Breeze Harbour
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Toi minulle omistettu virkistysiltaketju on sananmukasesti ollut läpi aamun aika virkistävää luettavaa.
Siis kyllähän maku on kortsun tärkein ominaisuus. Niinkun ruoalla se minkä näköseltä tassilta se apataan ja se miten se on aseteltu siihen.Monellakin tasolla naurattava Iltalehden otsikko:
"Uutuuskondomi iskee suoraan suomalaiseen makuhermoon - musta yllättäjä taistelee seksitauteja vastaan herkällä alueella"
Uutuuskondomi iskee suoraan suomalaiseen makuhermoon – musta yllättäjä taistelee seksitauteja vastaan herkällä alueella
Kondomin historiaan mahtuu viritelmiä kangaspusseista suolenpätkiin ja eläinten sarviin.www.iltalehti.fi
No siis kenen mummo ei tehnyt kebabbia aina kun tuli käymään? Ranuja siihen kylkeen, jotkut tosin söivät riisin kanssa.Juuri tästä mä omat mummonikin muistan
Aina sitä oppii, korkkarien perusteella olisin veikannut huudahduksen olevan täysin samaa sarjaa hiippalakkien "Uraa!"n kanssa.Japanin keisarille huudetaan ”banzai” eli kauan eläköön keisari ja ensimmäisenä itselle tulee mieleen japanilaissotilaan taisteluhuuto kakarana luetuista Korkeajännitys-lehdistä.
Juuri tästä mä omat mummonikin muistan
Huutonaurut.Juuri tästä mä omat mummonikin muistan
Voi kuule. Lapsuuden rakkaimpia muistoja on, kun mentiin mummille ja siellä jo eteiseen asti saattoi haistaa kebab-pötkylän tuoksun keittöstä. Ranskalaiset porisi rasvakeittimessä ja mummin 24-vuotias turkkilainen rakast...henkilökohtainen avustaja kokosi annoksia. Oikein sitä perinteistä itä-hämäläistä kebabbia.No siis kenen mummo ei tehnyt kebabbia aina kun tuli käymään? Ranuja siihen kylkeen, jotkut tosin söivät riisin kanssa.
Hekotan vitsiketjussa alkaneelle impotenssibuumille. Mahtavaa settiä, kiitos kaikille. Jatkakaa toki, jos vaan keksitte vielä jotain.
Niimpä. Aihe on niin loppuun imetty jo että tuskin enää tosta nousee.Eiköhän tämäkin buumi lähde hiljalleen laskusuuntaan
Oikein sitä perinteistä itä-hämäläistä kebabbia.
Pitkästä aikaa ilahtunutta hymähtelyä jonkin otsikon oivaltavuudelle ja aidolle hauskuudelle. Ehkä jopa vuosikymmenen paras lajissaan! :)Näpistäjä iski apteekkiin: pitkäkyntinen vei kynsisakset Jyväskylässä
Kaksi näpistelijää jäi kiinni Jyväskylässä tiistaina, Sisä-Suomen poliisista kerrotaan.www.ksml.fi
Toi oli kyllä hyvä, mutta tätä parempaa ei ole eikä tule:Pitkästä aikaa ilahtunutta hymähtelyä jonkin otsikon oivaltavuudelle ja aidolle hauskuudelle. Ehkä jopa vuosikymmenen paras lajissaan! :)
Hämäläinen imelletty kebab on kyllä parasta.
Hämäläinen imelletty kebab on kyllä parasta.
Eikä pidä unohtaa itärajan karjalan kebabia sekä kebabpiirakkaa.Monen mielestä myös Tamperelainen musta kebab on ihan ehdoton.