Mille naurat juuri nyt?

  • 13 187 423
  • 50 331

Baldrick

Jäsen
Miksi katsoa jenkkiversiota, kun voi katsoa alkuperäistä brittiversiota?

Toi nyt sattu oleen käsillä, kun pläräsin, että mitä sitä kattelis Netflixistä. Yleensä itse aika visusti pyrin katsomaan orkkiksia, mutta muutamia hauskoja klippejä nähtyäni tästä jenkkiversiosta, pystyin myös olettamaan sen olevan ihan laatusisältöä. Olen varsinkin viimeisimpänä Space Forcen jälkeen oppinut arvostamaan Steve Carrellia kyllä suunnattomasti, mikä myöskään ei ollut haitaksi.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Miksi katsoa jenkkiversiota, kun voi katsoa alkuperäistä brittiversiota?
Vaikka yleensä jenkkiremaket on kasa paskaa niin tässä on poikkeus sääntöön. Omaan makuuni jopa parempi kuin brittiversio (älköön kukaan puristi minua kivittäkö). Mielestäni helposti maailman kaikkien aikojen paras komediasarja.

Yksi syy katsoa jenkkiversiota on myös se, että brittiversion 14 jaksoa on aika äkkiä katsottu. Jenkkiversion 201 jaksossa menee jo tovi.
 

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Amazon lähestyi taas sähköpostilla, että tilini on kaapattu ja minun pitää välittömästi vahvistaa tilini. No lähettäjän osoitetta kun tarkastelin, niin....

bluefire-mabar.qygpunlt@batam-centerdugemonline


Joskus olen vastaillut noille takaisin. Cunt!
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Amazon lähestyi taas sähköpostilla, että tilini on kaapattu ja minun pitää välittömästi vahvistaa tilini. No lähettäjän osoitetta kun tarkastelin, niin....

bluefire-mabar.qygpunlt@batam-centerdugemonline

Joskus olen vastaillut noille takaisin. Cunt!

Ei jumalauta taas, millainen sähköpostiosoite mun oikein pitää hommata, ettei joku yritä kaapata ja väärinkäyttää sitä...
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Oot auttamattomasti myöhässä, kaksi ensimmäistä Mad Maxiä sijoittui 80-luvulle.
Ei kaksi ensimmäistä. Ensimmäinen, Mad Max, 1979. The Road Warrior, 1981. Mad Max Beyond Thunderdome, 1986.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
No mihinpä vuoteen sijoittuu eka Mad Max?
Alkutekstien mukaan "muutaman vuoden päähän", oletettavasti tekovuodesta. Joku graffiti näkyi jossain tienviitassa tms. jossa luki 1984, eli niille hujakoille.

Kakkonen sijoittuu muutaman vuoden siitä eteenpäin ja Thunderdome 15 vuotta kakkosen jälkeen.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Alkutekstien mukaan "muutaman vuoden päähän", oletettavasti tekovuodesta. Joku graffiti näkyi jossain tienviitassa tms. jossa luki 1984, eli niille hujakoille.

Kakkonen sijoittuu muutaman vuoden siitä eteenpäin ja Thunderdome 15 vuotta kakkosen jälkeen.
Näinpähän on nähty, että tällaiseksi se maailma meni. Paskaksi se meni, mutta vähän eri tavoilla kuin näissä leffoissa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ja oikeasti. Kolme leffaa mulle, ne kolme parasta ikinä ovat ensimmäinen Mad Max, Kummisetä ja Once Upon a Time in the West, minkä monet tuntevat nimellä Huuliharppukostaja.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Ja oikeasti. Kolme leffaa mulle, ne kolme parasta ikinä ovat ensimmäinen Mad Max, Kummisetä ja Once Upon a Time in the West, minkä monet tuntevat nimellä Huuliharppukostaja.
Tuohon kun lisään vielä Hyvät, Pahat ja Rumat sekä Hurja joukko, niin alkaa olla minunkin suosikit kasassa. Toki, paljon on tehty hyviä elokuvia maailmassa noidenkin jälkeen ja ennenkin, mutta noita mainittuja voi katsoa vuosien saatossa yhä uudelleen ja uudelleen katsomisnautinnon siitä kärsimättä.
Tuntemattoman sotilaan kaikki versiot kuuluvat myös tähän kategoriaan, mutta tuo eepos itsessään on minuun niin sisään kasvanut, ettei muuten voi olla.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Nauran pahantahtoisesti sille, että Kanadan väkivaltanuoret eivät voittaneet. Näin ei pitäisi tehdä. Tiedän. Pyristelen parempaan.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Aloitin katsomaan The Office -sarjaa (jenkki) ja onhan tuo hauska komediasarja. En vain jostain syystä ole saanut aikaiseksi aiemmin aloittaa katsomista, britti- tai jenkkiversion.
Minullakin oli mennyt molemmat The Office -versiot jostain syystä täysin ohi. Katsoin alkusyksystä Netflixistä Derekin ja After Lifen syksyn aikana ja "ihastuin" Ricky Gervaisiin sen verran että päätin katsoa Officen, sekä UK että US -versiot hiljattain. Aivan loistavia tekeleitä molemmat.
Miksi katsoa jenkkiversiota, kun voi katsoa alkuperäistä brittiversiota?
Alkuperäistä brittiversiota ei ole valitettavasti saatavilla minkään suomalaisen suoratoistopalvelun kautta, mikä on todella harmi. On se kumma kun joutuu lataamaan sarjan laittomasti torrenttina, että edes pystyy katsomaan. Olisin mielelläni maksanut laillisesta versiosta, mutta ei ole edes mahdollista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös