Mille naurat juuri nyt?

  • 13 180 439
  • 50 319

Konsta Kepuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
Baarissa oli nynny. Kuulemma aamulla hirveä krapula katosi buranalla. Ei se ehkä näin kirjoitettuna, mutta olisittepa todistaneet livenä tilanteen.
Nyt on @pettter perimmäisen totuuden äärellä! Mä olen +35 vuotta ihmetellyt miten krapula lähtee buranalla! Krapula poistuu neljällä tavalla:
- Juomalla lisää alkoholia
- Nukkumalla (jos pystyy)
- Käymällä Ojutkankaan klinikalla (jos on hilloa kuin kauppaneuvos Paukulla ja Ojutkankaalla vielä klinikka)
- Kuolemalla

Jos nyt hippasen on tyttöjen kanssa illalla juotu siideriä tai valkoviiniä niin se aamuinen päänsärky ei ole krapula! Se on vain päänsärky ja se saattaa poistua buranalla. Krapula ei poistu buranalla.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nyt on @pettter perimmäisen totuuden äärellä! Mä olen +35 vuotta ihmetellyt miten krapula lähtee buranalla! Krapula poistuu neljällä tavalla:
- Juomalla lisää alkoholia
- Nukkumalla (jos pystyy)
- Käymällä Ojutkankaan klinikalla (jos on hilloa kuin kauppaneuvos Paukulla ja Ojutkankaalla vielä klinikka)
- Kuolemalla

Jos nyt hippasen on tyttöjen kanssa illalla juotu siideriä tai valkoviiniä niin se aamuinen päänsärky ei ole krapula! Se on vain päänsärky ja se saattaa poistua buranalla. Krapula ei poistu buranalla.

Buranasta samaa mieltä, mutta @pettterin kommentti on muuten hieman kokematon. Nimittäin olin myös itse nuorempana samalla linjalla krapulan suhteen, mutta kun ikää on tullut yli puoli vuosisataa, niin kyllä krapulakin on saanut uudet mittasuhteet. Liekö maksa jo niin sökönä, mutta ei näin helvetillisiä krapuloita nuorempana ollut. Lisäksi listalta puuttuu se yleisin krapulasta toipumisen keino, eli odottelu ja kituminen. Jotkut liittävät siihen myös katumisen, mutta itse en ole viitsinyt.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet

Ralph

Jäsen
Osui vaatefirman mainos netissä eteen ja huvitan itseäni kuvittelemalla, miten tietyissä piireissä menee aamumurot väärään kurkkuun. Suomi-leijonahupparia promoaa musta kaveri.
Tänään töistä himaan ajaessa edellä meni Helsingin seudun liikenteen bussi, jonka koko takaosan peitti Perussuomalaisten "äänestetään Suomi takaisin" -mainos. Sitä ohittaessa oli pakko vilkaista, että minkä näköinen kuljettaja sitä ohjasi. No, samaa näköä oli kuin linkittämäsi leijonahupparin mainoshahmolla.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Leo Hooded Sweatshirt | Makia Clothing

Osui vaatefirman mainos netissä eteen ja huvitan itseäni kuvittelemalla, miten tietyissä piireissä menee aamumurot väärään kurkkuun. Suomi-leijonahupparia promoaa musta kaveri.
MAKIA
EST. 2001 - HELSINKI

Materials & care
- 100% cotton; material made in Turkey, material origin Turkey
- 320 g/m²
- Made in Turkey
- Machine wash 40 °C, do not bleach, iron medium temperature, do not tumble dry
 

Undrafted

Jäsen
MAKIA
EST. 2001 - HELSINKI

Materials & care
- 100% cotton; material made in Turkey, material origin Turkey
- 320 g/m²
- Made in Turkey
- Machine wash 40 °C, do not bleach, iron medium temperature, do not tumble dry
Kovat on hinnat turkkilaisella hupparilla ja itse kyllä luulin kyseisen firman olevan enemmän kotimaisuuden perään. Leijona-huppari made in Turkey tuo oman twistinsä kuvioon.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Mä tosiaan vaan aloin lukee AaTeen viestejö ja huomasin että tykkäsin niistä kaikista enkä vaan saanut tarpeekseni, joku 1000 viestiä siinä tuli tavailtua sitten. Ja sattumalta hän nousi sen takia Jatkiksen tykätyimmäksi.
Tämä asialliseen sävyyn kerrottu kuvaus absurdista tapahtumasta (ohimennen tykätyistä 1000 viestistä) naurattaa. "Enkä vaan saanut tarpeekseni." :D
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämä asialliseen sävyyn kerrottu kuvaus absurdista tapahtumasta (ohimennen tykätyistä 1000 viestistä) naurattaa. "Enkä vaan saanut tarpeekseni." :D
Vähän samantapainen kuin Conan O'Brienin vaihtelevatasoisen Secrets-osion ehkäpä paras hetki:

Michael Caine kertoi vakuuttavalla äänellä: "Luulin, että 'M.C.' M.C. Hammerin nimessä tarkoittaa Michael Cainea. Kun sain selville, ettei se tarkoita, tuhosin hänen uransa". Osuva selitys sille, miksi M.C. Hammer hiipui hämmästyttävän nopeasti "seuraavasta Michael Jacksonista" täydelliseksi nobodyksi.
 
Uusimaan urheilutoimittajan raportille K-Espoo - Hunters pelistä. Hunters voitti lehden mukaan ottelun 3-4 (0-0)(0-1)(1-2). Oikeasti peli päättyi 2-3. Ei kovin moni asia mennyt tuloksen kertomisessa oikein.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Tammerfestin esiintyjälistan kautta päädyin lukemaan Elli Haloon eli Ellipsin haastattelua. Elli toteaa mm. että sooloproggiksessa ei tarvitse tehdä kompromisseja eikä tarvitse ottaa esim. paineita siitä, soiko joku biisi radiossa vai ei. Elli kuvailee musiikkiaan progerockiksi, onhan ensimmäinen julkaistu biisikin viisi minuuttia pitkä (ajatelkaa, viis minuuttia!). Radiosoittoa varten sitä tosin vähän lyhennettiin...
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Toimittaja Arttu Seppänen.

"Kaikki rakastavat Seppo-koiraa - mutta minä vihaan sitä"
kirjoitin antropomorfismista, viestintästrategioista, koiravaikuttajayhteistyöstä, kujakolleista ja positiivisesta meiningistä, casena seppo-koira. @hsfi Nyt.fi-essee: Vihaan Seppo-koiraa

Ihan vähän naurattaa ajatus negatiivisesta kirjoituksesta twiittaavalle koiralle. Toisaalta, koska koira ei tietenkään twiittaa vaan on vain viestintätoimiston brändäyksen jatke, niin nyökyttelen pienieleisesti:

Ohan tuo aikusten ihmisten lässytys todella rasittava ilmiö.
 

ace

Jäsen
Toimittaja Arttu Seppänen.

"Kaikki rakastavat Seppo-koiraa - mutta minä vihaan sitä"


Ihan vähän naurattaa ajatus negatiivisesta kirjoituksesta twiittaavalle koiralle. Toisaalta, koska koira ei tietenkään twiittaa vaan on vain viestintätoimiston brändäyksen jatke, niin nyökyttelen pienieleisesti:

Ohan tuo aikusten ihmisten lässytys todella rasittava ilmiö.

Harmillisesti juttu on maksumuurin takana. Diggaan Seposta ja naurattaa miten joku voi siitä mielensä pahoittaa.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Elli kuvailee musiikkiaan progerockiksi, onhan ensimmäinen julkaistu biisikin viisi minuuttia pitkä (ajatelkaa, viis minuuttia!). Radiosoittoa varten sitä tosin vähän lyhennettiin...
Ellin lauluäänen tietäen tuonkin kesto kokonaan kuunneltuna varmasti tuntuu 18 minuutilta. En siis ole kuullut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös