Oon tässä nyt kattonut viime kuukausina puolimaratoonina tuota Sons of Anarchya. Naurattaa sen saama kriitikoiden ylistys. Myönnän että olen vähän liiankin realismifriikki enkä yleensä edes katsele mitään "vakavasti" tehtyä fiktiota, mutta onhan toi nyt ihan absurdia menoa. Pikkukylässä tapetaan joka viikko tusinoittain ihmisiä, pommit räjähtelee ja ollaan kytkyissä vittu IRAan mutta ei aiheuta jenkkilässä sen isompia toimenpiteitä. FBI:n toimesta lähetetään joku akka tai ukko huudeille vähän ihmetteleen että mikä boogie. Pääosaa esittävä MC:n (ensin vara) pressa pukeutuu, kävelee ja elehtii niinku joku vitun joujou räppäri. Kermana kakun päällä tämä kaksinaismoralismi. Sarjassa ei ole mitään ongelmaa näyttää kun joltain ammutaan aivot seinälle, viilletään kurkku auki tai poltetaan elävältä, mutta nämä karskit, sieluttomat lainsuojattomat eivät kiroa kertaakaan koko sarjan aikana. Ass ja shit on törkeintä kamaa mitä suusta pääsee. Mutta mitä sitä ei tekisi rakkaan vaimon puolesta. Se tykkää ja haluaa kattella mun kanssa kun kuulemma aina vaan kattellaan eri telkkareista omia ohjelmia.