Mille naurat juuri nyt?

  • 13 197 678
  • 50 363
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Olen jo aiemminkin maininnut, mutta @VapaahetoisGM on palstan sympaattisimpia nimimerkkejä. Nytkin naureskelen niin, että yläetuhampaat näkyy. Vieläpä, kun kyseinen kirjoittaja on kirjoittanut viimeksi FPS:n Suomi-Sarja ketjuun.

Forssan Palloseura 2020–2021
VapaahetoisGM
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Lyödäänkö vaikka vetoa aiheesta? Jokerit ei tule mestaruutta ensi kaudella KHL:ssä voittamaan. 100 euroa?
No enkai mä nyt noin tyhmä oo. Sun pitäis antaa kertoimia, jos oot asiasta niin varma. Anna vaikka viiden kerroin sille, että Jokerit ei voita kolmen vuoden sisällä mestaruutta, ja mä sanon, et voittaa? Et voi menettää mitään, koska eihän niin voi tapahtua? Do we have a deal?
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
No enkai mä nyt noin tyhmä oo. Sun pitäis antaa kertoimia, jos oot asiasta niin varma. Anna vaikka viiden kerroin sille, että Jokerit ei voita kolmen vuoden sisällä mestaruutta, ja mä sanon, et voittaa? Et voi menettää mitään, koska eihän niin voi tapahtua? Do we have a deal?
Paljon itse annat kertoimeksi?
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Miks mun pitäis antaa kertoimia. Mestaruuden voittaminen on kelle vaan vaikeaa ja epätodennäköistä. Mutta kun sä väität varmaksi, että Jokereiden ei ANNETA voittaa, niin ei varmaan tuota ongelmia antaa asialle vaikka kymmenen kerrointa?
Onhan se ihan reilu peli jos sinä vaadit minulta kerrointa niin minä vaadin sinulta. Minä tarjosin jo satasen vetoa ensi kaudesta mutta aloit venkoilemaan.

Laita yksityisviestiä jos haluat kuitenkin tarttua tuohon, otetaan deadline kauden alkuun.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onhan se ihan reilu peli jos sinä vaadit minulta kerrointa niin minä vaadin sinulta. Minä tarjosin jo satasen vetoa ensi kaudesta mutta aloit venkoilemaan.
Hah. Eli et olekkaan niin varma. En mä oo varma voittaako Jokerit vai ei, ei kukaan voi olla mutta hyvällä kertoimella voin aina lyödä vetoa. Ja koska sä olet siitä varma, niin mikä estää sua hankkimasta ilmasta rahaa antamalla kertoimia?
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Hah. Eli et olekkaan niin varma. En mä oo varma voittaako Jokerit vai ei, ei kukaan voi olla mutta hyvällä kertoimella voin aina lyödä vetoa. Ja koska sä olet siitä varma, niin mikä estää sua hankkimasta ilmasta rahaa antamalla kertoimia?
Ihan yhtä varma kuin sinäkin kun sanoit "kun kannu on herra Lepistön olkapäillä" =)

Kuten sanoin, tarjous on voimassa kauden alkuun saakka.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ihan yhtä varma kuin sinäkin kun sanoit "kun kannu on herra Lepistön olkapäillä" =)
Niin. Nauran sitten viimestään kun kannu on Lepistön olkapäillä. En kai mä aikaisemmin viitsi naureskella. Tähän voi mennä vaikka kolme vuotta tai viisi vuotta. Mut ei mitään. Mukava oli kuulla, ettet ollukkaan niin ehdoton tuon "Jokereiden ei anneta voittaa" jutun kanssa, vaan halusit hämmentää.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Niin. Nauran sitten viimestään kun kannu on Lepistön olkapäillä. En kai mä aikaisemmin viitsi naureskella. Tähän voi mennä vaikka kolme vuotta tai viisi vuotta. Mut ei mitään. Mukava oli kuulla, ettet ollukkaan niin ehdoton tuon "Jokereiden ei anneta voittaa" jutun kanssa, vaan halusit hämmentää.
Olen edelleen täysin ehdoton ja tarjosin sulle ihan yksinkertaista vetoa ensi kaudesta. Ei minua kiinnosta alkaa johonkin vuosien päähän lyömään vetoa urheilusta.

Mutta palaile yksityisviestinä jos kiinnostaa!
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Jos olet täysin ehdoton, niin voit antaa vaikka 20 kertoimen ensi kaudesta. Ei kukaan niin idiootti oo, et lyö 1:1 vedon jonkun joukkueen mestaruudesta.

Palaile yv:nä jos kiinnostaa.

Nyt loppu tämä offtopic.
Nauran tälle sun venkoilulle edelleen :D

Heippa!
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Sata ruplaa vetoa, että Jokerit tippuu viimeistään toisella kierroksella. Toiset sata ruplaa siitä, että Mörkö ei saa siellä Levillä saunanpesää syttymään.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mä laittaisin tähän vedonlyöntiin kolme kohdetta.
1 Jokerit jää sen verran kauaksi mestaruudesta ettei tuomaripeliä edes tarvita
X Jokerit pudotetaan tuomaripelillä
2 Kausi jää kesken
 

VapaahetoisGM

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, K-Vantaa, Minnesota Blue Jays, Kapa, VG-62
Olen jo aiemminkin maininnut, mutta @VapaahetoisGM on palstan sympaattisimpia nimimerkkejä. Nytkin naureskelen niin, että yläetuhampaat näkyy. Vieläpä, kun kyseinen kirjoittaja on kirjoittanut viimeksi FPS:n Suomi-Sarja ketjuun.

Forssan Palloseura 2020–2021
VapaahetoisGM

Aina ilo tuoda naurua muiden elämään! :D
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Nämä Casstum-nimisen taiteilijan Youtube-videot naurattavat joka kerta ääneen. Tuu nyt @Johnny B. Goode'kin fiilistelemään. 8D





Pientä rillaamista -"alkuperäisversio":


Ei nää ny ihan Mayhemin tai Emperorin tasolle yllä. Ei edes Slipareitten. Mutta kepittää kyllä Letku Klimetit, Jenni Vartiaiset ynnä muut puunhalaajat kyllä.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
... kepittää kyllä Letku Klimetit, Jenni Vartiaiset ynnä muut puunhalaajat kyllä.
Nyt hei, Jenskua ei dissata! Tai no, "puunhalaaja"-termi on toisaalta, varsinkin näin vegaanin näkökulmasta, hyvinkin kehu. Anna Puuta voisi olla mukava halata. PS. Olen kerran istunut muuten tyhjässä baarissa hänen kanssaan viereisissä pöydissä. En tohtinut kuitenkaan lähestyä. Niin hyvää. Puuta.

Kuvassa A. W. Yrjänä. Strömsössä.

Olet hieno mies.
Muchas gracias – kuin myös!
 

Liitteet

  • puut.png
    puut.png
    356,2 KB · kertaa luettu: 246
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Nyt hei, Jenskua ei dissata! Tai no, "puunhalaaja"-termi on toisaalta, varsinkin näin vegaanin näkökulmasta, hyvinkin kehu. Anna Puuta voisi olla mukava halata. PS. Olen kerran istunut muuten tyhjässä baarissa hänen kanssaan viereisissä pöydissä. En tohtinut kuitenkaan lähestyä. Niin hyvää. Puuta.

Kuvassa A. W. Yrjänä. Strömsössä.
Olet hieno mies. En näe halveksittavaa hippeyttä Sinässä. Hippeyttä näen kyllä, mutta Johnny on nyt trendin aallon harjalla. Hipeille ei vittuilla. Ymmärrät humoria. Anna Puu... En tunne audiosti, mutta jumankauta se oli Johnnyn makuun visuaalisesti ainakin sillon kun hänet näin jossain lyhyessä blondissa tukassaan. Jep.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
@Ikävänkantaja

Uskoisitko muuten että Johnny on eläinrakas ja hyvinkin luonnonystävä...?

Aki Willeä muuten pelästyin. Epärehellisen näköinen mies. En luota. Laulaakin kummia lauseita.
Johnnyssa on kyllä vähän samankaltainen aura kuin Mr. Handsillä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös