Älä nyt. Tauno on hyvä isä. Tällä jutulla Tauski löi epäilijöille luun kurkkuun. Kuka Taunoa epäilee, sitä nyrkillä leukaan.Naurahdin tälle IL:n otsikoinnille, harva isä haluaa, että Tauski tulee omalle ovelle ja tempaisee...*hymiö*
"Tauskilta jymy-yllätys suomalaisille isille - tempaisee isänpäivänä"
Tauskilta jymy-yllätys suomalaisille isille - tempaisee isänpäivänä
Iskelmätähti Tauski Peltonen kertoo isänpäivän traditioistaan.www.iltalehti.fi
"Tauskilta jymy-yllätys suomalaisille isille - tempaisee isänpäivänä"
Tauskilta jymy-yllätys suomalaisille isille - tempaisee isänpäivänä
Iskelmätähti Tauski Peltonen kertoo isänpäivän traditioistaan.www.iltalehti.fi
Minä olen tasa-arvon ja "sateenkaari-ihmisten" puolella, mutta jopa oma puolueeton mielipiteeni on, että naisten jääkiekossa ei ole viihdenäkökulmasta mitään kiinnostavaa. Ei mitään.Nauran näille jatkiksen mimmikiekkojutuille jotka ovat hienosti jemmattu otsikon taakse. Monikohan Jatkoajan lukija seuraa naisten kiekkoa? 0,000003%...? Mutta tasa-arvo! Eiku...
Minä olen tasa-arvon ja "sateenkaari-ihmisten" puolella, mutta jopa oma puolueeton mielipiteeni on, että naisten jääkiekossa ei ole mitään kiinnostavaa. Ei mitään.
Mielipiteeni ei muuttuisi mihinkään vaikka Pelicansilla olisi naisissa SM-joukkue. Paska on yhä paskaa kultareunuksenkin kanssa.
Kyllähän se on ihan ok ettei naisten urheilu kiinnosta. Ei siinä mitään. Minkäs sille voi... Mutta sen paskaksi sanominen on vähän tyhmää. Se on urheilua ja kilpailua siinä missä muukin ns. oikea urheilu jossa on vain miehiä. Ei se paskaa ole vaan erilaista kuin miesten pelit. Naisten jääkiekko liikuttaa monia ja minä arvostan että naisten liiga on saatu aikaan vaikka homma on hoidettava OT.naisten jääkiekossa ei ole mitään kiinnostavaa. Ei mitään.
-----
Paska on yhä paskaa kultareunuksenkin kanssa.
@Iisoppi Kansallisella tasolla ei vaan oikein nappaa. Ihan jo vaikka siksi miten järkyttävät tasoerot on pääsarjan parhaiden ja huonoimpien joukkueiden välillä.
Varmaan joo makuasioita, mutta näkisin myös että tasoerot ovat suuret niin kansallisissa kuin kansainvälisissä sarjoissa. MM-tasolla on vanhat tutut Kazakstan, Unkari ja Italia, mutta esimerkiksi SM-liigasta löytyy Jukurit, SaiPa ja Sport. Ässien kotiotteluita edelliset kolme vuotta säännöllisesti paikan päällä katsoneena on tullut nähtyä turhankin monta kertaa, miten vieras vie miten tahtoo ja Pata porisee täristen. Jääkiekossa tilanne on toki vielä melko kohtuullinen verrattuna jalkapalloon, jossa etenkin kansallisten sarjojen mestarit koostuvat yleensä 3-5 samasta vuosikymmen toisensa perään.
Et voi tosissasi verrata vaikkapa Jukureiden ja Lukon tasoeroa tähänTämän perusteella sinun ei pitäisi seurata miestenkään liigaa.
Pojilla taisi kunto loppua kun noin pahasti repesi.Romanian liigassa pelaava joukkue Sportul Studentesc. Kahdeksan ottelun jälkeen maaliero on 9 - 167. Tänään pelasi vieraissa ja hävisi 28 - 3. Kolmannessa erässä omiin meni 16 maalia.