Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Upeeta Ville upeeta, KuPS
Lyödäänkö vaikka vetoa aiheesta? Jokerit ei tule mestaruutta ensi kaudella KHL:ssä voittamaan. 100 euroa?Näille, viimestään sen jälkeen kun kannu on herra Lepistön olkapäillä.
Lyödäänkö vaikka vetoa aiheesta? Jokerit ei tule mestaruutta ensi kaudella KHL:ssä voittamaan. 100 euroa?Näille, viimestään sen jälkeen kun kannu on herra Lepistön olkapäillä.
No enkai mä nyt noin tyhmä oo. Sun pitäis antaa kertoimia, jos oot asiasta niin varma. Anna vaikka viiden kerroin sille, että Jokerit ei voita kolmen vuoden sisällä mestaruutta, ja mä sanon, et voittaa? Et voi menettää mitään, koska eihän niin voi tapahtua? Do we have a deal?Lyödäänkö vaikka vetoa aiheesta? Jokerit ei tule mestaruutta ensi kaudella KHL:ssä voittamaan. 100 euroa?
Paljon itse annat kertoimeksi?No enkai mä nyt noin tyhmä oo. Sun pitäis antaa kertoimia, jos oot asiasta niin varma. Anna vaikka viiden kerroin sille, että Jokerit ei voita kolmen vuoden sisällä mestaruutta, ja mä sanon, et voittaa? Et voi menettää mitään, koska eihän niin voi tapahtua? Do we have a deal?
Miks mun pitäis antaa kertoimia. Mestaruuden voittaminen on kelle vaan vaikeaa ja epätodennäköistä. Mutta kun sä väität varmaksi, että Jokereiden ei ANNETA voittaa, niin ei varmaan tuota ongelmia antaa asialle vaikka kymmenen kerrointa?Paljon itse annat kertoimeksi?
Onhan se ihan reilu peli jos sinä vaadit minulta kerrointa niin minä vaadin sinulta. Minä tarjosin jo satasen vetoa ensi kaudesta mutta aloit venkoilemaan.Miks mun pitäis antaa kertoimia. Mestaruuden voittaminen on kelle vaan vaikeaa ja epätodennäköistä. Mutta kun sä väität varmaksi, että Jokereiden ei ANNETA voittaa, niin ei varmaan tuota ongelmia antaa asialle vaikka kymmenen kerrointa?
Mestaruuden voittaminen on kelle vaan vaikeaa ja epätodennäköistä.
Näille, viimestään sen jälkeen kun kannu on herra Lepistön olkapäillä.
Hah. Eli et olekkaan niin varma. En mä oo varma voittaako Jokerit vai ei, ei kukaan voi olla mutta hyvällä kertoimella voin aina lyödä vetoa. Ja koska sä olet siitä varma, niin mikä estää sua hankkimasta ilmasta rahaa antamalla kertoimia?Onhan se ihan reilu peli jos sinä vaadit minulta kerrointa niin minä vaadin sinulta. Minä tarjosin jo satasen vetoa ensi kaudesta mutta aloit venkoilemaan.
Ihan yhtä varma kuin sinäkin kun sanoit "kun kannu on herra Lepistön olkapäillä" =)Hah. Eli et olekkaan niin varma. En mä oo varma voittaako Jokerit vai ei, ei kukaan voi olla mutta hyvällä kertoimella voin aina lyödä vetoa. Ja koska sä olet siitä varma, niin mikä estää sua hankkimasta ilmasta rahaa antamalla kertoimia?
Niin. Nauran sitten viimestään kun kannu on Lepistön olkapäillä. En kai mä aikaisemmin viitsi naureskella. Tähän voi mennä vaikka kolme vuotta tai viisi vuotta. Mut ei mitään. Mukava oli kuulla, ettet ollukkaan niin ehdoton tuon "Jokereiden ei anneta voittaa" jutun kanssa, vaan halusit hämmentää.Ihan yhtä varma kuin sinäkin kun sanoit "kun kannu on herra Lepistön olkapäillä" =)
Olen edelleen täysin ehdoton ja tarjosin sulle ihan yksinkertaista vetoa ensi kaudesta. Ei minua kiinnosta alkaa johonkin vuosien päähän lyömään vetoa urheilusta.Niin. Nauran sitten viimestään kun kannu on Lepistön olkapäillä. En kai mä aikaisemmin viitsi naureskella. Tähän voi mennä vaikka kolme vuotta tai viisi vuotta. Mut ei mitään. Mukava oli kuulla, ettet ollukkaan niin ehdoton tuon "Jokereiden ei anneta voittaa" jutun kanssa, vaan halusit hämmentää.
Jos olet täysin ehdoton, niin voit antaa vaikka 20 kertoimen ensi kaudesta. Ei kukaan niin idiootti oo, et lyö 1:1 vedon jonkun joukkueen mestaruudesta.Olen edelleen täysin ehdoton ja tarjosin sulle ihan yksinkertaista vetoa ensi kaudesta.
Nauran tälle sun venkoilulle edelleen :DJos olet täysin ehdoton, niin voit antaa vaikka 20 kertoimen ensi kaudesta. Ei kukaan niin idiootti oo, et lyö 1:1 vedon jonkun joukkueen mestaruudesta.
Palaile yv:nä jos kiinnostaa.
Nyt loppu tämä offtopic.
Olen jo aiemminkin maininnut, mutta @VapaahetoisGM on palstan sympaattisimpia nimimerkkejä. Nytkin naureskelen niin, että yläetuhampaat näkyy. Vieläpä, kun kyseinen kirjoittaja on kirjoittanut viimeksi FPS:n Suomi-Sarja ketjuun.
Forssan Palloseura 2020–2021
VapaahetoisGM
Nämä Casstum-nimisen taiteilijan Youtube-videot naurattavat joka kerta ääneen. Tuu nyt @Johnny B. Goode'kin fiilistelemään. 8D
Pientä rillaamista -"alkuperäisversio":
Nyt hei, Jenskua ei dissata! Tai no, "puunhalaaja"-termi on toisaalta, varsinkin näin vegaanin näkökulmasta, hyvinkin kehu. Anna Puuta voisi olla mukava halata. PS. Olen kerran istunut muuten tyhjässä baarissa hänen kanssaan viereisissä pöydissä. En tohtinut kuitenkaan lähestyä. Niin hyvää. Puuta.... kepittää kyllä Letku Klimetit, Jenni Vartiaiset ynnä muut puunhalaajat kyllä.
Muchas gracias – kuin myös!Olet hieno mies.
Olet hieno mies. En näe halveksittavaa hippeyttä Sinässä. Hippeyttä näen kyllä, mutta Johnny on nyt trendin aallon harjalla. Hipeille ei vittuilla. Ymmärrät humoria. Anna Puu... En tunne audiosti, mutta jumankauta se oli Johnnyn makuun visuaalisesti ainakin sillon kun hänet näin jossain lyhyessä blondissa tukassaan. Jep.Nyt hei, Jenskua ei dissata! Tai no, "puunhalaaja"-termi on toisaalta, varsinkin näin vegaanin näkökulmasta, hyvinkin kehu. Anna Puuta voisi olla mukava halata. PS. Olen kerran istunut muuten tyhjässä baarissa hänen kanssaan viereisissä pöydissä. En tohtinut kuitenkaan lähestyä. Niin hyvää. Puuta.
Kuvassa A. W. Yrjänä. Strömsössä.
Johnnyssa on kyllä vähän samankaltainen aura kuin Mr. Handsillä.@Ikävänkantaja
Uskoisitko muuten että Johnny on eläinrakas ja hyvinkin luonnonystävä...?
Aki Willeä muuten pelästyin. Epärehellisen näköinen mies. En luota. Laulaakin kummia lauseita.
No toi on jo erikoinen ristipistotyö, mutta ilahduttaa varmasti saajaansa olkkarin tyynyn muodossa.Onkohan tämä joku ranskalaisten juttu? Kieltä en kyllä yhtään ymmärrä...
No siinähän esitellään miten hevonen voi ratsastaa miehellä. Ei nää niin vaikeita asioita ole.Onkohan tämä joku ranskalaisten juttu? Kieltä en kyllä yhtään ymmärrä...
Onkohan tämä joku ranskalaisten juttu? Kieltä en kyllä yhtään ymmärrä...