Telialle. Oon yrittäny perua tässä itselleni ilmaista All-Stars passia pari viikkoa, mutta huonolla menestyksellä. Sivut lagaa heti kun painan peru tilaus nappia. Nyt ei päästä enää tupas tunnistautumisesta eteenpäin. Aikamoinen lafka.
Telialle. Oon yrittäny perua tässä itselleni ilmaista All-Stars passia pari viikkoa, mutta huonolla menestyksellä. Sivut lagaa heti kun painan peru tilaus nappia. Nyt ei päästä enää tupas tunnistautumisesta eteenpäin. Aikamoinen lafka.
Sama käy usein kun yrittää perua jotain muutakin kanavapakettia. Plus teliatvn tunnukset pitää aina soittaa/kysyä chatissa kun ei lähetä uusi salasana-nappi toimi jne.
Itse huomasin jokin aika sitten, että allekirjoittaneella oli ollut Spotify premium tilauksessa Telian kautta 3 kuukautta. En noita laskuja niin tarkkaan lue niin ei ollut osunut silmään aikaisemmin. Soitin sinne ja olin kuulemma tilannut vahingossa.Telialle. Oon yrittäny perua tässä itselleni ilmaista All-Stars passia pari viikkoa, mutta huonolla menestyksellä. Sivut lagaa heti kun painan peru tilaus nappia. Nyt ei päästä enää tupas tunnistautumisesta eteenpäin. Aikamoinen lafka.
Vaikuttaa paikalta, joka tarjoaa silkkaa natsikultaa käyttäjilleen. Nuo kysymykset ovat järjettömiä.Testimato on ihan paras sivusto ikinä. En tiedä onko tämä satiiria vai tehty tosissaan, mutta naurattaa joka tapauksessa. Malliksi pari testiä:
Dc vs Marvel
Star wars testi
mitä puhelinta sinun kuuluisi käyttää
Oletan että jos mikään muu ei toimi niin laskut kuitenkin tulee (en tiedä tästä sun tapauksesta jos kerran on ilmainen mutta noin yleensä hommassa kuin hommassa ne laskut tulee vaikka mikään muu ei toimisi).Telialle. Oon yrittäny perua tässä itselleni ilmaista All-Stars passia pari viikkoa, mutta huonolla menestyksellä. Sivut lagaa heti kun painan peru tilaus nappia. Nyt ei päästä enää tupas tunnistautumisesta eteenpäin. Aikamoinen lafka.
Haa! Vanha kunnon Lelle! Onko se muuten viä hengissä? Eikös joku vuasi takaperin ollu juttua että tämä jumalan soturi olikin pahainen rietastelija ja irstas vanha paimen? Ja oliko menny jopa joskus vähän omat ja firman rahat sekasin? Mutta ainakin laumansa karitsattariin taisi King Leopold pitää jonkinlaisen etuoikeuden? Nämä saattavat toki olla vihtahousun kätyreiden fakenewssejä ynnä muuta maallista. Hullu mutsini joskus tonkin vitun hörhön puheita koitti pikku-Johnnylle tuputtaa. Mä kun oon aina ollu kiinnostunu tieteestä, niin Leo-Setä kertoi kasetilla kuinka ne on Vanhan Kehnon juonia. Ei menny pikku-Jussi halpaan ja siitäkös äitee ristillisesti vittuuntui. Ei olla oltu tekemisissä vuosiin.Patmos Lähetyssäätiön pitkäaikaisen johtajan Leo Mellerin saarna rock-musiikin vaaroista vuodelta 1983: Leo Meller - Rock musiikki
Haa! Vanha kunnon Lelle! Onko se muuten viä hengissä? Eikös joku vuasi takaperin ollu juttua että tämä jumalan soturi olikin pahainen rietastelija ja irstas vanha paimen? Ja oliko menny jopa joskus vähän omat ja firman rahat sekasin? Mutta ainakin laumansa karitsattariin taisi King Leopold pitää jonkinlaisen etuoikeuden? Nämä saattavat toki olla vihtahousun kätyreiden fakenewssejä ynnä muuta maallista. Hullu mutsini joskus tonkin vitun hörhön puheita koitti pikku-Johnnylle tuputtaa. Mä kun oon aina ollu kiinnostunu tieteestä, niin Leo-Setä kertoi kasetilla kuinka ne on Vanhan Kehnon juonia. Ei menny pikku-Jussi halpaan ja siitäkös äitee ristillisesti vittuuntui. Ei olla oltu tekemisissä vuosiin.
Jätkät! Jätkät hei! Tilasin just pizzaa Stadin ainoasta tähän aikaan avoinna olevasta pitseeriasta tai siis ravinnostosta, kun ainoat pizzat olivat sellaisia, joihin täytyy itse valita täytteet. Yksi tilaamani oli kolme "ei täytettä" täytettä. Ahahahaha. Hitto mä oon hulvaton ja mitä ihmettä sieltä mahtaa tulla!? Mitä veikkaatte?! Mitähän tässä nyt tapahtuu? Suuttuvatkohan he? Olenko tyhmä?