Kauko Viisas
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP
Väriin en ota sen enempää kantaa kuin, että lasin ominaisuus on läpinäkyvyys. Tiedän toki, että on olemassa maitolasia sun muita, mutta ymmärtänet mitä tarkoitan.Lasien väri käsittääkseni ruskeahko?
Väriin en ota sen enempää kantaa kuin, että lasin ominaisuus on läpinäkyvyys. Tiedän toki, että on olemassa maitolasia sun muita, mutta ymmärtänet mitä tarkoitan.Lasien väri käsittääkseni ruskeahko?
Minä ymmärrän täysin, vaikken sellainen lasimestarin poika olekkaan. Oli vaan sellanen täysin oma arvioni lasin sävystä, johtuen vuosikerrasta.Väriin en ota sen enempää kantaa kuin, että lasin ominaisuus on läpinäkyvyys. Tiedän toki, että on olemassa maitolasia sun muita, mutta ymmärtänet mitä tarkoitan.
Minusta olisi huikeeta, jos Tuiskusta paljastuisi joskus, että se on sittenkin ihan umpihetero.Antti Tuiskun suurta paljastusta odotellessa (vai onko tullut jo?).
Tästä uutisesta varmaan yllätyttäisiin Kurikassa astikin.Minusta olisi huikeeta, jos Tuiskusta paljastuisi joskus, että se on sittenkin ihan umpihetero.
Marco Björs tuli ulos kaapista? Onko hän muka joskus ollut siellä?Kyllä Kurikassa Mietaan kylässä ollaan taas klapilla päähän lyötyjä:
Tuiskun paljastusta odotellessa päätin itse tulla Marko Björsin rohkaisemana omasta kaapistani ulos. Vastoin luuloja en olekaan parikymppinen isotissinen blondi vaan keski-ikäinen ylipainoinen miehenköriläs. Saattaa olla järkytys työkavereille kun kuulevat.Antti Tuiskun suurta paljastusta odotellessa (vai onko tullut jo?).
Olen klapilla päähän lyöty.
Kyllä Kurikassakin järkytyttiin.Marko Björsin ulostulo oli tosiaan samanlainen megaluokan paljastus kuin Marco Bjurströmin ja Jari Sillanpään vastaavat aikoinaan. Antti Tuiskun suurta paljastusta odotellessa (vai onko tullut jo?).
Tuiskun kohdalla puhutaan aina kumppanista. Mitä hänkin kokee tuolla salailulla voittavansa? Ok, kaikki eivät halua yksityiselämästään puhua. Silti juuri Tuiskun tapauksessa tuo hänen äärimmäisyyksiin mennyt kiertely ja kaartelu näyttää lähinnä koomiselta.Marko Björsin ulostulo oli tosiaan samanlainen megaluokan paljastus kuin Marco Bjurströmin ja Jari Sillanpään vastaavat aikoinaan. Antti Tuiskun suurta paljastusta odotellessa (vai onko tullut jo?).
Ehkä hän onkin sitten ihan umpihetero. Jännempää sitten puhua kumppanista niin ihmisten illuusiot säilyyTuiskun kohdalla puhutaan aina kumppanista. Mitä hänkin kokee tuolla salailulla voittavansa? Ok, kaikki eivät halua yksityiselämästään puhua. Silti juuri Tuiskun tapauksessa tuo hänen äärimmäisyyksiin mennyt kiertely ja kaartelu näyttää lähinnä koomiselta.
Mitäs Tuisku seksuaalisuudesta puhumalla sitten voittaisi? Ihmetyttää aina, mitä se muita kiinnostaa onko joku homo vai hetero. Ihme ullataalasmaalailuaTuiskun kohdalla puhutaan aina kumppanista. Mitä hänkin kokee tuolla salailulla voittavansa? Ok, kaikki eivät halua yksityiselämästään puhua. Silti juuri Tuiskun tapauksessa tuo hänen äärimmäisyyksiin mennyt kiertely ja kaartelu näyttää lähinnä koomiselta.
Mitäs Tuisku seksuaalisuudesta puhumalla sitten voittaisi? Ihmetyttää aina, mitä se muita kiinnostaa onko joku homo vai hetero. Ihme ullataalasmaalailua
Parasta oli kyllä Jone Nikulan toiveet "Taivas lyö tulta" -biisin jälkeen. "Asennetta, verta,terästä, hevosia!"Jokaista itseään kunnioittavaa heteromiestä homostelun tulee kiinnostaa ajatuksen tasolla. Aina Kurikassa asti.
Jarkko Valtee oli aikoinaan 2005 Idolsissa ehdoton suosikkituomari. Ja miten tämä liittyy hänen homouteen? No uskovaiset tunnetusti tykkäävät aihealueesta ja helluntaijuntti Ilkka Jääskeläinen sai läpi kilpailun todellista ruoskaa Valteelta. Ja hellarit yrittivät vielä huudella Valteelle, mutta Jarkko veti bosslevel-gayna läpi kisan.
Parasta oli kyllä Jone Nikulan toiveet "Taivas lyö tulta" -biisin jälkeen. "Asennetta, verta,terästä, hevosia!"
Minä luulen, että aika moni täällä tiedostaa saman asian Kärppien iskukyvystä kuin minä. Marjamäen alaisuudessa kera Ohtamaan ja Niemelän paluun Kärpät on aivan eri nippu kuin nyt, saati vuodenvaihteessa. Monet tosiaan tämän tiedostaa, mutta eivät vain uskalla tunnustaa. Peiton alla on mukava olla piilossa ja toivoa, ettei mörkö koskaan puolivälieriiin asti edes pääse.