Mille naurat juuri nyt?

  • 13 191 261
  • 50 346

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Jumaleisson. Kannattaa muuten naisvaltaisen hallituksen olla hyvin, hyvin varuillaan kun Taukki alkaa olla saanut muijista tarpeekseen ja sen tietää mitä sitten käy. Ja kyllä on 150k€ tulonmenetystä. Vähintään.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Miksei sediltä kysytä neuvoa rokotusjärjestelyihin.
 

Liitteet

  • rokote.jpg
    rokote.jpg
    67,2 KB · kertaa luettu: 495

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mua naurattaa (muusikko) Tauski-jutut. Vaikka kuinka mietin, en muista siltä yhtään biisiä. Kai se joskus oli jomman kumman Catcat-Kätkän kanssa suhteessa, niillä kai oli yksi euroviisubiisi (tai ehdokas?), Bye bye baby tjsp. Mutta Tauskilta edes yksi biisi? Ei pysty muistamaan. Silti tasaisin väliajoin Tauski ylittää uutiskynnyksen, jota vähän ihmettelen.
Olen melko varma, että sinä vain olet vähemmistössä tässä, koska uskoisin, että ehdoton valtaosa suomalaisista tietää Tauskilta yhden biisin. Ei nolla, ei kaksi, vaan yhden.
Tauskia on lieveilmiöineen pakko hiukan arvostaakin. Kommenttinsa Virpi Kätkän puheisiin väkivaltaisuudesta ja alkoholinkäytöstä on vahvasti ns mitäs läksit -osastoa:
Tauski taustoittaa olleensa Virpi Kätkän kanssa salasuhteessa vuodesta 1993 vuoteen 2002, kun oli vielä toisaalla naimisissa. Tauski jätti silloisen puolisonsa ja avioitui Virpin kanssa vuonna 2003. Liitto kesti vuoteen 2011.

– Virpi oli nähnyt normaalin suomalaisen miehen alkoholinkäyttöäni jo pitkään ennen avioitumistamme. Hänellä on ollut yhdeksän vuotta aikaa miettiä kannattaako tällaisen miehen kanssa mennä naimisiin ja muuttaa yhteen. Olen käyttänyt määrällisesti alkoholia siinä mittapuussa kuin suomalainen mies keskimäärin käyttää. En ole koskaan ollut alkoholisti, Tauski toteaa ex-vaimonsa alkoholistiväitteisiin viitaten.
 

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen melko varma, että sinä vain olet vähemmistössä tässä, koska uskoisin, että ehdoton valtaosa suomalaisista tietää Tauskilta yhden biisin. Ei nolla, ei kaksi, vaan yhden.
Tauskia on lieveilmiöineen pakko hiukan arvostaakin. Kommenttinsa Virpi Kätkän puheisiin väkivaltaisuudesta ja alkoholinkäytöstä on vahvasti ns mitäs läksit -osastoa:
Älä nyt pidä mua enää jännityksessä, vaan kerro mulle se biisi, niin voin tsekkaa sen Spotifysta. Tauski lienee siis yhden biisin ihme, mutta ei (ainakaan median mielestä) "one trick pony", sillä sen verran usein ja monipuolisesti päätyy mediaan.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Älä nyt pidä mua enää jännityksessä, vaan kerro mulle se biisi, niin voin tsekkaa sen Spotifysta. Tauski lienee siis yhden biisin ihme, mutta ei (ainakaan median mielestä) "one trick pony", sillä sen verran usein ja monipuolisesti päätyy mediaan.
Vastaus olikin jo kätketty aivan hihhihhih-tason oveluudella tuohon viestiini.
 

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En tunnistanut. Surumielinen itkuvirsi-jollotus, joita tietysti tän maan esittäjillä on repullinen kullakin. Ei tarttuvaa kertosäettä, siis ainakaan mun mielestäni. Tää varmaa soi hitaiden aikaan tanssiravintoloissa.

Ketjun aiheeseen liittyen: nauran tälle: Ole kuin Timppa.
 

Liitteet

  • Ole_kuin_Timppa.jpg
    Ole_kuin_Timppa.jpg
    62,7 KB · kertaa luettu: 442

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
OP:n verkkopalvelulle, joka kyselee jatkuvasti, että "haluatko tietää kauanko rahasi riittävät?"

Mulla on semmonen kumma ajatus, että mä ihan omalla toiminnallani vaikutan siihen, kuinka kauan ne rahat riittää.

Vai tietääkö toi jotain mitä mä en tiedä...
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
OP:n verkkopalvelulle, joka kyselee jatkuvasti, että "haluatko tietää kauanko rahasi riittävät?"

Mulla on semmonen kumma ajatus, että mä ihan omalla toiminnallani vaikutan siihen, kuinka kauan ne rahat riittää.

Vai tietääkö toi jotain mitä mä en tiedä...
Luultavasti tietää.
 

Glove

Jäsen
Aikoinaan Kauppaneuvos Pakku sanoi tyyliin "jos bensalitra maksaisi 10 markkaa, niin vastaa ei tulisi kuin tuttuja."

No nyt se on aika lähellä tuota kymmentä markka per liitter.
Maaginen 6 mk/l meni rikki kesällä 1989 kun olin huoltiksella letkuapinana. Diesel taisi olla 2,79 mk/l.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Aikoinaan Kauppaneuvos Pakku sanoi tyyliin "jos bensalitra maksaisi 10 markkaa, niin vastaa ei tulisi kuin tuttuja."

No nyt se on aika lähellä tuota kymmentä markka per liitter.
En tämmöistä muista, sen mainoksen toki jossa teollisuuspamppu retostaa että "sais nousta sataan markkaan litra että tulee vaan tuttuja vastaan". Ei mitään arvausta minkä tahon mainos oli kyseessä.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Jukurien osiossa, yli 2 vuotta sitten perustettuun positiivisuusketjuun, on kirjoitettu vajaat 3 sivua viestejä.

Tänään saivat hallitsevan mestarin moneen kertaan skalpeeratun päänahan ja ketju saatiin ylös.

sarcasm?
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Jukurien osiossa, yli 2 vuotta sitten perustettuun positiivisuusketjuun, on kirjoitettu vajaat 3 sivua viestejä.

Tänään saivat hallitsevan mestarin moneen kertaan skalpeeratun päänahan ja ketju saatiin ylös.

sarcasm?
Ajattelin siinä kerhon parin maalin jälkeen käydä nostamassa (itse aloittamaani) ketjua että positiivista on ettei mikään taho pakota pelejä seuraamaan, mutta pidättäydyin tuosta koska saatettaisiin katsoa että on ketjun väärinkäyttöä. Aivan kauheasti tuota nykyistä viestimäärää enempää ei ikävä kyllä positiivista ole Jukureista ollut kirjoitettavaksi, välillä näyttää hetken aikaa paremmalta ja sitten kaatuu taas korttitalo ja palikoita keräillään kuukausi.

Ei naurata.
 

Jannacci

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Wikipedian Aleksei Stahanov -artikkelissa mainitulle tapaukselle Itä-Saksasta, jossa liian tehokkaan muurarin Hans Garben suorituksia ei arvostettu.

Vastaavia työn sankareita kehitettiin toisen maailmansodan jälkeen myös muihin sosialistisiin maihin. Tällainen oli muun muassa Saksan demokraattisessa tasavallassa muurari Hans Garbe. Hänen saavuttamansa "ennätyksellinen työteho" ei innostanut muita työläisiä, jotka pelkäsivät työtaakkansa lisääntymistä. Garbe joutui pakenemaan juosten tehtaasta uutisen julkaisun jälkeen.

 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös