Deuandra on mun uus suosikkiartisti. Vetää melkein vertoja sille Miken vaimon biisille.
Sain saman viestin. Elokuvat kun näin, niin viesti meni roskiin ASAP.Elisa lähestyi minua, toistakymmentä vuotta asiakkaana ollutta...
KIITTI HEI!
Hauska video veroista, työnteosta ja Suomen taloudesta, missä tökitään kylkeen sekä oikeaa että vasenta ideologiaa.
Edit. korjataan sen verran, että helvetin hauska video! Myös informatiivinen ja käsitellään joitain oikeitakin rakenteellisia ongelmia.
Joskus uskallettiin tehdä tällaistakin.
Pirkka (anteeksi mies) kansanedustaja ja Jope sketsi youtubesta.
Eihän tämmösiä uskalla tehdä enää kukaan. Huumori on kuihtunut, joten vanhassa vara parempi."Ongo zizkooz? Hyvääz lihaas kondikseees."
Onko Malmi Vice tuttu juttu? Siellä on yks tyyppi vääntänyt populaarikulttuurista tuttujen kuvien pohjalta hauskoja Malmi väännöksiä. Omasta mielestä hyvää settiä.Intternetissä tuli tämä kuva vastaan. Ehkä olen jotenkin vajaa, mutta naurattaa ihan saatanasti.
Eihän tämmösiä uskalla tehdä enää kukaan. Huumori on kuihtunut, joten vanhassa vara parempi.
Se todennäköisesti Raumalainen näkemys.Jos huumoriksi lasketaan se että puhuu typeriä mukahassulla äänellä niin saakin kuihtua pois.
Onko Malmi Vice tuttu juttu? Siellä on yks tyyppi vääntänyt populaarikulttuurista tuttujen kuvien pohjalta hauskoja Malmi väännöksiä. Omasta mielestä hyvää settiä.