En tiedä johtuuko väsymyksestä, mutta tämä kuva nauratti niin vitusti. Sori naapurit, täältä se rätkätys kuului.
"Ota Tiki banaani" + "Nuole p**settä"...
Nauran kaikille suomalaista jalkapalloa dissaaville häviäjille.
Mikäs nyt naurattaa? Se, että TamU häviää Pohjoismaiden ykkösseuralle? Vähän eri tason temppu mennä tuosta jatkoon kun vaihtaa skandit näppikseen.Mitens... vielako naurattaa kovastikin? Vai onko jo mun vuoro? Taas.
Naurattaa aikuinen mies, joka odotti selvästi muna vaahdossa suomalaisen futisjengin häviötä ihan vaan siksi, että pääsee kuittailemaan netissä jollekin nuorelle jätkälle.Mitens... vielako naurattaa kovastikin? Vai onko jo mun vuoro? Taas.
- Olen yrittänyt kuntoilla, mutta oksensin. Yhtä hyvin voin ryypätä ja oksentaa, Daly sanoi Reutersille.
Sori, ehkä nukuin vähä levottomasti viime yön kun nauran sille jos joku on todella MUNA VAAHDOSSA tuota häviötä odottanut..Naurattaa aikuinen mies, joka odotti selvästi muna vaahdossa suomalaisen futisjengin häviötä ihan vaan siksi, että pääsee kuittailemaan netissä jollekin nuorelle jätkälle.
Naurattaa aikuinen mies, joka odotti selvästi muna vaahdossa suomalaisen futisjengin häviötä ihan vaan siksi, että pääsee kuittailemaan netissä jollekin nuorelle jätkälle.
eiköhän tuo 1Timerin kommentti ollut kuitti näille suomalaisille potkupallofaneille jotka hehkuttavat Mestarien liigan lohkopaikkaa Kovimpana Ikinä™ saavutuksena joka kyykyttää kaikki lätkämestaruudet yms.