Mille naurat juuri nyt?

  • 13 192 139
  • 50 348

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Toivottavasti Minna ei lisäänny enää viidettä kertaa. Mutta sai oman 15-minuuttisensa ja omasta ja lapsensa typeryydestä. Ei sitten ollut lukenut edes arpalipuketta, missä lukee jotta miten toimia?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tossa on kyllä vahvaa kandia junttimaisinta-ketjuunkin. 4+2 kakaraa, uusioperhe, kympin edestä tyhjiä hylsyjä (no juu, ei varmaan ollu kaikki kaljatölkkejä mutta ainakin itse otan vaikka sen yhdenkin matkaan jos kauppaan on asiaa mielummin kuin jätän nurkkiin pyöriin. Ei ne kasva korkoa.), kakara tekemään aikuisen hommia, mielensäpahoitus kun homma menee vituiksi ja kirsikkana kakun päällä tämä katsoo parhaaksi ratkaisuksi soittaa iltalehteen asiassa joka olisi hoitunut vissiin infopisteellä. Hämmentävää...
 

Pata4win

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers ja FC Barcelona
Tuohan on hyvä, ottaa ensin arpoina ja jos ei voita mitään, niin vaatii rahat takaisin.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ouluhan on paska kaupunki, sarjapaskoja on Oululle ihan oikein.
Jollen ihan väärässä ole, niin Oulu on jonkin huppupääspreijaajan mielestä: Paska Kaupunni!
Valkealinnan taloon tuli sitten aikoineen baari, joka oli saman niminen.
Paskakaupunni – Wikipedia
Kerroin opiskeluaikana siellä mielipiteeni Tuomas Embuskelle Tuomas Embuskesta. Sorppis... pilaantunutta olutta.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Puoliso oli ottanut DNA TV:n kun se haluaa katsoa lätkän ämämmät, formulat, moto-gb:t ja änäriä. Yli viisi vuotta ollaan hengailtu ja nyt tällainen urheiluryöppy. No ei siinä, en valita mutta vähän naurattaa.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Puoliso oli ottanut DNA TV:n kun se haluaa katsoa lätkän ämämmät, formulat, moto-gb:t ja änäriä. Yli viisi vuotta ollaan hengailtu ja nyt tällainen urheiluryöppy. No ei siinä, en valita mutta vähän naurattaa.

Varmasti puolisosikin on voinut vuosien myötä saada sinulta urheilutartunnan ja haluaa lajeja seurata, mutta yksi syy urheiluryöppyyn on todennäköisesti myös siinä, että hän arvostaa sinulle tärkeitä asioita kuten urheilun seuraamista. Hän haluaa sekä katsoa urheilua kanssasi että osoittaa olevansa sinun tukenasi kun sinulla on terveydellisesti raskaat ajat. Ei hän pelkästään itselleen lajikirjoa hommannut.

Sinulla on päivänselvästi hyvä ja sinua aidosti rakastava puoliso.
 

Konsta Kepuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
Vai olisiko kyseessä vain iso pamppu ja pelko sen menettämisestä?
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Varmasti puolisosikin on voinut vuosien myötä saada sinulta urheilutartunnan ja haluaa lajeja seurata, mutta yksi syy urheiluryöppyyn on todennäköisesti myös siinä, että hän arvostaa sinulle tärkeitä asioita kuten urheilun seuraamista. Hän haluaa sekä katsoa urheilua kanssasi että osoittaa olevansa sinun tukenasi kun sinulla on terveydellisesti raskaat ajat. Ei hän pelkästään itselleen lajikirjoa hommannut.

Sinulla on päivänselvästi hyvä ja sinua aidosti rakastava puoliso.
Taas osuit naulan kantaan. Luin tämän tekstisi hänelle ja allekirjoitti sen täysin. Kyllä sä @Musta Nuoli nää hommat tiedät. Puoliso lähetti sulle terkut myös. Tästä on hyvä jatkaa hienoa päivää.
 

SgtMarkov

Jäsen
Kiimainen pupujussimme yritti juuri raiskata armaan kissamme. Sangen huvittava tapaus sinänsä, mutta vasta nuorimman tyttären kuvaus tilanteesta aiheutti aikuisissa hallitsemattomia naurunpyräyksiä. "Aatami [nimi muutettu] meni äsken Eevan [nimi muutettu] taakse ja sit se heilutti sitä."
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Nauran itselleni. Menin katsomaan Wikipediasta, että miten pitkä aika siitä on kun Ynqwie Malmsteen kuolikaan. Juu elossa on mestari edelleen. En vaan ymmärrä miksi mä olin miehen jo arkkuun pistänyt ajatuksissani.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Nauran itselleni. Menin katsomaan Wikipediasta, että miten pitkä aika siitä on kun Ynqwie Malmsteen kuolikaan. Juu elossa on mestari edelleen. En vaan ymmärrä miksi mä olin miehen jo arkkuun pistänyt ajatuksissani.
Ehkä meni sekaisin Georg Malmstenin kanssa?
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Nauran itselleni. Menin katsomaan Wikipediasta, että miten pitkä aika siitä on kun Ynqwie Malmsteen kuolikaan. Juu elossa on mestari edelleen. En vaan ymmärrä miksi mä olin miehen jo arkkuun pistänyt ajatuksissani.

Ja tästä innostuneena olen nyt tunnin katsellut Ynkkaa, milloin bändin kanssa ja milloin sooloilemassa. On se kova, edelleen.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Ja tästä innostuneena olen nyt tunnin katsellut Ynkkaa, milloin bändin kanssa ja milloin sooloilemassa. On se kova, edelleen.
Mut kyl Ynkka on nykyään aika pahan näköinen. Pää on ku pallokala, saakeli.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Aftonbladet valinnut loistavan kuvan etusivulleen uutisessaan, jossa "Suomi murskasi Kanadan".

Tässä linkki suoraan kuvaan, jos sattuu uutisen kuva vaihtumaan tai poistumaan.

https://gfx.aftonbladet-cdn.se/image-c/28449224/700/normal/70ee2e050b/finsk.jpg

Tuolle kelpaa nauraa, kuten surkean Kanadan nöyryytykselle ylipäätään aina kun paikka tulee. Kiukuttelua ja äksyilyä nähtiin taas kun tappio uhkasi. Suu mutrulla olivat aikuiset miehet ja ihmejeesus McDavid ei saanut muuta aikaan kuin 2+2 minuutin jäähyn korkeasta mailasta.

Mikäänhän ei jääkiekossa ole parempaa kuin Kanadan häviö, paitsi tietysti Venäjän häviö. Jälkimmäisessä on tosin kyse enemmän ideologisista syistä, koska Putinin kaltaisen tyrannin kohdalla jääkiekkojoukkuekin on vain oman propagandan työkalu ja Jääkiekkoliiton puheenjohtaja Fasel on Putinin oma narttu, joka tulee isännän luo heti kun kutsu käy. Vastaavasta syystä tunsin aitoa mielihyvää kun eurooppalaista täysdiktatuuria edustava Valko-Venäjän jääkiekkojoukkue putosi MM-kisoista. Tervemenoa, takaisin ei kaivata vaikka Lukashenko pudottaisikin päitä.

Kanadan tappioista nauttimisesta ei ole kyse mistään tällaisesta, Kanadahan lienee yksi maailman parhaista maista elää. Kusipäisen ylimielisten kanukkien häviöt ovat vain niin harvinaista herkkua, että niistä voi aina nauttia.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Naurattaa oma vedonlyönti eilen. Pesis ja kiekko vedot vituiks. Kirsikkana kakun päälle ajattelin laittaa Suomi-Kanada peliin parilla kympillä sokean tulosvedon. Eli kysyin akalta kuka ei seuraa yhtään jääkiekkoa että miten peli päättyy. Hän sanoi Suomi voittaa 5-1. Sanoin että kerro joku realistisempi tulos. No sieltä tuli 4-3 Suomelle jonka pelasin.

Ja miten siinä kävikin...

En oo viittiny ees kattoo 5-1 kerrointa
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös