Itse video ei sinällään naurattanut, mutta vähän hymyilytti kun huomasin kuka videon on ladannut.
Joka vuosi sama juttu.Varma pelipäivän merkki kun liigan verkkosivut ilmoittaa vaan 504: gateway timeout -virhettä.
Gooni kulttuuri on viimein saapunut myös moottoriurheiluun.
Taas tapahtuu Karting radoilla. Eihän tuo temppu ole mitenkään erityisen kiva, mutta toisaalta tällaiset väriläiskät ovat niitä tyyppejä, joita kaivattaisiin välillä ihan kuninkuusluokkiinkin.
Olet todennäköisesti erittäin oikeassa, italialainen kuski kyseessä.Pitäs nähdä vielä video siitä tilanteesta mistä toi raivopää ajaa ulos. Luultavasti oma virhe mistä syyttää muita.
Ja taitaapa maksuhuomautuskin tulla vasta pari viikkoa eräpäivästä?
Se kyllä hämmentää, miten harva ihminen tuntuu olevan tietoinen tästä.
Itse maksan useinkin maksuja myöhässä. Joskus noi vaihtelee noita tilinumeroita tai jotain ja automaattilaskut lakkaavat toimimasta. Elixialle taisi käydä juurikin noin vähän aikaa sitten. Ihan huoletta voi maksaa vasta muistutuksesta, ei sillä ole mitään väliä mihinkään. En usko, että yrityset edes tallentavat noita tietoja mihinkään ja jos tallentavat, niiden on kerrottava siitä.Joo yleinen käytäntö on, että maksumuistutus tulee about kaksi viikkoa eräpäivästä. Itse saatan satunnaisesti maksaa laskun viikon verran myöhässä, jos rahatilanne ei salli sitä, että maksaisin laskun eräpäivänä. Ei sieltä tosiaan mitään maksumuistutusta saati luottotietojen menetyksiä tule, jos lasku on vähän myöhässä. Se kyllä hämmentää, miten harva ihminen tuntuu olevan tietoinen tästä.
Lähimarketissa on palvelu, jossa netistä ostetut tuotteet kannetaan suoraan autolle. Mutta onko tässä kuvassa tarkoitus olla avoin auton takakontti vai breakdancen harrastaja jalat ilmassa?
Lähimarketissa on palvelu, jossa netistä ostetut tuotteet kannetaan suoraan autolle. Mutta onko tässä kuvassa tarkoitus olla avoin auton takakontti vai breakdancen harrastaja jalat ilmassa?