Mille naurat juuri nyt?

  • 13 148 505
  • 50 273

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Naurahdin tälle IL:n otsikoinnille, harva isä haluaa, että Tauski tulee omalle ovelle ja tempaisee...*hymiö*

"Tauskilta jymy-yllätys suomalaisille isille - tempaisee isänpäivänä"

Älä nyt. Tauno on hyvä isä. Tällä jutulla Tauski löi epäilijöille luun kurkkuun. Kuka Taunoa epäilee, sitä nyrkillä leukaan.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Herranjumala.
 

Liitteet

  • 1B1B6FDF-7B6A-4BE9-8991-3F40AF023FBF.jpeg
    1B1B6FDF-7B6A-4BE9-8991-3F40AF023FBF.jpeg
    161,3 KB · kertaa luettu: 403

Konsta Kepuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
Heh. Nauran noille Jatkoajan wannaberebuille joilla on nyt pillut täynnä hiekkaa. Ja nyt kiukutellaan kuin oranssi päällikkö. Esikuvia pitää olla. Joillakin.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Nauran näille jatkiksen mimmikiekkojutuille jotka ovat hienosti jemmattu otsikon taakse. Monikohan Jatkoajan lukija seuraa naisten kiekkoa? 0,000003%...? Mutta tasa-arvo! Eiku...
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Nauran näille jatkiksen mimmikiekkojutuille jotka ovat hienosti jemmattu otsikon taakse. Monikohan Jatkoajan lukija seuraa naisten kiekkoa? 0,000003%...? Mutta tasa-arvo! Eiku...
Minä olen tasa-arvon ja "sateenkaari-ihmisten" puolella, mutta jopa oma puolueeton mielipiteeni on, että naisten jääkiekossa ei ole viihdenäkökulmasta mitään kiinnostavaa. Ei mitään.

Mielipiteeni ei muuttuisi mihinkään vaikka Pelicansilla olisi naisissa SM-joukkue. Paska on yhä paskaa kultareunuksenkin kanssa.
 
Viimeksi muokattu:

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minä olen tasa-arvon ja "sateenkaari-ihmisten" puolella, mutta jopa oma puolueeton mielipiteeni on, että naisten jääkiekossa ei ole mitään kiinnostavaa. Ei mitään.

Mielipiteeni ei muuttuisi mihinkään vaikka Pelicansilla olisi naisissa SM-joukkue. Paska on yhä paskaa kultareunuksenkin kanssa.

Sama toki pätee kaikkeen naisten urheiluun.

Seuraan erittäin harvoin sellaisia lajeja joissa osallistumisoikeus on jotenkin rajattu sukupuolen, iän, painoluokan tai muun vastaavan tekijän osalta.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
naisten jääkiekossa ei ole mitään kiinnostavaa. Ei mitään.
-----
Paska on yhä paskaa kultareunuksenkin kanssa.
Kyllähän se on ihan ok ettei naisten urheilu kiinnosta. Ei siinä mitään. Minkäs sille voi... Mutta sen paskaksi sanominen on vähän tyhmää. Se on urheilua ja kilpailua siinä missä muukin ns. oikea urheilu jossa on vain miehiä. Ei se paskaa ole vaan erilaista kuin miesten pelit. Naisten jääkiekko liikuttaa monia ja minä arvostan että naisten liiga on saatu aikaan vaikka homma on hoidettava OT.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
@Iisoppi siis paskalla vaan meinasin että kuolettavan tylsää seurata. Lajin harrastajia ei sinänsä ollut tarkoitus loukata vaikka kenties sellaisen kuvan saatoin vahingossa antaa.

Saa jengi ihan vapaasti vaikka snookeriakin seurata. Jos se ja naisten lätkä eivät ole sellaisia lajeja joita mä jaksaisin katsoa, ei toki meinaa että mua haittaisi jos joku muu niitä katselee.

Omasta puolestani vain totean että Ruutu+ ollut kestotilauksessa koko sen ajan kun naisten SM-sarjaa on sieltä tullut ja peliäkään en ole katsonut.

Naisten tennistä/alppihiihtoa seuraan kyllä ihan mielelläni. Ei sillä sukupuolella ole mulle niinkään väliä vaan lajin nopeatempoisuudella.

Pahoittelut tökeröstä artikuloinnista. Olisin voinut olla paljon hienotunteisempi ilmaisutavassani.
 
Viimeksi muokattu:

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
@Breeze Harbour, jos olisit jättänyt kommentoinnin siihen ekaan osaan jota lainasin niin se olisi ollut ok. Kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta eikä se minua haittaa. Minua vaan närästi että sanot paskaksi sen mitä toiset harrastaa tosissaan. Naisten jääkiekko voi olla epäkiinnostavaa, tylsää ja heikkotasoista mutta en ymmärrä miksi sitä pitäisi paskaksi sanoa. Siihen vain puutuin.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Ex
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
@Iisoppi joo, tunnustan että ei tullut mietittyä ihan loppuun asti että tuon lauseen voi käsittää hyvin monella tapaa. "Paska on paskaa" viittasi kuitenkin tällä kertaa ainoastaan lajin seurattavuuteen omasta objektiivisesta näkökulmastani.

Huom. tästäkin saa halutessaan olla aivan vapaasti eri mieltä, jos itse tykkää katsoa lätkämatsia jossa taklaaminen on kielletty ja vauhti kentällä hitaahkon puoleista.

Naisten MM-finaali kiinnosti kovastikin silloin kun Suomi pelasi siellä mestaruudesta viime vuonna. Kansallisella tasolla ei vaan oikein nappaa. Ihan jo vaikka siksi miten järkyttävät tasoerot on pääsarjan parhaiden ja huonoimpien joukkueiden välillä.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Varmaan joo makuasioita, mutta näkisin myös että tasoerot ovat suuret niin kansallisissa kuin kansainvälisissä sarjoissa. MM-tasolla on vanhat tutut Kazakstan, Unkari ja Italia, mutta esimerkiksi SM-liigasta löytyy Jukurit, SaiPa ja Sport. Ässien kotiotteluita edelliset kolme vuotta säännöllisesti paikan päällä katsoneena on tullut nähtyä turhankin monta kertaa, miten vieras vie miten tahtoo ja Pata porisee täristen. Jääkiekossa tilanne on toki vielä melko kohtuullinen verrattuna jalkapalloon, jossa etenkin kansallisten sarjojen mestarit koostuvat yleensä 3-5 samasta vuosikymmen toisensa perään.

Jos nyt otetaan Suomi ja skaalaksi vaikka SM-liigan perustamisvuosi ja siitä eteenpäin, niin jääkiekossa on ollut 10 eri mestaria ja jalkapallossa 14.

Ainiin tämä oli nauruketju. No nauran henkilöille, joiden mielestä Trumpin tappiosta ei saisi nyt vääntää vitsiä.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF

Liitteet

  • Screenshot_20201108_112346_eu.livesport.LiveTulokset_com.jpg
    Screenshot_20201108_112346_eu.livesport.LiveTulokset_com.jpg
    384,4 KB · kertaa luettu: 344

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Minä katsoinkin vain tätä:
 

Liitteet

  • sarjataulukko.jpg
    sarjataulukko.jpg
    33,9 KB · kertaa luettu: 336
Tälle otsikolle:
IL seuraa: Leijonat kuin uudestisyntynyt! Joko Ruotsin verkko heiluu?
Otsikko IL:ssä ennen toisen erän alkua.
 

Jannacci

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Romanian liigassa pelaava joukkue Sportul Studentesc. Kahdeksan ottelun jälkeen maaliero on 9 - 167. Tänään pelasi vieraissa ja hävisi 28 - 3. Kolmannessa erässä omiin meni 16 maalia.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Romanian liigassa pelaava joukkue Sportul Studentesc. Kahdeksan ottelun jälkeen maaliero on 9 - 167. Tänään pelasi vieraissa ja hävisi 28 - 3. Kolmannessa erässä omiin meni 16 maalia.

Kattelin Livetuloksesta tuota Sportulin taivalta tuolla liigassa. Kaudesta 2015-2016 lähtien kokonaiset KAKSI kertaa ovat kaukalosta poistuneet voittajina. Omiin menee vähintään 500 maalia yhden kauden aikana. Pelejä pelataan noin 30 kappaletta.

Minkähänlaista tommosessa jengissä on pelata? Tai valmentaa? Tai kannattaa?
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kattelin Livetuloksesta tuota Sportulin taivalta tuolla liigassa. Kaudesta 2015-2016 lähtien kokonaiset KAKSI kertaa ovat kaukalosta poistuneet voittajina. Omiin menee vähintään 500 maalia yhden kauden aikana. Pelejä pelataan noin 30 kappaletta.

Minkähänlaista tommosessa jengissä on pelata? Tai valmentaa? Tai kannattaa?

Hah joo tämä jengi... Oon nähnyt heiltä yhden pelin kun olivat täällä meillä pelaamassa. On joku opiskelijoiden porukka, mutta en tiedä onko jengiin mitään pääsyvaatimuksia. Taisivat ottaa vain 4-0 turpaan tuossa pelissä minkä näin, mutta mahdollisuuksia oli kyllä suurempaankiin maalieroon. Ihme että ovat ylipäätään vielä kasassa, mutta money talks and shit plays football.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös