Vuokralainen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kerho! Arsenal
Mllähän hakusanoilla moisen löydön teit?Isis-vaimo Sannalle. Tai pitäskö sanoa Samille? Kyllähän ton sokea reettakin näkee, et tuolla kaavun alla on karvainen mies. Hahah ei jumprahuitti!
Mllähän hakusanoilla moisen löydön teit?Isis-vaimo Sannalle. Tai pitäskö sanoa Samille? Kyllähän ton sokea reettakin näkee, et tuolla kaavun alla on karvainen mies. Hahah ei jumprahuitti!
Nyt on @pettter perimmäisen totuuden äärellä! Mä olen +35 vuotta ihmetellyt miten krapula lähtee buranalla! Krapula poistuu neljällä tavalla:Baarissa oli nynny. Kuulemma aamulla hirveä krapula katosi buranalla. Ei se ehkä näin kirjoitettuna, mutta olisittepa todistaneet livenä tilanteen.
Nyt on @pettter perimmäisen totuuden äärellä! Mä olen +35 vuotta ihmetellyt miten krapula lähtee buranalla! Krapula poistuu neljällä tavalla:
- Juomalla lisää alkoholia
- Nukkumalla (jos pystyy)
- Käymällä Ojutkankaan klinikalla (jos on hilloa kuin kauppaneuvos Paukulla ja Ojutkankaalla vielä klinikka)
- Kuolemalla
Jos nyt hippasen on tyttöjen kanssa illalla juotu siideriä tai valkoviiniä niin se aamuinen päänsärky ei ole krapula! Se on vain päänsärky ja se saattaa poistua buranalla. Krapula ei poistu buranalla.
Kuvista ja haastattelustahan tuon näkee. Äänenkin saa helposti muutettua.Mllähän hakusanoilla moisen löydön teit?
Krapula on viinan vähyyttä ja amatöörien puuhastelua.Baarissa oli nynny. Kuulemma aamulla hirveä krapula katosi buranalla. Ei se ehkä näin kirjoitettuna, mutta olisittepa todistaneet livenä tilanteen.
Tuohan on ihan helvetin vanha. Varmaan jo viikon ajan pyörinyt interwebissä.
Jännä miten nykyään asiat muuttuvat "helvetin vanhoiksi" viikossa. Raamattu tai Danny on helvetin vanhoja, tämä ei.Tuohan on ihan helvetin vanha. Varmaan jo viikon ajan pyörinyt interwebissä.
Kieltämättä ks. kaveri olisi enemmän kotonaan promoassa vaikkapa tätä paitamallia.Leo Hooded Sweatshirt | Makia Clothing
Osui vaatefirman mainos netissä eteen ja huvitan itseäni kuvittelemalla, miten tietyissä piireissä menee aamumurot väärään kurkkuun. Suomi-leijonahupparia promoaa musta kaveri.
Tänään töistä himaan ajaessa edellä meni Helsingin seudun liikenteen bussi, jonka koko takaosan peitti Perussuomalaisten "äänestetään Suomi takaisin" -mainos. Sitä ohittaessa oli pakko vilkaista, että minkä näköinen kuljettaja sitä ohjasi. No, samaa näköä oli kuin linkittämäsi leijonahupparin mainoshahmolla.Osui vaatefirman mainos netissä eteen ja huvitan itseäni kuvittelemalla, miten tietyissä piireissä menee aamumurot väärään kurkkuun. Suomi-leijonahupparia promoaa musta kaveri.
MAKIALeo Hooded Sweatshirt | Makia Clothing
Osui vaatefirman mainos netissä eteen ja huvitan itseäni kuvittelemalla, miten tietyissä piireissä menee aamumurot väärään kurkkuun. Suomi-leijonahupparia promoaa musta kaveri.
Mä nauran noille muutamalle palstan rasismihaukalle jotka ovat saaneet oksennettua jo kahdeksan sivu verran tuosta kesissistä.Suomen tulli pysäytti kaikki tummaihoiset VPS:n pelaajat satamassa – HS: Kapteeni järkyttyi: ”Itketti ja hävetti”
Naurattaa tämä Strandvallin itkuinen järkyttyminen. Voimia hänelle.
Kovat on hinnat turkkilaisella hupparilla ja itse kyllä luulin kyseisen firman olevan enemmän kotimaisuuden perään. Leijona-huppari made in Turkey tuo oman twistinsä kuvioon.MAKIA
EST. 2001 - HELSINKI
Materials & care
- 100% cotton; material made in Turkey, material origin Turkey
- 320 g/m²
- Made in Turkey
- Machine wash 40 °C, do not bleach, iron medium temperature, do not tumble dry
Kettu meni väärään kanalaan selkeästi.
Tämä asialliseen sävyyn kerrottu kuvaus absurdista tapahtumasta (ohimennen tykätyistä 1000 viestistä) naurattaa. "Enkä vaan saanut tarpeekseni." :DMä tosiaan vaan aloin lukee AaTeen viestejö ja huomasin että tykkäsin niistä kaikista enkä vaan saanut tarpeekseni, joku 1000 viestiä siinä tuli tavailtua sitten. Ja sattumalta hän nousi sen takia Jatkiksen tykätyimmäksi.
Vähän samantapainen kuin Conan O'Brienin vaihtelevatasoisen Secrets-osion ehkäpä paras hetki:Tämä asialliseen sävyyn kerrottu kuvaus absurdista tapahtumasta (ohimennen tykätyistä 1000 viestistä) naurattaa. "Enkä vaan saanut tarpeekseni." :D