Mille naurat juuri nyt?

  • 13 205 323
  • 50 364

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Iltalehden uutinen

Uutinen ei ole hauska, mutta mielikuva yli 15 metrisestä jalasta vähän hymyilytti..

"Mastersin vasen jalka oli 1517 senttiä oikeaa lyhyempi. Jalka jouduttiin amputoimaan tytön ollessa vain 9-vuotias."
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eikö tämä Nakki Tranberg lesoillut omalla vapaanaolollaan, tyyliin tekemällä instagram-postauksia ja irvailemalla poliisille mikseivät ota kiinni? Asettuu nyt hiukan eri valoon tämä keissi jos poliisi on koko ajan vaan kerännyt todistusaineistoa ja tehnyt mm Nakilta valeostoja. Criminal Mastermind.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Avautui noista tuulentuiverrus kuvista, että Trumppihan olisi oikein karismaattisen ja uskottavan näköinen jannu ilman tuota tukkalaitettaan. Kaljuksi vaan! Sikari vielä huuleen niin sehän on Winston Churchill.
 

Baldrick

Jäsen
Avautui noista tuulentuiverrus kuvista, että Trumppihan olisi oikein karismaattisen ja uskottavan näköinen jannu ilman tuota tukkalaitettaan. Kaljuksi vaan! Sikari vielä huuleen niin sehän on Winston Churchill.

Tässä on kaksi vaihtoehtoa Trumpin kevennettyyn hiustyyliin:

Ei näyttäisi yhtään hullummalta (Google-kuvahaku)
Tässä taas sopisi henkilölle ehkä kuvaavammin (Google-kuvahaku)

Trumpista puheenollen nykypäivän ihmiset ovat koonneet huikeita biisejä kaikkien kuultavaksi. Aivan huikeata settiä! Suosittelen varauksettomasti kaikille:

Trump feat. Putin - Senorita (youtube)
Trump - Havana (China version) (youtube)
Trump feat. Putin - Bohemian Rhapsody (youtube)

Näitä löytyy kyllä lisääkin!
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is

Baldrick

Jäsen
Tuon biisin kertosäkeen (I love it when you call me seniorita) tilalle voi mahduttaa tähän tilanteeseen hyvin sopivan "haista vittu, never stop the madness". En tule koskaan saamaan takaisin tuon videon katseluun käytettyjä minuutteja.

Et niitä minuutteja takaisin tarvitsekaan, sillä paremmin et niitä olisi voinut käyttää.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
En naura just nyt mutta tänään tämä juttu huvitti. Kävin lääkärissä ja istuin odottamassa vuoroani. Vastapäisestä huoneesta porhalsi ulos nuori mieslääkäri ja paiskasi oven kiinni. No valkotakki päätti jäädä sitten oven väliin ja lääkärin vauhti loppui nopeasti. Sitten vaan avaimia kaivamaan takin taskusta ja päästämään takki pinteestä. Pystyin jotenkin pitämään pokan sillä hetkellä mutta kyllä se tilanne nauratti kun kerroin siitä miehelle ja ystävälleni. Oli se aika koomisen näköistä kun meno tyssäsi kun takki oli oven välissä.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Lueskelen tässä huvikseen firmalle tulleita työhakemuksia. Nauran yhdelle hakemukselle. Yksi kohta kuului näin: "Valmistumiseni johdosta, kutsun teidät mahdollinen työnantajani kuulemistilaisuuteen. Olen laittanut kutsuja muillekkin mahdollisille työnantajille. Lyhkäisyydessään kuulemistilaisuudessa saatte mahdollisuuden kertoa minulle, miksi olisitte minulle hyvä työnantaja. Tilaisuuden lopulla teen päätöksen kuka saa palkata minut." Tää kaveri on pakko nähdä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Lueskelen tässä huvikseen firmalle tulleita työhakemuksia. Nauran yhdelle hakemukselle. Yksi kohta kuului näin: "Valmistumiseni johdosta, kutsun teidät mahdollinen työnantajani kuulemistilaisuuteen. Olen laittanut kutsuja muillekkin mahdollisille työnantajille. Lyhkäisyydessään kuulemistilaisuudessa saatte mahdollisuuden kertoa minulle, miksi olisitte minulle hyvä työnantaja. Tilaisuuden lopulla teen päätöksen kuka saa palkata minut." Tää kaveri on pakko nähdä.
Luulisin Scholliksi mut sehän on ollu jo valmis syntymästä asti.

Eikä oo ees nimimerkin arvuttelua. Scholl ei enää vaikuta täällä. Sai varmaan töitä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Lueskelen tässä huvikseen firmalle tulleita työhakemuksia. Nauran yhdelle hakemukselle. Yksi kohta kuului näin: "Valmistumiseni johdosta, kutsun teidät mahdollinen työnantajani kuulemistilaisuuteen. Olen laittanut kutsuja muillekkin mahdollisille työnantajille. Lyhkäisyydessään kuulemistilaisuudessa saatte mahdollisuuden kertoa minulle, miksi olisitte minulle hyvä työnantaja. Tilaisuuden lopulla teen päätöksen kuka saa palkata minut." Tää kaveri on pakko nähdä.

Tää on loistava!
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo

Osa oli tuttuja, mutta uusia helmiä on löytynyt.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kai se nyt kuolee kuitenkin eikä sekin ollut kusetusta?
Ettei vaan olisi kuten Andy McCoy? Kohta 40 vuotta on odoteltu, että pieraisee kylmät, vaan ukko sen kun porskuttelee vaan.
 

Jakedeus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Niille hyväuskoisille jotka meni ja lahjoitti rahaa tuolle syöpäsairaalle tyrkylle ja hänen vaihtoehtohoitoihin. Nyt on selvinnyt, että pikku prinsessa on hassannut massit koruihin, studioon ja kaikkeen turhaan. Ahahahah

Väärin kuoltu. Hieno, empatiaa oikein hehkuva viesti.
 
Viimeksi muokattu:

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Minusta oli hauska tuo Sirkkiä-Jarva ketjun "Tänään te hävisitte" -juttu, kun se ei näemmä auennut ihan kaikille.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Roku

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Hesarin kuukausiliitteen juttu Puolangasta naurattaa, vaikka ilmiöön on aiemminkin tullut tutustuttua.

esimerkiksi:
HS kirjoitti:
...
”Ensimmäinen happening pidettiin tuossa koulun pihalla”, Paavola muistelee. ”Meillä oli valitusseinät, joihin sai tulla kertomaan, mikä jurppii. Ja lauluja ja sketsejä ja muuta. Ketään ei tullut paikalle, ja vettä satoi niin perkeleesti. Me tiedettiin heti, että tämä on meijän juttu.”

Myöhemmin Puolangan pessimismipäivien juhlapaikka vaihtui useampaan otteeseen, mutta yleisömäärä kasvoi koko ajan.

”Parhaimmillaan oli yli tuhat ihmistä. Mietittiin, että mitä helevettiä ne teki siinä. Meillä ei ollut sisäänpääsymaksua vaan poispääsymaksu”, Paavola muistelee.
...
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Nauran huomattavan väsyneessä mielentilassa vanhoille Manitboisin sketseille. Nämä urheilupätkät hymyilytti jo nuorempana, vaikka ei edes oikeastaan tajunnut Kari Mänty & Juha Jokinen -viittauksia Lontoineen ja rusketuksineen. Loistavaa markan huumoria. Näitä sketsejä Petelius ei ole pyytänyt anteeksi.




Ringa Ropon pikkuhousunsuoja:


 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
En naura just nyt mutta tänään tämä juttu huvitti. Kävin lääkärissä ja istuin odottamassa vuoroani. Vastapäisestä huoneesta porhalsi ulos nuori mieslääkäri ja paiskasi oven kiinni. No valkotakki päätti jäädä sitten oven väliin ja lääkärin vauhti loppui nopeasti. Sitten vaan avaimia kaivamaan takin taskusta ja päästämään takki pinteestä. Pystyin jotenkin pitämään pokan sillä hetkellä mutta kyllä se tilanne nauratti kun kerroin siitä miehelle ja ystävälleni. Oli se aika koomisen näköistä kun meno tyssäsi kun takki oli oven välissä.

Varmaan joku kuoli tuon takia kun lääkäri viivästyi ratkaisevat 10 sekuntia operaatiosta.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Väärin kuoltu. Hieno, empatiaa oikein hehkuva viesti.
Väärin kerjätty. Paitsi jos se vei ne korut mukanaan kuollessaan. Siis jos on kuollut, kuten vähän jostain viestistä olin tulkitsevinani.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös