Mille naurat juuri nyt?

  • 13 148 481
  • 50 273
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
@RäpyläRepe

Siis me mennään täälä nyt viimestä kautta ja lähinnä camp-huumorilta tuntuu...
 

Baldrick

Jäsen
@RäpyläRepe

Siis me mennään täälä nyt viimestä kautta ja lähinnä camp-huumorilta tuntuu...

Aaa... No jos ei tähän mennessä ole napannut, niin viimeinen kausi tuottaa varmasti viimeisen silauksen pettymykselle.

Noh, kaikkia ei voi miellyttää.
 

penalalli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Leeds United
Naurattaa, kun joku palstalainen toisaalla epäili Maisa Torpan narahtaneen kahden vaihdekepin
käsittelystä. Mikä kielikuva!
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kattelen tota Tepsin ja Kekejen matsia... Näyttää että ainakin Turussa äänestetään jaloilla. Paljonko tua on väkee? 500?
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Väliin sitten tosiaan jotain naurettavan epärealistista draamaa paikallisten poliisiviranomaisten kanssa, mikä kaiken lisäksi huipentuu siihen, että kylän sheriffi uhkaillaan hiljaiseksi ilman liittovaltiotason toimenpiteitä.
Nauroin jostain syystä ääneen tuolle synopsikselle. :D
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk

IceMaster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trashers, Flyers
TPS-fanien noitajahti alkaa saamaan huvittavia piirteitä. Kaskinen sanoo aina jotain typerää, organisaatio perustuu vain hyvä eli-verkostoon... Jne.

Eihän Kaskinen jää mestaruuksien määrässä historiaan, mutta hän esimerkiksi kertoi miten viikonlopun otteluihin latauduttiin jnejne, mutta eilen lataus ei enää riittänyt, sillä väsymys. Sen ei voinut ymmärtää kuin henkisenä latauksena ja nyt henkisenä väsymyksenä, jota varmasti joukkueessa on moisessa tappioputkessa. Keskusteluissa kuitenkin mutkat on vedetty suoriksi ja Kaskinen onkin vihjannut, ettei joukkueessa ole ammattilaisurheilijoita, jotka ei palaudu... Huh.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Näin viime yönä unta, että olin lätkämatsissa. Kaikilla pelaajilla oli maalivahdin varusteet päällä. Nyt haluaisin nähdä sellaisen matsin oikeasti.
Kieltämättä mielenkiintoista, mutta itse taas haluaisin nähdä ottelun, jossa maalivahdilla on kenttäpelaajan varusteet päällä.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minä haluaisin nähdä matsin missä pelaajilla ei ole varusteita eikä minkäänlaisia vaatteita lainkaan. Luistimet saa olla jalassa, ja okei menköön lätkähanskatkin, mutta ei mittäämuuta jeremyroeniccki davorsuukkeri. Naisten matsin ehkä jopa enemmän kuin miesten, vaikka useimmiten naisten jääkiekko on vähän tylsempää katsottavaa kuin miesten.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
.... Naisten matsin ehkä jopa enemmän kuin miesten, vaikka useimmiten naisten jääkiekko on vähän tylsempää katsottavaa kuin miesten.
Ihmettelen jos tuommoista ei ole jo järjestetty. Jenkkifudiksesta on ainakin olemassa sellainen naisten pelaama versio, missä varustuksena on minimimäärä varusteita. Arvostan kovasti, joten tässä muillekin näytöstä:

 

Konsta Kepuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Sille että osa täällä taitaa oikeesti kuvitella että oon menossa huomenna panemaan työkolleegaa :D Missä vaiheessa lähemmän tuttavuuden tekemisestä naishenkilöön tuli automaattisesti synonyymi seksin harrastamiselle? Seksille löytyy aikansa ja paikkansa sitten kun mä todella olen seurustelusuhteessa. Enpä mä oikein näe yhtäkään järkevää syytä hypätä sänkyyn ihmisen ja vieläpä työkaverin kanssa, jota todellisuudessa hädin tuskin vielä tunnen muuten kuin päällepäin.
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Sille että osa täällä taitaa oikeesti kuvitella että oon menossa huomenna panemaan työkolleegaa :D Missä vaiheessa lähemmän tuttavuuden tekemisestä naishenkilöön tuli automaattisesti synonyymi seksin harrastamiselle? Seksille löytyy aikansa ja paikkansa sitten kun mä todella olen seurustelusuhteessa. Enpä mä oikein näe yhtäkään järkevää syytä hypätä sänkyyn ihmisen ja vieläpä työkaverin kanssa, jota todellisuudessa hädin tuskin vielä tunnen muuten kuin päällepäin.

Aikuisten ja eri sukupuolta olevien ihmisten alkoholiväritteiset illanvietot meinaa monesti johtaa seksuaalissävytteisiin lopputuloksiin, joskus jopa naisten ehdotuksesta.

Tuon takia siitä varmaan vouhkataan.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Aikuisten ja eri sukupuolta olevien ihmisten alkoholiväritteiset illanvietot meinaa monesti johtaa seksuaalissävytteisiin lopputuloksiin, joskus jopa naisten ehdotuksesta.

Tuon takia siitä varmaan vouhkataan.
Ois varmaan pitäny jättää kertomatta koko bileistä. Jos oisin vaan tiennyt että saan sillä tällaisen haloon aikaseksi :D

Tai no @Hera80 han tuon ketjun aloitti. En mä kuitenkaan ketään syyttävällä sormella tässä osottele. Pitää vastasuudessa itekin muistaa että ihmiset ovat taipuvaisia uteliaisuuteen, ennen ku alan mainostamaan duunipaikan juhlia.

Ja hauska avaushan tuo oli. Keskustelu siellä vaan lähti sittemmin ihan vähäsen laukalle muutaman nickin toimesta.
 

Hockey#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Näin viime yönä unta, että olin lätkämatsissa. Kaikilla pelaajilla oli maalivahdin varusteet päällä. Nyt haluaisin nähdä sellaisen matsin oikeasti.

Jos tämmöisen matsin haluaa nähdä niin kannattaa suunnata maalivahtileirille. Näitä on niin junioreille kuin aikuisille harrastajillekin suunnsattuja. Näillä leireillä ei ole kenttäpelaajia mukana, joten lopussa pelattava matsi pelataan maalivahtien kesken. Ei se mitään kaunista ole, mutta ihan viihdyttävää.
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Sille että osa täällä taitaa oikeesti kuvitella että oon menossa huomenna panemaan työkolleegaa :D Missä vaiheessa lähemmän tuttavuuden tekemisestä naishenkilöön tuli automaattisesti synonyymi seksin harrastamiselle? Seksille löytyy aikansa ja paikkansa sitten kun mä todella olen seurustelusuhteessa. Enpä mä oikein näe yhtäkään järkevää syytä hypätä sänkyyn ihmisen ja vieläpä työkaverin kanssa, jota todellisuudessa hädin tuskin vielä tunnen muuten kuin päällepäin.

Ihan vinkkinä, jos panohommat on mahdollisia, niin panet ehdottomasti. Kieltäytymällä (oli ne syyt kuinka kunnialliset tahansa) saat luultavasti muijan pillastumaan, ja tämän epäilemään omaa viehätysvoimaansa. Ja jos muijalla tekee oikein kovasti munaa mieli, niin vapaaehtoisia löytyy jos sulle ei kelpaa.

Tämä tietty oletuksella että muija ei ole viittä vailla sammummassa, näissä tilanteissa toki skipataan.

Ei ole omakohtaista kokemusta, mutta muutama kaveri on aikanaan vähän vastaavissa tilanteissa halunnut olla herrasmiestä, ja lopputulema on naisen suuttumus, ja kavereilla armoton vitutus kun homma kyrvähti siihen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös