Parasta oli kyllä Jone Nikulan toiveet "Taivas lyö tulta" -biisin jälkeen. "Asennetta, verta,terästä, hevosia!"Jokaista itseään kunnioittavaa heteromiestä homostelun tulee kiinnostaa ajatuksen tasolla. Aina Kurikassa asti.
Jarkko Valtee oli aikoinaan 2005 Idolsissa ehdoton suosikkituomari. Ja miten tämä liittyy hänen homouteen? No uskovaiset tunnetusti tykkäävät aihealueesta ja helluntaijuntti Ilkka Jääskeläinen sai läpi kilpailun todellista ruoskaa Valteelta. Ja hellarit yrittivät vielä huudella Valteelle, mutta Jarkko veti bosslevel-gayna läpi kisan.
Parasta oli kyllä Jone Nikulan toiveet "Taivas lyö tulta" -biisin jälkeen. "Asennetta, verta,terästä, hevosia!"
Minä luulen, että aika moni täällä tiedostaa saman asian Kärppien iskukyvystä kuin minä. Marjamäen alaisuudessa kera Ohtamaan ja Niemelän paluun Kärpät on aivan eri nippu kuin nyt, saati vuodenvaihteessa. Monet tosiaan tämän tiedostaa, mutta eivät vain uskalla tunnustaa. Peiton alla on mukava olla piilossa ja toivoa, ettei mörkö koskaan puolivälieriiin asti edes pääse.
Oletko jo matkalla kokeilemaan...Tuollainen on kuulemma Järvenpäässä.
Liian suuri mulkku.Oletko jo matkalla kokeilemaan...
Kun syöttö tulee lapaan, on pistettävä läheltä ylös.
"Läheltä ylös ja kaukaa kattoon" neuvoi eräs valmentajakollega.Oletko jo matkalla kokeilemaan...
Kun syöttö tulee lapaan, on pistettävä läheltä ylös.