Mille naurat juuri nyt?

  • 13 150 955
  • 50 275
Taas on joku lehdessä avautunut, kun tienaa yli 100k vuodessa, eikä meinaa rahat riittää elämiseen. Naurattaa miten ihmiset jaksaa valittaa omista päätöksistään. Pakko ajaa uudella autolla, jota lyhentää 500-1000 eurolla kuukaudessa ja sitten valittaa kun verot vie niin ison osan palkasta, että ei meinaa elämiseen riittää. Pakko ostaa kallis kämppä ja sit valittaa kun rahat ei riitä elämiseen.
Missä lehdessä tuo oli? Tuntuu uskomattomalta. 100K tuloilla pystyy elämään kohtuu leveästi riippumatta mitä siippa tienaa. Toki esim. yksityisjettejä joutuu välttelemään ellei ole kimppavarauksia jaettuna 4-6 henkilön välillä.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vain elämää konsertissa vain kourallinen ihmisiä, katsomot ammottaa tyhjyyttään Hartwallilla. Jokohan ne älyis lopettaa tuon paskan? Pitää aika idiootti olla, jos luulee et tommonen kattaus vetäis porukkaa.
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Vain elämää konsertissa vain kourallinen ihmisiä, katsomot ammottaa tyhjyyttään Hartwallilla. Jokohan ne älyis lopettaa tuon paskan? Pitää aika idiootti olla, jos luulee et tommonen kattaus vetäis porukkaa.

Markkinatalous on siitä hieno juttu, että itse voi aina tehdä paremman kattauksen - varsinkin kun tietää millainen kattaus toimii - ja mikä ei toimi. Tämä tieto mitä ilmeisimmin on hallussasi viestisi perusteella?

Koska nähdään Sämpylä89 Open Air (- or in -) Festival of Awesomeness? Lupaan ostaa lipun - mikäli upeasta kattauksesta huolimatta kykenet hinnoittelemaan sen järkevästi.

Sinulla on siis jo yksi asiakas. Nyt äkkiä toimeksi! hymiö
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
varsinkin kun tietää millainen kattaus toimii - ja mikä ei toimi. Tämä tieto mitä ilmeisimmin on hallussasi viestisi perusteella?
Kyllä, olet oikeassa. Siihen ei kuulu Eveliinoja ja Anne Mattiloita isoilla areenoilla.

Koska nähdään Sämpylä89 Open - or in - Festival of Awesomeness?
Ensi vuonna. Siellä ei Anne Mattila laula asfalttiviidakkoa. Siellä pauhaa yleisöön menevä musiikki. Esimerkiksi Raili's People.

Ei nää oo mitään lavatansseja.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Markkinatalous on siitä hieno juttu, että itse voi aina tehdä paremman kattauksen - varsinkin kun tietää millainen kattaus toimii - ja mikä ei toimi. Tämä tieto mitä ilmeisimmin on hallussasi viestisi perusteella?

Ihmiskunnan tyhmyyden arviointi on mahdoton tehtävä. Usein se on liian iso riski laittaa mukaparempi kattaus, vaikka joku arvio olisikin.
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Ihmiskunnan tyhmyyden arviointi on mahdoton tehtävä. Usein se on liian iso riski laittaa mukaparempi kattaus, vaikka joku arvio olisikin.

Tämä on hieman sama kuin omasta mielestä Bollywood-leffat olisivat (ja usein kyllä ovatkin) aivan kaameata kuraa. Reilu miljardi intialaista on kuitenkin eri mieltä.

Makuja on moneksi. Varmaan vähän kaikille sopivaakin löytyy - vaikkei se juuri omaa makuhammasta kiihottaisikaan.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tämä on hieman sama kuin omasta mielestä Bollywood-leffat olisivat (ja usein kyllä ovatkin) aivan kaameata kuraa. Reilu miljardi intialaista on kuitenkin eri mieltä.

Laitapa ehtiessäsi tähän Bollywoodin katsojaluvut. Eihän ne kai kaikki niitä katso. Olla tietoinen jostain asiasta on eri asia kuin oikeasti maksaa siitä.

Mukavia leffoja on nähty, mutta joskus ne tanssikohtaukset on hieman turhan pitkiä.
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Laitapa ehtiessäsi tähän Bollywoodin katsojaluvut. Eihän ne kai kaikki niitä katso. Olla tietoinen jostain asiasta on eri asia kuin oikeasti maksaa siitä.

Mukavia leffoja on nähty, mutta joskus ne tanssikohtaukset on hieman turhan pitkiä.

En kyllä itse asiassa jaksa, viitsi enkä oikein ehdikään laittamaan mitään katsojalukuja. Sanotaanko nyt kuitenkin vaikka niin, että Tuntemattoman (ien) katsojamäärät kerrottuna kymmenellä eivät ole mitään. Kaipa se jotenkin noinkin menee. Tuollaiset katsojaluvut lienevät saavutettavissa intialaisille pieruhuumori-elokuville - kaipa sellaisiakin on?

Joskus on koneessa tullut katsottua huvin ja viihdytyksen vuoksi Bollywood-leffoja pieniä toveja. Pikku kaasussa ovat sen 10-20 min jossain määrin jopa hauskoja. Selvinpäin menisi Kellopeli appelsiini apuvälinein katsottavaksi. Väkisinkin. En väitä olevani enemmän oikessa kuin intialaiset makuni kanssa. Makuni on vain erilainen. Se taidetaan kuitenkin sallia vielä?
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Teksti-teeveen otsikko: "Pukki vireessä, vaikka joulu on ohi".

(siis Teemu teki pari maalia taas Norwichille)
Pukki vireessä joulun jälkeenkin toimisi hienosäädettynä versiona, sillä kyseisen pelaajan syyskausi sujui hienosti.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
@Dissonanssi mode ketjussa. Huikea avautuminen. Istusit säkin vaan kakkus kiltisti ja elämä jatkuu.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Teksti-teeveen otsikko: "Pukki vireessä, vaikka joulu on ohi".

(siis Teemu teki pari maalia taas Norwichille)

Pukki kentällä on hyvä juttu, samoin Pukki paratiisissa ja Pukki sängynlaidalla jopa parempi (ääh, ei siis mun vuoteeni vierellä vaan elokuvissa). Pukki reessä on minulle nykyään yhdentekevä, mutta pukki kaalimaan vartijana ei kai ole hyvä rekrytointi. Minulla ei kaalimaata ole, mutta noin siis yhteiskunnan kokonaisuutta ajatellen miellän piteeni.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Pukki kentällä on hyvä juttu, samoin Pukki paratiisissa ja Pukki sängynlaidalla jopa parempi (ääh, ei siis mun vuoteeni vierellä vaan elokuvissa). Pukki reessä on minulle nykyään yhdentekevä, mutta pukki kaalimaan vartijana ei kai ole hyvä rekrytointi. Minulla ei kaalimaata ole, mutta noin siis yhteiskunnan kokonaisuutta ajatellen miellän piteeni.
Parhaat pukit löydät täältä alkaen 5,99€!

Top-5 pukit:
1
2
3
4
5
6
7
linkki: Top-5 pukit @JA
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
tnx @cottonmouth , viime vuoden juttuja jo alkaa meikäluuttu unohtamaan, samoja standardeja kylvän. Ikääntyminen taitaa olla jotenkin progressiivista eli jopakin exponentiaalista, unhoittaminen kiihtyy huomaamatta.

Muuten allekirjoituksestasi mieleeni tuli joulun alusaika duunihommatöissä: yritin piristyksekseni löytää internetnauhoituksia Kuusijuhla eli Sexfest-lähetyksistä. Löysin vain yhden. Onneksi sentään senkin.
 

1971

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tällä viikolla pienet hörönaurut aiheutti niinkin viaton tapahtuma kuin, että Kärpät-osiossa ensin tuli vastaan @PikkuMarkku'n viesti ja kohta perään @Sir Markku'n viesti. Molemmat viestit toki asiallisia, ei siinä mitään, mutta en voinut välttyä ajatukselta:

Jokaisessa Kärpät-kannattajassa asuu sisällä oma pieni Markku.
 

Styge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pens, änärin suomalaiset
@Dissonanssi mode ketjussa. Huikea avautuminen. Istusit säkin vaan kakkus kiltisti ja elämä jatkuu.

Nää on näitä. Aikamoisen suurennuslasin alla taitaa kyseinen nimimerkki kulkea. Sain kyllä itsekin omasta mielestäni aika kyseenalaisen jäähyn, vaikka vähän vain raiskauksista koputtelin päättäjien pohkeita. Kai sekin sitten jotakin ahdisti. Mutta jäähy istuttu. Vieläköhän joku naurattaa. Anssi nyt ainakin.
 

PikkuMarkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Tällä viikolla pienet hörönaurut aiheutti niinkin viaton tapahtuma kuin, että Kärpät-osiossa ensin tuli vastaan @PikkuMarkku'n viesti ja kohta perään @Sir Markku'n viesti. Molemmat viestit toki asiallisia, ei siinä mitään, mutta en voinut välttyä ajatukselta:

Jokaisessa Kärpät-kannattajassa asuu sisällä oma pieni Markku.

Hauska sattuma kieltämättä, olin toki ennen omaa "aktivoitumista" huomannut kyseisen kaverin, mutta en lähtenyt keksimään itselle uutta käyttäjänimeä, kun itsellä pitkät juuret kyseiselle nimelle. tekisi mieli melkein lainata heittoasi allekirjoituksekseni tänne
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Junnukisojen mainoskatkohaastattelussa hiukan pärskähti, kun 60 vuotta sitten Karjalasta Kanadaan muuttanutta Ilpoa haastateltiin ja selostaja kuittasi ”mahtava haastattelu ... kuulosti hiukan Esa Tikkaselta”.
 

1971

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Hauska sattuma kieltämättä, olin toki ennen omaa "aktivoitumista" huomannut kyseisen kaverin, mutta en lähtenyt keksimään itselle uutta käyttäjänimeä, kun itsellä pitkät juuret kyseiselle nimelle. tekisi mieli melkein lainata heittoasi allekirjoituksekseni tänne
Anna mennä vain, lupa myönnetty, vaikket sitä oikeasti tarvikaan.

Sen sijaan, jos Markkupappa, Rauta-Make tai joku muu kunniakkaasta suvustamme astuu areenalle, toivotan heidät sydämestäni tervetulleiksi.
Markkupappa, Markkumamma, Markkupeikko, Nuuska-Markkunen… laaja on suku.
 

Karpat46

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Україна

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Telialle. Oon yrittäny perua tässä itselleni ilmaista All-Stars passia pari viikkoa, mutta huonolla menestyksellä. Sivut lagaa heti kun painan peru tilaus nappia. Nyt ei päästä enää tupas tunnistautumisesta eteenpäin. Aikamoinen lafka.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Eddie Howe, Sir Bobby, Rock of Gibraltar
Telialle. Oon yrittäny perua tässä itselleni ilmaista All-Stars passia pari viikkoa, mutta huonolla menestyksellä. Sivut lagaa heti kun painan peru tilaus nappia. Nyt ei päästä enää tupas tunnistautumisesta eteenpäin. Aikamoinen lafka.

Sama käy usein kun yrittää perua jotain muutakin kanavapakettia. Plus teliatvn tunnukset pitää aina soittaa/kysyä chatissa kun ei lähetä uusi salasana-nappi toimi jne.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Omalle erinomaisuudelleni. Ai että miten hyvä voinkaan olla! Luulin jo että olen parhauteni piikin saavuttanut, mutta pääsin vielä yllättämään itsenikin olemalla entistä parempi!

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAAA!

HAAHHHAHAHAHAHAHAJAJJAJAAAAAAA!!

Heh.

AAAAHHHAHAHHAHAHAHHAAHAHAHAAA!!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös