Tän nyky maailman suala on että kaikki ei miellytä kaikkia mutta kaikille luulis löytyvän jotain miellyttävää.Noh, kaikkia ei voi miellyttää.
Eiköhän se ole samanaikaisen futismatsin ja jaloilla äänestämisen yhteisvaikutus.Kattelen tota Tepsin ja Kekejen matsia... Näyttää että ainakin Turussa äänestetään jaloilla. Paljonko tua on väkee? 500?
3277 kpl kertoo Ylen teksti-teevee. En tiedä paljonko tuossa on sitten ilmaa...Paljonko tua on väkee? 500?
Nauroin jostain syystä ääneen tuolle synopsikselle. :DVäliin sitten tosiaan jotain naurettavan epärealistista draamaa paikallisten poliisiviranomaisten kanssa, mikä kaiken lisäksi huipentuu siihen, että kylän sheriffi uhkaillaan hiljaiseksi ilman liittovaltiotason toimenpiteitä.
Kieltämättä mielenkiintoista, mutta itse taas haluaisin nähdä ottelun, jossa maalivahdilla on kenttäpelaajan varusteet päällä.Näin viime yönä unta, että olin lätkämatsissa. Kaikilla pelaajilla oli maalivahdin varusteet päällä. Nyt haluaisin nähdä sellaisen matsin oikeasti.
Ihmettelen jos tuommoista ei ole jo järjestetty. Jenkkifudiksesta on ainakin olemassa sellainen naisten pelaama versio, missä varustuksena on minimimäärä varusteita. Arvostan kovasti, joten tässä muillekin näytöstä:.... Naisten matsin ehkä jopa enemmän kuin miesten, vaikka useimmiten naisten jääkiekko on vähän tylsempää katsottavaa kuin miesten.
Ihmettelen jos tuommoista ei ole jo järjestetty. Jenkkifudiksesta on ainakin olemassa sellainen naisten pelaama versio, missä varustuksena on minimimäärä varusteita. Arvostan kovasti, joten tässä muillekin näytöstä:
Sille että osa täällä taitaa oikeesti kuvitella että oon menossa huomenna panemaan työkolleegaa :D Missä vaiheessa lähemmän tuttavuuden tekemisestä naishenkilöön tuli automaattisesti synonyymi seksin harrastamiselle? Seksille löytyy aikansa ja paikkansa sitten kun mä todella olen seurustelusuhteessa. Enpä mä oikein näe yhtäkään järkevää syytä hypätä sänkyyn ihmisen ja vieläpä työkaverin kanssa, jota todellisuudessa hädin tuskin vielä tunnen muuten kuin päällepäin.
Aikuisten ja eri sukupuolta olevien ihmisten alkoholiväritteiset illanvietot meinaa monesti johtaa seksuaalissävytteisiin lopputuloksiin, joskus jopa naisten ehdotuksesta.
Tuon takia siitä varmaan vouhkataan.
Ois varmaan pitäny jättää kertomatta koko bileistä. Jos oisin vaan tiennyt että saan sillä tällaisen haloon aikaseksi :DAikuisten ja eri sukupuolta olevien ihmisten alkoholiväritteiset illanvietot meinaa monesti johtaa seksuaalissävytteisiin lopputuloksiin, joskus jopa naisten ehdotuksesta.
Tuon takia siitä varmaan vouhkataan.
Näin viime yönä unta, että olin lätkämatsissa. Kaikilla pelaajilla oli maalivahdin varusteet päällä. Nyt haluaisin nähdä sellaisen matsin oikeasti.
Sille että osa täällä taitaa oikeesti kuvitella että oon menossa huomenna panemaan työkolleegaa :D Missä vaiheessa lähemmän tuttavuuden tekemisestä naishenkilöön tuli automaattisesti synonyymi seksin harrastamiselle? Seksille löytyy aikansa ja paikkansa sitten kun mä todella olen seurustelusuhteessa. Enpä mä oikein näe yhtäkään järkevää syytä hypätä sänkyyn ihmisen ja vieläpä työkaverin kanssa, jota todellisuudessa hädin tuskin vielä tunnen muuten kuin päällepäin.
Sille että osa täällä taitaa oikeesti kuvitella että oon menossa huomenna panemaan työkolleegaa :D