Asiahan on niin, että paikalliset oikeat fanit nauraa näille kaukofanittajille ja osaa jopa suoranaisesti vituttaa, että ollaan niiden joukkuetta omimassa eikä edes käydä peleissä.
Ei kai?
Miksei kukaan ole kertonut tätä minulle aikaisemmin?
Nyt minun pitääkin sitten lopettaa oman suosikkijoukkueeni fanittaminen, jota olen kannattanut noin parikymmentä vuotta, sillä enhän halua joutua naurunalaiseksi tai suuren vitutuksen kohteeksi.
Vaikka rehellisyyden nimissä minun on sanottava, että ei minulla ole ollut koskaan tarkoitus omia paikallisilta mitään. Asiahan lähti liikkeelle aikanaan täysin vilpittömin ja rehellisin tarkoituksin.
Ajauduin kuin puolihuolimattomasti Vancouverin kannattajaksi Petri Skrikon vuoksi. Tämän jälkeen minulla oli oma kuvitelma, että kuulun joukkueen kannattajiin siinä kuin muutkin fanit, mutta ilmeisesti en siis voikaan kuulua. Joukkuetta kun saa fanittaa vain paikalliset ns. oikeat fanit.
Olisi ollut kyllä reilua, jos
oikeat Canucks-fanit olisivat kertoneet tämän minulle edes yksityisviestillä. Nyt tässä on vuosia kirjoiteltu viestejä siihen suuntaan ja tämä kirjoittaminen on kai sallittu vain siksi, että paikalliset oikeat fanit saavat nauraa "tyhmälle suomalaiselle, joka luulee olevansa joukkueen kannattaja, mutta ei kuitenkaan oikeasti voi olla".
Pitääkin tästä laittaa viestiä samalla myös Jukka Pakkaselle. Mies luulee olevansa joku Interin suuri fani, mutta kaikki
oikeat Inter-fanit nauravat hänelle ja osaa jopa vituttaa tämä kaukofanittaja. Ei tainnut Pakkanen tietää, miten oikeat fanit häneenkin suhtautuvat.