Mille naurat juuri nyt?

  • 13 200 388
  • 50 363

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Kai se viisi minuuttia on jo progemittoja kun on ehdollistunut nelosmedian (ja toki minkä tahansa muunkin) soittolistaradion maailmaan, missä biisin mitta on kolme minuuttia ettei aja mainosten päälle ja sallittuja koukkuja yksi (helppo) kappaletta kohti ettei kuulijan päätä ala särkemään turha monimutkaisuus.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Viimeksi muokattu:

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Tämä Teemun twiitti.

Season debut 2019 F1 in Australia, congrats @ValtteriBottas I really hope this is your year and by the way thanks to you that I can laugh for all the “experts” who didn’t believe you ...

Hyvinkin voinut tulla Teemun näppäimeltä. Sävyn puolesta tulee vain mieleen adjutanttinsa, Midaksen kosketus, kuoleman suudelma, ja Bottaksen kausi lähtee menemään päin persettä.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Tämä Teemun twiitti.



Hyvinkin voinut tulla Teemun näppäimeltä. Sävyn puolesta tulee vain mieleen adjutanttinsa, Midaksen kosketus, kuoleman suudelma, ja Bottaksen kausi lähtee menemään päin persettä.
Hah, luin pelkän twiittitekstin ensin ja katsoin että Valeksi on taas tunkemassa ruttoista sormeaan soppaan, jälkitekstin kummeksunta muuttui naurahdukseksi kun huomasin lainauksen yläpuolella että twiittaaja onkin väitetysti Teemu.

Varo Valtsu pitaa pahaa.
 

teppana

Jäsen
Pieni darra päällä ja tuli napattua youtubesta se perus. Bohemian Rhapsody. En oikeastaan koskaan niitä syöpäisiä kommentteja videossa lue, mutta nyt jostain syystä tuli sitten scrollattua kommentteihin. Totaalinen repeäminen tuli ensimmäisen kommentin kohdalla:

I played this song and my neighbor threw a stone to my window so they could hear better
 

Marlboro

Jäsen
@Roger Moore eilen illalla 17.3 Moderaattorit-ketjussa liittyen lyhyisiin ja turhiin viesteihin:
Itsellä ei ole kyllä koskaan käynyt mielessäkään mikään "pelko" ennen lähetä -nappulan painamista, useamman kerran toki olen tyhjentänyt viestikentän ja jättänyt pahimmat höyryt kirjoittamatta.

Pelikiellot 18.3:
Nimimerkki Roger Moore selaa seuraavan kuukauden ajan palstaa ilman kirjoitusoikeuksia. Hänen tuotantonsa otteluseurantaketjuihin on ollut jopa otteluseurannan mittapuulla aivan turhaa ja aiheeseen kuulumatonta spämmiä.
 
Viimeksi muokattu:

Pata4win

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers ja FC Barcelona
@Roger Moore onkohan käynyt niin, että on joutunut modejen toimesta ajojahdin kohteeksi? Sen verran täydellinen ajoitus pelikiellolle.
 

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lügan kaaossseura
Nimimerkki Roger Moore selaa seuraavan kuukauden ajan palstaa ilman kirjoitusoikeuksia. Hänen tuotantonsa otteluseurantaketjuihin on ollut jopa otteluseurannan mittapuulla aivan turhaa ja aiheeseen kuulumatonta spämmiä.
Minä kun luulin että se on vain minä, mutta ilmeisesti muillakin menee hermot. Eipä siinä, Mooren Bondit ovat ihan paskimmasta päästä, tämä pitää sisällään myös Daltonin tuotannon - ehkäpä sitä maailmassa onkin jotain oikeutta.
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Greg Daviesin ja Alex Hornen juontama brittiläinen komediashow Taskmaster naurattaa. YouTubesta löytyy pätkiä, mutta etsivä löytää kokonaiset jaksotkin jos kiinnostaa.

Best of Taskmaster Series 1 Episode 1

Tuossa on muutamia oikein hauskojakin juttuja. Osa taasen ei sitten ole niin hauskoja minun mielestäni.

Rhod Gilbert on aivan yliveto tässä. Tyyppi lienee jollain tasolla psykopaatti - hyvällä tavalla siis.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Yleensä itse rauhallisuutena ja suvaitsevana koti-isinä(?) pidetty @sampio vetelee porilaisia, Yön pojaat (tästä toki pisteet täältä) etunenässä, kölin alta oikein vimmalla. Hyvin samantyyppisenä kaverina profiloitunut @TosiFani on silminnähden pöyristynyt ja ei voi kuin pyöritellä epäuskoisena päätään. Tähän voisi joku irvileuka heittää epäilyksiään mahdollisesti koskien sampion kumppania ja jotain porilaista resupersettä tai kravattisonnia. Minä en sitä tee, mutta toivotaan viihteen nimissä ettei tykistökeskitys ihan hetkeen hyydy.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Yleensä itse rauhallisuutena ja suvaitsevana koti-isinä(?) pidetty @sampio vetelee porilaisia, Yön pojaat (tästä toki pisteet täältä) etunenässä, kölin alta oikein vimmalla. Hyvin samantyyppisenä kaverina profiloitunut @TosiFani on silminnähden pöyristynyt ja ei voi kuin pyöritellä epäuskoisena päätään. Tähän voisi joku irvileuka heittää epäilyksiään mahdollisesti koskien sampion kumppania ja jotain porilaista resupersettä tai kravattisonnia. Minä en sitä tee, mutta toivotaan viihteen nimissä ettei tykistökeskitys ihan hetkeen hyydy.
Tässä on potentiaalia. Katsotaan mihin menee. Tätä kuva tuli muuten mieleen parista reagoinnista.
 

Liitteet

  • ba41d480a17d44ca853cf9023b6ea2fb.png
    ba41d480a17d44ca853cf9023b6ea2fb.png
    185,2 KB · kertaa luettu: 397

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Tähän voisi joku irvileuka heittää epäilyksiään mahdollisesti koskien sampion kumppania ja jotain porilaista resupersettä tai kravattisonnia. Minä en sitä tee, mutta toivotaan viihteen nimissä ettei tykistökeskitys ihan hetkeen hyydy.
Mitään näin dramaattista ei ole takana, vaan ihan vain tykkään lyödä puolustuskyvyttömiä, kuten lapsia, kehitysvammaisia, porilaisia ja HIFK:n faneja. Tosin en tiedä, miten selkeästi se pitäisi tehdä, että menisi varmasti huumorin piikkiin. @TosiFani lle tiedoksi, että on mulla ihan oikeastikin porilaisia tuttuja, ja ihan turvallista niiden kanssa on ollut asioida, vankiloiden vierailuhuoneissa nimittäin.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
ja ihan turvallista niiden kanssa on ollut asioida, vankiloiden vierailuhuoneissa nimittäin.
Juu, varsinkin kun porilaisvierailut järkätään aina niin että ne on panssarilasin takana. Se vaan vähän häirittee kun ne aina haluaa että painan paljasta rintaani sitä lasia vasten sen aikaa kun saavat ittensä hoideltua.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mitään näin dramaattista ei ole takana, vaan ihan vain tykkään lyödä puolustuskyvyttömiä, kuten lapsia, kehitysvammaisia, porilaisia ja HIFK:n faneja. Tosin en tiedä, miten selkeästi se pitäisi tehdä, että menisi varmasti huumorin piikkiin. @TosiFani lle tiedoksi, että on mulla ihan oikeastikin porilaisia tuttuja, ja ihan turvallista niiden kanssa on ollut asioida, vankiloiden vierailuhuoneissa nimittäin.

Näin minä päättelinkin, sarkasmi on vaikea laji.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös