Väärin kerjätty. Paitsi jos se vei ne korot mukanaan kuollessaan. Siis jos on kuollut, kuten vähän jostain viestistä olin tulkitsevinani.
Kuolemassa on, kun on saattohoidossa. Ehkä tässä tapauksessa antaisin hieman armoa, vaikka jotain keräyshämminkiä on ollut. Jollain tavalla kuitenkin tässä tapauksessa paheksunnan ymmärrän (jos siis aitoa huijausta on ollut; sais
@Sämppäri itse tulla kertomaan), mutta sitten kun nainen on ihan oikeasti herättänyt paheksuntaa ihmisissä kuten Sämppärissä* kun päivittää instagramia, ja joku lehti tehnyt juttua (siis ihmisissä, ketkä näitä juttuja vapaaehtoisesti lukevat, kun asiasta kerta tietävät), vaikka on kuolemassa, niin olen taas oppinut kuinka ihminen voi taipua moneen eikä enään niin ihmetytä, kuinka vaikka natsien tuhoamisleirien vieressä osa ihmisistä on pystynyt elämään normaalisti. Eiköhän silloinkin ole syitä ollut paheksua, kun tulevat saatana naapuriin kuolemaan ja haisemaan polttamisensa jälkeen, mitä on kuitenkin vapaaehtoisesti haluttu haistella, että saadaan jotain paheksuttua.
Naurattaa kuinka vähän tämä viestiä sinua lukija todennäköisesti naurattaa.
*Joo, luin viestihistorian.