Mille naurat juuri nyt?

  • 13 265 922
  • 50 455

d2uce

Jäsen
Kyllähän toi Karalahden palkkapyyntö, mikäli Iltalehteen on uskominen (miksei muka olisi, koska siellä on paskaa kirjoiteltu?), pistää pikkaisen hymyn huulille.

200k, onhan se toki varmaan vähemmän kuin mitä HIFK:sta sai..
 

Jooqeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja KiVa, Jeren käsilaukku & HCM
Kun katsoin Pimp my ride -ohjelman uusintana, tipahdin alas totaalisesti.

Joku nevöhöödi jenkki: "Autoon mennään sitten takakontin kautta sisään."

Xzibit: "Mitä helvettiä?" Ja paljon naurua päälle. :) :)

Jenkki: "Ja jos alkaa sataa, kun ajan, laitan sadetakin päälle, ettei auto menisi pilalle. Ja ettei auto haisisi pahalle, levitän auton lattialle ruokasoodaa."

Xzibit: "Ok. :)"

Lopulta Ericin mitsupisi saatiin aika helvetin hienoon kuntoon, maalattiin punasiniseksi jne...
 

Jooqeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja KiVa, Jeren käsilaukku & HCM

Jooqeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja KiVa, Jeren käsilaukku & HCM
Ok. Usein vain tuossa ko. ohjelmassa hämää, että mustaa savua tupruttava rotisko uudistetaan vain päällisin puolin, eikä moottorille tehdä mitään.

Joo. Mutta kyllä ne tietää, mitä tekee. Kova tunku varmaan jengillä ohjelmaan. Sälli sai vielä lisäksi kolme PSP:tä, matkalaukun ja uuden kännykän. Ja autoon oli tehty energiajuomalli oma säiliö, joka pitää juomat kylminä. Myös ilmastointi istuimeen oli jotenkin väsätty.
 

Conroy#22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tärpätti, Southeast Division Champions
Joo. Mutta kyllä ne tietää, mitä tekee. Kova tunku varmaan jengillä ohjelmaan. Sälli sai vielä lisäksi kolme PSP:tä, matkalaukun ja uuden kännykän. Ja autoon oli tehty energiajuomalli oma säiliö, joka pitää juomat kylminä. Myös ilmastointi istuimeen oli jotenkin väsätty.
Ja vuoden päästä auto on samanlainen laho paska kuin ennenkin, koska kunnon pohjatöitä ei autoon tehdä. Tehdään vain päältäpäin "hieno" ja jätetään paskat alle.
 

Jooqeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja KiVa, Jeren käsilaukku & HCM
Ja vuoden päästä auto on samanlainen laho paska kuin ennenkin, koska kunnon pohjatöitä ei autoon tehdä. Tehdään vain päältäpäin "hieno" ja jätetään paskat alle.

Voi kyllä toki näinkin olla. Se heppu ei kyllä ollut paljoa autosta välittänyt, johdotkin oli laittialla miten sattuu ja akkuun oli myös kytkenyt jotain johtoja. Juontaja sanoo: "Eric, toi on vaarallista." Oon samaa mieltä. Veikkaanpa, että ko. auto voi nyt olla lähes yhtä paskassa kunnossa, kun kaveri sen sinne toi.
 

Jooqeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja KiVa, Jeren käsilaukku & HCM

Luiro

Jäsen
Ei tämä "menestys" mielestäni nosta yhtään kotimaisen potkiksen viihdearvoa. Puolustamalla eteneminen on vähän sellaista väkisin puskemista.
Onhan se kiva, että kotimainen seuraa saa vään rahaa laariin, näinkö suomessakin nähtäisiin joku oikeasti kova pelimies?

Itse seuraan kuningas jalkapalloa, etenkin La Ligaa ja Valioliigaa ja peli on kyllä totaalisen eri, kuin härmän lokakuinen cup loppuottelu räntäsateessa.

Mut ei siinä mitään, potkis on ihan sympaattinen lomailulaji oikeiden sarjojen alkua odotellessa...


Minua naurattaa tällainen mieshuoraus. Ilmeisesti jääkiekossakin suosikki ei voi pelata alemmassa sarjassa tai muualla. Ja kyllä ne tanskalaisjoukkueiden fanit on huvittavia, kun kannattavat omaa porukkaansa, eivätkä esimerkiksi Detroitia tai Anaheimia.

Säälittävää. Olet varmaan Poolin paita päällä huokailemassa Stadikalla (tai Ratinassa), kun TamU kohtaa Liverpoolin. Vituttaa tollanen.
 

Jooqeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja KiVa, Jeren käsilaukku & HCM
Vituttaa tollanen.

Samat sanat, tai naurattaa pikemminkin.

Itse en oikein perusta tällaista "Pool-faniutta" tai ihan sama mikä ulkolainen futisseura on kyseessä. Täältä korvesta Etelän auringon joukkueisiin sitoutuminen on mielestäni erikoista. Ellei sitten oikein käy katsomassa pelejä paikanpäällä. Itse en ainakaan saa "vahvaa sidettä" näihin seuroihin. Toki, olen varmasti yksin omien ajatuksieni kanssa, mutta silti.

Tuu vaa seuraavaksi Stadikalle Real -paita päällä ja Raulin kengät nuoltuina.
 

Naughty_S

Jäsen
Kenen kakkosnick tämä "juhavaan" on? Melko huikeaa tykitystä, sanoisin.
 

Luiro

Jäsen
Samat sanat, tai naurattaa pikemminkin.

Itse en oikein perusta tällaista "Pool-faniutta" tai ihan sama mikä ulkolainen futisseura on kyseessä. Täältä korvesta Etelän auringon joukkueisiin sitoutuminen on mielestäni erikoista. Ellei sitten oikein käy katsomassa pelejä paikanpäällä. Itse en ainakaan saa "vahvaa sidettä" näihin seuroihin. Toki, olen varmasti yksin omien ajatuksieni kanssa, mutta silti.

Tuu vaa seuraavaksi Stadikalle Real -paita päällä ja Raulin kengät nuoltuina.

Ja ihan samoin vielä voi sanoa myöskin näille NHL-joukkueiden suomalaisille faneille.

Toki minäkin symppaan Newcastlea ja muutamaa muuta joukkuetta, mutta esimerkiksi TamU:n kohdatessa Newcastlen, olen varmasti TamU:n puolella. Toki jos Tampere United kohtaa FC Hämeenlinnan, niin tietenkin olen FC Hämeenlinnan puolella. Ainoastaan Klubin pelatessa jotain ulkolaissuosikkiani vastaan, voi olla vaikea päättää suosikkiaan. Se on kuitenkin Klubi.

Ja sitten on toki nämä tyypit, jotka kannattavat Englantia/Brasiliaa/Saksaa/Hollantia/tjsp. kun ne kohtaavat Suomen jalkapallomaaottelussa. Huh huh! Mitä vitun urpoja.

Tulikohan nyt tarpeeksi avauduttua.
 

Jooqeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja KiVa, Jeren käsilaukku & HCM
Ja sitten on toki nämä tyypit, jotka kannattavat Englantia/Brasiliaa/Saksaa/Hollantia/tjsp. kun ne kohtaavat Suomen jalkapallomaaottelussa. Huh huh! Mitä vitun urpoja.

Tulikohan nyt tarpeeksi avauduttua.

Oon samaa mieltä. Jos Suomi olisi pelannut hyvin ja vastaan asettuisi Brasilia. Monet kannattaisivat Brasseja, moni myös Suomea. Sitten kun Suomi on kussut muroihinsa, ollaan heti olevinaan jotain makaaroni-faneja.
 

M10

Jäsen
Ja ihan samoin vielä voi sanoa myöskin näille NHL-joukkueiden suomalaisille faneille.

Tarkennatko hieman? Ymmärrän kyllä jos tarkoitat tuolla NHL-joukkueiden gloryhunttereita, jotka syttyvät yht`äkkiä kannustamaan esim. Anaheimia ja Teemua kun he vihdoinkin ovat finaaleissa.

Jos tarkoitat, että NHL-joukkuetta ei Suomesta käsin voi aidosti fanittaa, niin aika ulapalla olet.
 

Luiro

Jäsen
Jos tarkoitat, että NHL-joukkuetta ei Suomesta käsin voi aidosti fanittaa, niin aika ulapalla olet.

Ei NHL-joukkuetta voi Suomesta fanittaa sen kummemmin kuin Manchester Unitediakaan.

Toki itse toivoin siis Selänteelle Stanley Cupia, mutta kumpikaan finaalijoukkue minua ei kiinnosta paskan vertaa.
 

Voittaja

Jäsen
Ei NHL-joukkuetta voi Suomesta fanittaa sen kummemmin kuin Manchester Unitediakaan.

.

Ja minkähän takia tämä on mahdotonta? Onko tähän olemassa joku sääntö mikä määrittää fanituksen? Vai onko tämä vain oma näkemyksesi asiaan?

Nyt nauran näille päälliköille jotka määrittävät miten ja ketä muut voivat fanittaa, tai ketä ei voi fanittaa jos sattuu asumaan Suomessa
 

M10

Jäsen
Ei NHL-joukkuetta voi Suomesta fanittaa sen kummemmin kuin Manchester Unitediakaan.

Heh :) Eli fanittaminen vaatii sinusta paikallisuutta ja peleissä käymistä. Muuten ei voi olla fani tai omata vahvaa sidettä joukkueeseen.

Enpä olisi uskonut, että joku voi olla tällaistakin mieltä. Aika sopivassa ketjussa Luiro täräytti mielipiteensä :)
 

Jooqeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja KiVa, Jeren käsilaukku & HCM
Ja minkähän takia tämä on mahdotonta? Onko tähän olemassa joku sääntö mikä määrittää fanituksen? Vai onko tämä vain oma näkemyksesi asiaan?

Nyt nauran näille päälliköille jotka määrittävät miten ja ketä muut voivat fanittaa, tai ketä ei voi fanittaa jos sattuu asumaan Suomessa

Heh. Naura vain.

Mielestäni on huvittavaa fanittaa jotain joukkuetta, mikä sijaitsee maapallon toisella puolella tai kauempana. Saa toki fanittaa, mutta tämä fanitus tuskin kovin läheistä on.

Ei siinä mitään, ala fanittaa vaikka Siperian paikallista futisjoukkuetta.
 

Luiro

Jäsen
Ja minkähän takia tämä on mahdotonta? Onko tähän olemassa joku sääntö mikä määrittää fanituksen? Vai onko tämä vain oma näkemyksesi asiaan?

Nyt nauran näille päälliköille jotka määrittävät miten ja ketä muut voivat fanittaa, tai ketä ei voi fanittaa jos sattuu asumaan Suomessa

Kyse on vain siis samanlaisesta mieshuorauksesta. En minä kai sanonut, että voiko jotain joukkuetta fanittaa, mutta huvittavaahan se on, että suhtaudutaan hirveän tunteikkaasti johonkin tuhansien kilometrien päässä olevaan joukkueeseen, kun omassa maassa ne eivät satu olemaan riittävän tasokkaita.

Tiedäthän, kannatan Man Unitedia, koska Suomessa pelataan potkupalloa ja niin eespäin..
 

Ruma lapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC
Tänään naurattaa suomen ninjan uunoilut Karalahti-ketjussa. Huikeita vetoja.
 

Jooqeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja KiVa, Jeren käsilaukku & HCM
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös