Mille naurat juuri nyt?

  • 13 188 668
  • 50 334

Telia

Jäsen
Telialle. Oon yrittäny perua tässä itselleni ilmaista All-Stars passia pari viikkoa, mutta huonolla menestyksellä. Sivut lagaa heti kun painan peru tilaus nappia. Nyt ei päästä enää tupas tunnistautumisesta eteenpäin. Aikamoinen lafka.

Telia.fi Omilla sivuilla on ollut tänään häiriötilanne, jonka pitäisi nyt olla kuitenkin kunnossa. Kanavapaketeissamme on nykyään 30pv minimitilausjakso, joten jos paketti on ollut käytössäsi jo sen ajan TeliaTV-sovelluksessa, irtisanominen onnistuu Omilta sivuilta. Kaapelikortilta tai TeliaTV-digiboksilta kanavapaketin irtisanominen onnistuu asiakaspalvelumme kautta.
//JoonasL
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Sama käy usein kun yrittää perua jotain muutakin kanavapakettia. Plus teliatvn tunnukset pitää aina soittaa/kysyä chatissa kun ei lähetä uusi salasana-nappi toimi jne.

Ja sitten kun olet jonottanut vartin chatissa omaa vuoroasi (kun robotti ei osannutkaan yllättäen vastata kysymykseesi), niin homma kaatuu ja jonotus alkaa alusta. Miten noin iso firma voi olla noin surkea, vai onko se justiin se, että ei vittuakaan kiinnosta kun asiakkaita kuitenkin on.
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Telialle. Oon yrittäny perua tässä itselleni ilmaista All-Stars passia pari viikkoa, mutta huonolla menestyksellä. Sivut lagaa heti kun painan peru tilaus nappia. Nyt ei päästä enää tupas tunnistautumisesta eteenpäin. Aikamoinen lafka.
Itse huomasin jokin aika sitten, että allekirjoittaneella oli ollut Spotify premium tilauksessa Telian kautta 3 kuukautta. En noita laskuja niin tarkkaan lue niin ei ollut osunut silmään aikaisemmin. Soitin sinne ja olin kuulemma tilannut vahingossa.
Ei tuo ensimmäinen kerta ollut vaan kuulemma olin myös tilannut liigapaketin tälle syksyä, vaikka en siis ollut. Eivät helpoksi tehneet irtisanomista vaan vänkkäsivät vastaan kuinka näen harjoituspelit ilmaiseksi ja laskutus alkaa vasta sitten.
Telian laitteita kuitenkin tullut käytettyä sen verran kauan, että en viitsi noista alkaa kiukuttelamaan, vaan loppujen lopuksi olen suhteellisen tyytyväinen palveluihin.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

Ulos T.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko kotimaassa +suomalaiset maailmalla +Kärpät
Telialle. Oon yrittäny perua tässä itselleni ilmaista All-Stars passia pari viikkoa, mutta huonolla menestyksellä. Sivut lagaa heti kun painan peru tilaus nappia. Nyt ei päästä enää tupas tunnistautumisesta eteenpäin. Aikamoinen lafka.
Oletan että jos mikään muu ei toimi niin laskut kuitenkin tulee (en tiedä tästä sun tapauksesta jos kerran on ilmainen mutta noin yleensä hommassa kuin hommassa ne laskut tulee vaikka mikään muu ei toimisi).
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Sanot irti sopimuksen nii johan tulee tarjousta. Saat pitää kaikki puoleen hintaan mutta joku vitun ansalanka siinä on. @sämpylä89 meinaakko että saat fyrkat takasi kun olet tilannut?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Nyt tulee "Kirjoita mitä tahansa"- ketjussa niin Routalempi kohtaa Päätalon henkistä itsensä avaamista että ainakin hymyilyttää ja vähän naamapalmututtaa... Ei ole adrenaliini ja xtreme läsnä sielä. Ei tosin tarvitsekkaan, ei sillä.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Rauli Urama + Mäkitorni + Uusin pelikielto.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Haluatko miljonääriksi-ohjelmassa kisailija esitteli kilautuskavereitaan:

"...ja viimeisenä on entisen inttikaverin vaimo..." (tai jotain tähän tyyliin)

Jaajolta miltei kahvit näppikselle.
 

Ulos T.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko kotimaassa +suomalaiset maailmalla +Kärpät
Naurattaa ajatus ulosteen lähettämisestä postin välityksellä:
https://www.shitexpress.com/
(linkki vie shitexpress -palvelun sivuille)

Onko kukaan palstalaisista tutustunut ko. palveluun? Varmaan hauskoja tarinoita jos tietäisi tilanteen ja taustat lähettäjän päässä, ja toisaalta fiilikset vastaanottajalla kun tuore, kostea (oletan) sisällys tulee esille kun pakettia avataan innostuneesti.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Patmos Lähetyssäätiön pitkäaikaisen johtajan Leo Mellerin saarna rock-musiikin vaaroista vuodelta 1983: Leo Meller - Rock musiikki
Haa! Vanha kunnon Lelle! Onko se muuten viä hengissä? Eikös joku vuasi takaperin ollu juttua että tämä jumalan soturi olikin pahainen rietastelija ja irstas vanha paimen? Ja oliko menny jopa joskus vähän omat ja firman rahat sekasin? Mutta ainakin laumansa karitsattariin taisi King Leopold pitää jonkinlaisen etuoikeuden? Nämä saattavat toki olla vihtahousun kätyreiden fakenewssejä ynnä muuta maallista. Hullu mutsini joskus tonkin vitun hörhön puheita koitti pikku-Johnnylle tuputtaa. Mä kun oon aina ollu kiinnostunu tieteestä, niin Leo-Setä kertoi kasetilla kuinka ne on Vanhan Kehnon juonia. Ei menny pikku-Jussi halpaan ja siitäkös äitee ristillisesti vittuuntui. Ei olla oltu tekemisissä vuosiin.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Minusta nämä Tukesin ilotulite-videot on ihan hauskoja. En tiedä vaikuttaako tuollainen neuvonta ihmisten käyttäytymiseen mutta minusta ne on kivasti toteutettu. En tiedä kokeeko kukaan muu niitä jokseenkin kaksimieliseksi. Minä ja minun likainen mielikuvitukseni...

TUKES SUOJALASIT 101218

TUKES TUEPATA 101218

Linkeissä Yuotubessa olevia videoita joissa kaksi animoitua ilotulitetta juttelee ilotulittamiseen liittyvistä turvatoimenpiteistä.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Katsoin eilen Teemalta italowesternin (muistutuksena muuten hyvien elokuvien ystäville että Teemalta näytetään torstaisin Sergio Leonen elokuvia klo 21 ja löytyvät Areenastakin viikon ajan) jälkeen Elävän arkiston ohjelmaa. Ensimmäisessä pohdittiin minkälaista kaaosta ja perkelöintiä on tiedossa kun keskiolut vapautettiin vuonna -69 kauppoihin (oli toki puhetta muistakin aiheista, Hannu Karpo oli karvalakkeineen Mikkelissä jututtamassa paikallista salakaljanmyyjää ja sutenööriä kellä on aina neljä pulloa keskiolutta valmiina myytäväksi ja sivuun saa sopuhintaan "pehmeän paketin", eli nuorta naisseuraa, samoin joroislaiset puliukot valittivat miten ei kukaan enää pontikkaa osta kun keskiolutta saa liian halvalla ja olihan siellä kaikenlaista muutakin keskustelijaa). Alkon pomo oli kyllä ihmeen edistyksellisillä linjoilla kun pohdiskeli että kun on hyvät alustavat tulokset tällä vapautuksella niin "vuoden sisällä" voisi aloittaa kokeilut että ravitsemusliikkeistä saisi ostaa keskiolutta ulos ja "seitsemänkymmenluvun alkupuolella" tuotaisiin väkevämmätkin juomat kauppoihin. Seuraava ohjelma oli vuodelta -80, tuossa (melkoisen fanityttömäinen) Mirja Pyykkö haastatti Helsinkiin jotain hihhuliväen kokousta missä vaadittiin keskiolutta takaisin Alkoon ja muutenkin oli kansan mielipide kääntynyt voimallisesti kaikenlaisia väkijuomia vastaan.

Laitetaan nyt linkaten se vuoden -69 tuote, tuossa tuli naurettua muutoinkin kuin epäuskoisesti (tai tuotannon ihan helvetin amatöörimäiselle laadulle, vuoden -80 tuotos vaikutti siltä ettei ainakaan leikkaamiseen ole ollut varaa ja koko paska purkkiin yhdellä kelalla):
Ylimäärä: Ollaanko olutallikossa?
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Haa! Vanha kunnon Lelle! Onko se muuten viä hengissä? Eikös joku vuasi takaperin ollu juttua että tämä jumalan soturi olikin pahainen rietastelija ja irstas vanha paimen? Ja oliko menny jopa joskus vähän omat ja firman rahat sekasin? Mutta ainakin laumansa karitsattariin taisi King Leopold pitää jonkinlaisen etuoikeuden? Nämä saattavat toki olla vihtahousun kätyreiden fakenewssejä ynnä muuta maallista. Hullu mutsini joskus tonkin vitun hörhön puheita koitti pikku-Johnnylle tuputtaa. Mä kun oon aina ollu kiinnostunu tieteestä, niin Leo-Setä kertoi kasetilla kuinka ne on Vanhan Kehnon juonia. Ei menny pikku-Jussi halpaan ja siitäkös äitee ristillisesti vittuuntui. Ei olla oltu tekemisissä vuosiin.

Kyllähän Meller edelleen puuhailee vanhoja touhujaan, eli mikäs pahan tappaisi. Iltalehdessä oli toissavuonna Meller-aiheinen artikkeli, jossa kerrattiin mitä kaikkea on Herran nimessä Leo tehnyt eli tehnyt jatkettuja törkeitä veropetoksia ja kavalluksia, antanut katteettomia avioliittolupauksia seksin toivossa ja manipuloinut kulttinsa jäseniä, erityisesti naisjäseniä. Ajokorttiakaan mies ei ollut viitsinyt ajaa, koska hänen mukaansa "ainut laki on Jumalan laki", ja hän on tietysti ollut sen ylimpiä tulkitsijoita. Raija Pellin kirjassa "Harhaanjohtajat" on Melleristä lisää.
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jätkät! Jätkät hei! Tilasin just pizzaa Stadin ainoasta tähän aikaan avoinna olevasta pitseeriasta tai siis ravinnostosta, kun ainoat pizzat olivat sellaisia, joihin täytyy itse valita täytteet. Yksi tilaamani oli kolme "ei täytettä" täytettä. Ahahahaha. Hitto mä oon hulvaton ja mitä ihmettä sieltä mahtaa tulla!? Mitä veikkaatte?! Mitähän tässä nyt tapahtuu? Suuttuvatkohan he? Olenko tyhmä?

Joskus koitin tilata pizzaa tuommoisesta lähi-itäläisestä ruokalasta ilman käsikarvoja. Kehtaa pirulainen suuttua noinkin hyvästä vitsistä.

Ei sitten ollut enää nälkä siinä ruokalassa.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Liigan puolella lyhyt otos uusimpien viestien ketjuihin tällä hetkellä:

Jukurit - Nyt vituttaa – Jukurien virallinen vitutusketju

KalPa - Vitutusketju

KooKoo - Vitutusketju

Kärpät - Vituttaa niin kympillä
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Leon

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Jatkisen raportissa nuorten pronssimatsista "[Sveitsin] viimeinen sivallus jäi kuitenkin piippuun". Suomi se on kaunis ja monimuotoinen kieli.
 

Nick Neim

Jäsen
Joku oululainen on näköjään saanut Jenkin kanssa lapsen, kun Suomi-USA finaalissa jenkkien maalia tuuletti joku 10-vuotias jenkkipoika mahatifolla jossa luki USA.
Tai sitten se oli tämän ohiolaisen fanin jälkikasvua. Tai voihan se oululainen olla tuon vaimokin. Tiedä näistä, vaihtoehtoja on monia.

Nyt vasta huomasin, että kaverilla on aikamoiset junttirajat käsivarsissa. Jostain syystä huomio on ennen kiinnittynyt johonkin muuhun.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös