Mille naurat juuri nyt?

  • 13 197 113
  • 50 363

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Katsoin areenasta I Pastafari dokkarin. Koko dokkari on hyvä mutta erityisesti pisti hymyilemään eräs kohta. Näillähän on ollut sellainen tavoite, että pastasiivilä päässä ajokorttikuvassa hyväksyttäisiin. Saksalaiset pastafarit eivät kuitenkaan ole tässä mukana. Syynä se, että tämä on alkujaan itävaltalaisten idea ja heillä on kuulemma huonoja kokemuksia itävaltalaisista johtajista ja heidän ideoistaan.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Vähemmän yllättäen Maisa Torppa petti ensin Jari-Matti Latvalaa (n. viikko kihlajaisista). Kovasti on Maisa riepotellut Jari-Mattia melkoisen monissa eri yhteyksissä tuosta pettämisestä. Eipä ollut Maisallakaan puhtaat jauhot pussiissaan. Ilmeisesti Jari-Matti piti suunsa kiinni aikaisemmin ihan kirjamyyntiäkin ajatellen.
 

koukku

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vähemmän yllättäen Maisa Torppa petti ensin Jari-Matti Latvalaa (n. viikko kihlajaisista). Kovasti on Maisa riepotellut Jari-Mattia melkoisen monissa eri yhteyksissä tuosta pettämisestä. Eipä ollut Maisallakaan puhtaat jauhot pussiissaan. Ilmeisesti Jari-Matti piti suunsa kiinni aikaisemmin ihan kirjamyyntiäkin ajatellen.

Ei saatana, miten kuvottava nainen. Joillakin on vain pokkaa. Ja Jari-Matti on edelleen nössö.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Vähemmän yllättäen Maisa Torppa petti ensin Jari-Matti Latvalaa (n. viikko kihlajaisista). Kovasti on Maisa riepotellut Jari-Mattia melkoisen monissa eri yhteyksissä tuosta pettämisestä. Eipä ollut Maisallakaan puhtaat jauhot pussiissaan. Ilmeisesti Jari-Matti piti suunsa kiinni aikaisemmin ihan kirjamyyntiäkin ajatellen.
Tähän uutiseen pystyn reagoimaan vain yhdellä tapaa alla olevalla kuvalla:

"Ilta-Sanomat ei tavoittanut Maisa Torppaa, 29, kommentoimaan kirjassa esitettyjä asioita."
Oho! Maisa ei olekaan valmiina ottamaan vastuuta teoistaan. Mikä ylläri...
 

Liitteet

  • yllätyitkö.jpg
    yllätyitkö.jpg
    38,9 KB · kertaa luettu: 140
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Tajusin näin 8,5 vuoden palstalla olemisen jälkeen, että siirtämällä hiiren käyttäjän profiilinimen päälle ja klikkaamalla tämän itselleen asettamaa sijaintia, Google Maps yrittää etsiä sulle sen kyseisen sijainnin. Eipä tietänyt Google kuitenkaan missä toi mun sielun syvät, sinertävät valtameret sijaitsee. Hähhähhää! Se on mun yksityinen alue.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Vähemmän yllättäen Maisa Torppa petti ensin Jari-Matti Latvalaa (n. viikko kihlajaisista). Kovasti on Maisa riepotellut Jari-Mattia melkoisen monissa eri yhteyksissä tuosta pettämisestä. Eipä ollut Maisallakaan puhtaat jauhot pussiissaan. Ilmeisesti Jari-Matti piti suunsa kiinni aikaisemmin ihan kirjamyyntiäkin ajatellen.
Maisan vaon kyntäminen tuli hiton kalliiksi Latvalalle. Ja verottajankin vielä kimpussa.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Jos tässä ketjussa nyt Torpasta ja Latvalasta puhutaan, niin olihan tämä Maisan lausunto ihan kultaa:
"Hänellä oli niin kuulemma niin kovat paineet sen rallin suhteen. Aina kun leppä heilahti niin piti löytää joku nainen".
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Jos tässä ketjussa nyt Torpasta ja Latvalasta puhutaan, niin olihan tämä Maisan lausunto ihan kultaa:
"Hänellä oli niin kuulemma niin kovat paineet sen rallin suhteen. Aina kun leppä heilahti niin piti löytää joku nainen".
Käyttiköhän maksullisia, siis halvempia kuin Maisa? Kyllä nyt sanoin rumasti.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Omalle krapulaspedeilylle. Luin äsken otsikon "Suomen suurin mulkku kalastettu Inarissa." Luin sitten vähän tarkemmin ja kyseessä olikin muikku luonnollisesti.

Ei naurattaisi varmaan ihan normipäivänä.
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers

Baldrick

Jäsen

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pitäs nähdä vielä video siitä tilanteesta mistä toi raivopää ajaa ulos. Luultavasti oma virhe mistä syyttää muita.
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Pankkien FB-päivitykset koskien häiriötilanteita on kyllä parasta viihdettä mitä rahalla saa ja hevosella pääsee. Tai lähinnä niiden kommenttiosiot. Siis ei vittu ihminen on tyhmä eläin. Siis tyhmä. Vitun tyhmä. Dorka suorastaan. Neandertalilaista ihmisapinaa tyhmempi vittupää.

Ymmärrän - siis oikeasti ymmärrän - että kyllähän se vituttaa jos ne ruokaostokset - tai mitkä tahansa ostokset - jää sinne kassalle kun ei kortti toimi. Ja kun noita häiriötilanteita näyttäisi olevan yhä useammassa määrin. Tottakai se vituttaa. Pitääkin vituttaa.

Mutta se että kirjoitat jonnekkin pankin sivuille tyylillä "MITÄ HELVETTIÄÄ VUOKRA PITÄISI TÄNÄÄN MAKSAA EN PÄÄSE KIRJAUTUMAAN PANKKIIN MILLOIN TÄMÄ HÄIRIÖ LOPPUU!!!!!111111 KUKA MAKSAA VIIVÄSTYSKOROT KUN VUOKRAA EI SAA MAKSETTUA1111 KUKA ON VASTUUSSA MAKSUHÄIRIÖMERKINNÄSTÄ JOKA TÄSTÄ AIHEUTUU KUN EN PÄÄSE VERKKO PANKKI TUNNUKSSILLA VERKKO PANKKIIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VAIHDAN PANKKIA2"

Minun tietääkseni, paino sanalla minun tietääkseni, se lasku tai maksu on ihan yhtä ajallaan vaikka maksaisit sen klo 08.31, 09.22, 16.07 tai 21.15. Okei, joissain tapauksissa aamulla maksettaessa saattaa siirto mennä perille jo illan kuhneessa, mutta näin isossa kuvassa minun tietääkseni sillä ei ole merkitystä. Ja taitaapa maksuhuomautuskin tulla vasta pari viikkoa eräpäivästä?

"NIIN NIIN, MUTTA KUN EN VOI IHAN OIKEASTI PÄIVYSTÄÄ TIETO KONEEN ÄÄRESSÄ KOKO PÄIVÄÄ JA PAINAA PÄIVITÄ NAPPULAA HIIREN NAPUKKEELLA JA ODOTTAA MILLOIN MAHDOLLISESTI PÄÄSEN VERKKO PANKKIIN SISÄÄN!!!11222"

No joo, et tietenkään voi.

"JA SITÄ PAITSI MINÄ MENEN AINA PALKKA PÄIVÄNÄ KIRJASTOON MAKSAMAAN LASKUT. MINUN NETTI AIKANI KIRJASTOSSA ON TARKOIN MÄÄRITELTY JA SE ON 30 MINUUTTIA. MITÄ SITTEN JOS JUURI TÄHÄN NETTI AIKAAN OSUU NETTI PANKIN PALVELU KATKOS !!!!!!

Tämä on kyllä oikeasti harmillinen tilanne.

"MINÄ KYLLÄ OIKEASTI VAIHDAN PANKKIA !!!!! IHAN LIIKAA TULEE NÄITÄ PALVELU KATKOK SIA JUURI TEIDÄN PANKILLE !234 MUTTA VOITTEKO VIELÄ KERTOA MITEN VAIHDAN PANKKIA KUN EN PÄÄSE IRTI SANOMAAN PANKKI PALVELUITANI NETTI SIVUILLENNE KOSKA TEILLÄ ON JUURI NYT SE PALVELU KAT K O S JA MINUN NETTI AIKANI ALKAA OLEMAAN LOPPU MAISILLAAN????"

Ok.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Ja taitaapa maksuhuomautuskin tulla vasta pari viikkoa eräpäivästä?

Joo yleinen käytäntö on, että maksumuistutus tulee about kaksi viikkoa eräpäivästä. Itse saatan satunnaisesti maksaa laskun viikon verran myöhässä, jos rahatilanne ei salli sitä, että maksaisin laskun eräpäivänä. Ei sieltä tosiaan mitään maksumuistutusta saati luottotietojen menetyksiä tule, jos lasku on vähän myöhässä. Se kyllä hämmentää, miten harva ihminen tuntuu olevan tietoinen tästä.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joo yleinen käytäntö on, että maksumuistutus tulee about kaksi viikkoa eräpäivästä. Itse saatan satunnaisesti maksaa laskun viikon verran myöhässä, jos rahatilanne ei salli sitä, että maksaisin laskun eräpäivänä. Ei sieltä tosiaan mitään maksumuistutusta saati luottotietojen menetyksiä tule, jos lasku on vähän myöhässä. Se kyllä hämmentää, miten harva ihminen tuntuu olevan tietoinen tästä.
Itse maksan useinkin maksuja myöhässä. Joskus noi vaihtelee noita tilinumeroita tai jotain ja automaattilaskut lakkaavat toimimasta. Elixialle taisi käydä juurikin noin vähän aikaa sitten. Ihan huoletta voi maksaa vasta muistutuksesta, ei sillä ole mitään väliä mihinkään. En usko, että yrityset edes tallentavat noita tietoja mihinkään ja jos tallentavat, niiden on kerrottava siitä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös