Mille naurat juuri nyt?

  • 13 199 513
  • 50 363

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Olikos se palstahenkilö hiihtofani kun tiesi tällä meitä sivistää jo vuosia sitten? Että Aikku (vai oliko Riippaliisa?) jos menisi änärin kuntotesteihin, niin siellä menisi kaikki ennätykset uusiksi pitkällä marginaalilla ja täydellisempää fysiikkaa ei ole kuin mitä hiihtäjällä on.

Se oli just tuo hiihtofani, mikä oli totaalisen sekaisin.

Väitti, että Marit Björgen juoksee helposti 4200 metriä Cooperissa ja samaa vauhtia 5000m.

4200 metrin Cooper-vauhti on 350 metriä minuutissa.
5000 m / 350 metriä/minuutti = 14,2857 minuuttia = n. 14 min. 17 sec.

Marit Björgenin aika 5000 metrin juoksussa olisi siis ollut helposti 14 minuuttia ja 17 sekuntia tuon hiihtomaniacin mukaan.

Sitten faktoihin.

Naisten 5000 metrin juoksun EUROOPANENNÄTYS on 14:22.12 vuodelta 2019 Sifi Hassanin juoksemana.

Naurattaa edelleen.
 

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tämmöisenä päivänä täytyy olla halvat huvit…
 

Liitteet

  • 3E0ED948-983F-44BE-9D05-CA19A783CF49.jpeg
    3E0ED948-983F-44BE-9D05-CA19A783CF49.jpeg
    542,8 KB · kertaa luettu: 331

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Aamulla hymyilytti Mika Aaltolan kommentti koskien Ukrainan tilannetta ja Yhdysvaltain presidenttiä (ei tarkka lainaus): Presidentin kausi on yksikautinen, pelkästään jo biologisista syistä...

Kyllä, musta huumori on makuuni.

Edit: yksivuotinen => yksikautinen
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Laha

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Lapsi kertoi tuossa keksineensä sanonnan, että ikä ei näy ulkonäöstä. Mäkin olen hänen mukaansa 10 vuotta nuorempi kuin miltä näytän.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Nauran Will Ferrellin twiitille:

Jos haluat kuunnella musiikkia seksin aikana, niin soimaan kannattaa valita joku live-albumi.
Silloin saat aina ablodit 3-4 minuutin välein.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Lapsen kanssa tänään pitkällä automatkalla

- iskä, mitä mä teen, kun puhelimessa on 5% akkua jäljellä
- mulla on tässä adapteri, niin jos annat latausjohtosi, niin saadaan sitä ladattua
- tai sit mä laitan puhelimen pois ja luen kirjaa

Mä luulen, että toi lapsi tulee pärjään ihan hyvin elämässä
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
"Huom! Jos ostat useamman lipun kuin yhden, laita lisätietoihin henkilöiden nimet joille lippu on osoitettu. Tämän avulla voimme tarkistaa tapahtumassa liput meidän nimilistasta."

Siinä tulee ruuhka ovella kun ovimikko etsii nimeä tuhansien nimien joukosta.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Käsitinkö oikein? Marko Björs elänyt luulossa että hänen homoseksuaalisuus paljastunut ihmisille vasta tämän ohjelman myötä ja nyt teki jonkun megapaljastuksen.
Nyt ei oo enää todellista.

Se on siis vielä yksinkertaisempi mitä luulin tietäväni, pariin kertaan tuolla yöelämässä yrittänyt mua "lähestyä". En antanut.

Tai sitten tässä on taas vaan klik. Minä en klikannut.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
"Huom! Jos ostat useamman lipun kuin yhden, laita lisätietoihin henkilöiden nimet joille lippu on osoitettu. Tämän avulla voimme tarkistaa tapahtumassa liput meidän nimilistasta."

Siinä tulee ruuhka ovella kun ovimikko etsii nimeä tuhansien nimien joukosta.
Ei toi tule tolla lailla onnistumaan mitenkään. Kyllä lipuissa pitäis olla viivakoodit vähintään, jotta kaikki sujuisi sujuvasti.

Tapahtuman sponsoreita kun katsoin niin aika helppoa todeta: Seiskaa en lue, Kärkkäisellä en käy saati Hookissa syö. Muista en oo kuullutkaan, mutta lipun hankinta harkintaan.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Marko Björsin ulostulo oli tosiaan samanlainen megaluokan paljastus kuin Marco Bjurströmin ja Jari Sillanpään vastaavat aikoinaan. Antti Tuiskun suurta paljastusta odotellessa (vai onko tullut jo?).

Olen klapilla päähän lyöty.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Väriin en ota sen enempää kantaa kuin, että lasin ominaisuus on läpinäkyvyys. Tiedän toki, että on olemassa maitolasia sun muita, mutta ymmärtänet mitä tarkoitan.
Minä ymmärrän täysin, vaikken sellainen lasimestarin poika olekkaan. Oli vaan sellanen täysin oma arvioni lasin sävystä, johtuen vuosikerrasta.
Itsehhän olen jostain syystä mieltynyt vihreään lasin sävyyn, ja ihan voisin harrastuksekseni laskea niiden keräilyn.
Se on oikeastaan naurunpaikka, sillä en äkkiseltään uskoisi tätä itsestäni.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös