Tai sitten se oli tämän ohiolaisen fanin jälkikasvua. Tai voihan se oululainen olla tuon vaimokin. Tiedä näistä, vaihtoehtoja on monia.Joku oululainen on näköjään saanut Jenkin kanssa lapsen, kun Suomi-USA finaalissa jenkkien maalia tuuletti joku 10-vuotias jenkkipoika mahatifolla jossa luki USA.
Vissii ollut myöhäispeli kun noin kuu paistaa videolla.Tai sitten se oli tämän ohiolaisen fanin jälkikasvua. Tai voihan se oululainen olla tuon vaimokin. Tiedä näistä, vaihtoehtoja on monia.
Nyt vasta huomasin, että kaverilla on aikamoiset junttirajat käsivarsissa. Jostain syystä huomio on ennen kiinnittynyt johonkin muuhun.
Tilasin kerran pohjattoman pizzan ilman täytteitä. Perkeleet jättivät tuomatta kokonaan.Yksi tilaamani oli kolme "ei täytettä" täytettä. Ahahahaha. Hitto mä oon hulvaton ja mitä ihmettä sieltä mahtaa tulla!?
Kaveri tilasi juottolassa viskin pillillä ja sen saikin, muttei saanut tarjoilijaa kotipakettiin. Oli kyllä ihan näpsäkän näköinen naikkonen siellä tiskin toisella puolella. Itse olin kyllä hieman ihmeissäni kun erään kerran portsari tuli sanomaan, ettei pöydän alla saa nukkua.Jätkät! Jätkät hei! Tilasin just pizzaa Stadin ainoasta tähän aikaan avoinna olevasta pitseeriasta tai siis ravinnostosta, kun ainoat pizzat olivat sellaisia, joihin täytyy itse valita täytteet. Yksi tilaamani oli kolme "ei täytettä" täytettä. Ahahahaha. Hitto mä oon hulvaton ja mitä ihmettä sieltä mahtaa tulla!? Mitä veikkaatte?! Mitähän tässä nyt tapahtuu? Suuttuvatkohan he? Olenko tyhmä?
Nelonen esittää kaikki Poliisiopisto leffat peräkkäisinä maanantaina ja bonuksena vielä uusinta heti seuraavana päivänä. Nauran jo valmiiksi. Nää on kuulemma hauskoja. Onko joku nähny?
Eikö nyt ole tv-ensi-ilta? Vai milloin nuo olisi muka aiemmin lähetetty?Jäi ihan kamalasti harmittamaan että missasin silloin, kun tulivat ensimmmäistä kertaa telkkarista. Hyvää palvelua, että näytetään nyt vihdoin uudestaan. Kuuluvat kuitenkin kuulemma yleissivistykseenkin.
Poliisiopisto 1 on tosiaan esitetty Suomen televisiossa aiemminkin, nimittäin 20.09.1991 TV1 kanavalta.Eikö nyt ole tv-ensi-ilta? Vai milloin nuo olisi muka aiemmin lähetetty?
Nelonen esittää kaikki Poliisiopisto leffat peräkkäisinä maanantaina ja bonuksena vielä uusinta heti seuraavana päivänä. Nauran jo valmiiksi. Nää on kuulemma hauskoja. Onko joku nähny?
Sekin voi naurattaa että hän kävi Suomessa reilu vuosi sitten:Ainakin se efektimies. Siis voitteko kuvitella, että pystyy tekemään vaikka minkälaisia ääniä?
Sekin voi naurattaa että hän kävi Suomessa reilu vuosi sitten:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/201712112200595167
Njoo, tuo yksihän on aika varmastikin moderaattoreiden vanha tuttu. Aika vahva fiilis ainakin tulee, kun kirjoitustyylikin täsmää aika mukavasti, vaikka suosikkijoukkue onkin vaihtunut vuosien saatossa.NHL Entry Draft 2019 -ketjun viimeisimmälle sivulle.
Eihän jotkut Kevin Hartit ja Adam Sandlerin nykyään juuri muuta teekään kuin homofobisia komedioita. Someraivot jääneet vähiin, katsojamäärät eivät.Sitä paitsi ei nykypäivänä enää voisi tehdä komediaa jossa lähes joka osassa on nahkahomojen baari ja siellä soiva tango. Siitä joku kuitenkin triggeröityisi ja someraivo olisi valmis. Sama pätee ykkösosan suihinottokohtaukseen ja prostituoituun, siitä tulisi #metoo-episodi saman tien. Ykkösosassa myös pahiskomisario haukkuu loppuvaiheissa mustaa naiskokelasta neekeriksi (vai peräti nekruksi eli niggeriksi), tämä olisi ehdottomasti kiellettyä. Varmaan kaikki muukin olisi nykyään kielletty, koska millekään nauraminen on kerta kaikkiaan kielletty, joten vaikea nähdä Poliisiopisto-remakelle suurta suosiota.
Voi ryökäle! Eelistä on kirjoitettu kirja, jätkä on sarjan kirkkain NHL-stara ja nyt oma katu. Nimi olisi voinut olla parempi, miten vaikkapa Eeli Tolvasen bulevardi.
Voisi joku kirjoittaa kyllä jo muistelmatkin. The Book of Eeli.Annetaan sille samantiän koko laakso. The Valley of Eeli.