Mille naurat juuri nyt?

• 13 508 346
  • 51 127

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Piti katsoa useampaan kertaan kun oli niin älytöntä tajunnanvirtaa. Mitähän vittua?

Tämähän on vanha juttu jo, ihan kuten Kuussa ei ole käyty, eikä World Trade Centereissä palanut lentobensa, niin Suomea ei myöskään ole olemassa.

Sinuakaan ei ole olemassa. Eikä minua. Koko Jatkoaikakin on vain osa japanilaisten kalastajien matrix-tekoäly -maailmaa, joka on luotu luomaan illuusiota muulle maailmalle että suomalaisia on mukamas internetissä tekemässä jotain.

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Tämähän on vanha juttu jo, ihan kuten Kuussa ei ole käyty, eikä World Trade Centereissä palanut lentobensa, niin Suomea ei myöskään ole olemassa.

Sinuakaan ei ole olemassa. Eikä minua. Koko Jatkoaikakin on vain osa japanilaisten kalastajien matrix-tekoäly -maailmaa, joka on luotu luomaan illuusiota muulle maailmalle että suomalaisia on mukamas internetissä tekemässä jotain.
Itseltä on mennyt tämä kokonaan ohi. Olen jumittunut liskoihmisiin ja Litteän Maan hörhöihin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy