tässä taisi olla samanlainen ajatuksen virta. Eiköhän Posti/Itella kuskaa uutta lappua jossain vaiheessa, vieläpä korkojen kanssa. Eikä muuten ollut edes vähemmistöön kuuluva suoriin housuihin pukeutunut herra. Terveisiä vaan jos luet.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Jens Lehmannille. Melkoinen kämmi.
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
Jokerifaneille. Cobol vie laumaa kuin pässejä narussa. Ensin hommataan boikottia ja sitten nuollaan persettä, ja lauma seuraa. On se hyvä, että nykyaikana jollain on moiset kirjoittajalahjat joilla paskakin saadaan näköjään kullaksi. Enkä puhu nyt Jokereista organisaationa ja joukkueena, vaan tuosta suolletusta ns. asiasta.
 

Mdawg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Eurosportille. Ruudussa näkyy mäkihyppyä, mutta selostus tulee Furuholmin toimesta jostain yleisurheilukisoista.

"Ja näin siinä sitten Ingo Schultz tulee maaliin ajalla 46.10.". Ruudussa joku ruotsalainen hyppää kesämäen joukkuekisassa 90 metriä.
 

SGD

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei raha kiekkoa
Epäonnistui avauspotkussaan, kun Clichy pelasi pallon hänelle ja tarjosi vapaan mestan Healylle. Täälläkin naureskeltiin tilanteelle ja nyt nauran muutenkin Arsun epävarmalle pelille.

Veikkausliigatasoa. Itse nauroin eilen pelin aikana koko Arsenalille; kauas on tultu vanhoista hyvistä ajoista. Öljysheikkien stadionilla pelaa joukkue, jonka kokoonpanossa on yksi britti, hänkin penkillä. Vielä kun seuran ostaa joku Taiwanin pääministeri, niin avot. Luulisi että pohjoislontoolaisillakin alkaisi olla sulattelemista...
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Nauran tämän sankarin jutuille:


Helsinki-Vantaan business loungen viimeisimpien huhujen mukaan Jere lähtee pois Suomesta ja nimenomaan Sveitsiin. Taustalla halu muuttaa elämän suunta poissa kotoisista härmäläisistä pienistä ympyröistä.
Kirjoitettu HPK:n Karalahti Kerhoon? -ketjuun 11. elokuuta.


Tällä kertaa oli sentään business lounge saatu oikein kirjoitettua... :)
 

Rapukäsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Sistiksen ja St_Patrick #16:n keskustelulle Siperian ufolöytö-ketjussa. Tai siis en naura heille, vaan sille, kuinka pihalla itse olen kaverien keskustelusta.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vähän kieltämättä pisti naurattamaan Jatkoajan etusivun otsikko koskien Karalahden siirtoa Kärppiin: Uusi nousu Oulusta?

Hehheh.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Vähän kieltämättä pisti naurattamaan Jatkoajan etusivun otsikko koskien Karalahden siirtoa Kärppiin: Uusi nousu Oulusta?

Hehheh.

Nyt vasta tajusin. Ei voi olla sattumaa! Te penteleet!

Mukahauskuudet ovatkin alunperin lähtöisin itse JA:n toimituksesta?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös