A-Studion vassari hippi Otolle, joka on tietenkin totaalikieltäytyjä. Parasta viihdettä taas ylen toimesta.
Joo, suomalainen laki asevelvollisuudesta rikkoo mm. YK:n ja Amnestyn määrittelemiä ihmisoikeuksia. Hohhoijaa!A-Studion vassari hippi Otolle, joka on tietenkin totaalikieltäytyjä. Parasta viihdettä taas ylen toimesta.
Joo, suomalainen laki asevelvollisuudesta rikkoo mm. YK:n ja Amnestyn määrittelemiä ihmisoikeuksia. Hohhoijaa!
Ja sitten Otto-poika haikaili ruotsalaisen järjestelmän perään. Taitaa jannu olla täysin pimennossa siitä, mikä on Suomen geopoliittinen, ja historiallinen asema Venäjän rajanaapurina.
Onko ihmisoikeudet sellainen asia, johon kansainvälisten tahojen ei pitäisi puuttua? Ja samalla sivistysvaltioiden kunnioittaa ja pitää yllä?Joo, suomalainen laki asevelvollisuudesta rikkoo mm. YK:n ja Amnestyn määrittelemiä ihmisoikeuksia. Hohhoijaa!
Joo, suomalainen laki asevelvollisuudesta rikkoo mm. YK:n ja Amnestyn määrittelemiä ihmisoikeuksia. Hohhoijaa!
No lopetetaan sitten asevelvollisuus ja tehdään siitä täysin vapaaehtoinen valinta. Sittenhän ei olisi kenelläkään nokan koputtamista asiassa?Onko ihmisoikeudet sellainen asia, johon kansainvälisten tahojen ei pitäisi puuttua? Ja samalla sivistysvaltioiden kunnioittaa ja pitää yllä?
En tiiä. Aattelin vaan, kun ihmisoikeudet naurattavat. Jos sellaiset eivät hirveästi kiinnosta, niin esimerkiksi laittamalla kuolemantuomio armeijasta kieltäytyneille varmasti nostaisi asevelvollisten määrää.No lopetetaan sitten asevelvollisuus ja tehdään siitä täysin vapaaehtoinen valinta. Sittenhän ei olisi kenelläkään nokan koputtamista asiassa?
Olen muutenkin hämmentynyt, vaikkakin uutinen on vanha. Minä kun luulin, että nuoret (varsinkaan pojat) eivät enää liiku mihinkään konsoleitten ja snapchattien luota? Nyt he ovatkin jo ihmiskyrpiä ja Bull Mentula look-a-likeja.Nuorisopsykiatri Veikko Aalbergin lausahdukselle. Oikea rohvessori-tason sitaatti.
"Lihaksikas rasvaton ruumis on kuin julkinen fallossymboli todisteena kantajansa ylivertaisesta miehuudesta"
Ihmekös tuo, että salilla jaksankin käydä ainakin sen muutaman kerran viikossa. Fallossymbolin pitää olla hyvässä tanassa, jos jonain kauniina päivän sattuu saamaan puolivahingossa actionia.
Joo. Paskemmassa kunnossa nykyään teini-ikäset kyllä satavarmasti on, kun vaikka vielä mun teini-iän aikaan tuossa reilut 10v sitten. Puhumattakaan Aalbergin aikaan.Olen muutenkin hämmentynyt, vaikkakin uutinen on vanha. Minä kun luulin, että nuoret (varsinkaan pojat) eivät enää liiku mihinkään konsoleitten ja snapchattien luota? Nyt he ovatkin jo ihmiskyrpiä ja Bull Mentula look-a-likeja.
Paskemmassa kunnossa nykyään teini-ikäset kyllä satavarmasti on, kun vaikka vielä mun teini-iän aikaan tuossa reilut 10v sitten. Puhumattakaan Aalbergin aikaan.
https://m.iltalehti.fi/politiikka/201803030110205_pi.shtml Linkki paskalehteen... Paavo erotettu omasta puolueestaan.
Toivottavasti tämä pysyy vain huhuna. Ei herätä sitten niin minkäänlaista innostusta. Kyseessä ei todellakaan ole mikään kiekkotaituri ja alaketjujen senttereitähän meillä on jo tarpeeksi (Karvonen, Virtanen, Väyrynen, Kuru).
Palve vaikutti todella hyvältä ja taitavalta pelaajalta.
Kurun kanssa nelossentterin paikasta taisteleva "ei mikään kiekkotaikuri" onkin nyt vaikuttanut todella hyvältä ja taitavalta pelaajalta. No, annetaan anteeksi. Ensimmäinen kommentti annettu kun ensi kertaa kuultu kyseisen pelaajan nimi ja toinen kommentti annettu kun ensi kertaa nähty kyseisen pelaajan pelaavan.
Making Songs Gender Neutral! - YouTube
Sopii hyvin tähän vallitsevaan tasa-arvokeskusteluun ja poliittiseen korrektiuteen. (Ihan vaan huumorista kyse.)
Melkoinen rasisti ja vastarintaliikkeen tukija taidat olla. Eikös tuokin pitäisi muuttaa "olen henkilö" Nationalismi on menneisyyttä.Itse olen jo vuosikaudet laulanut Kari Tapion "Olen suomalainen"-kappaletta seuraavasti:
Ei Suomi laita ketään vankilaan mielipiteidensä takia.Tottahan se on, että Suomi ei kovin hyvä viestiä maailmalle anna sulkemalla ihmisiä vankilaan mielipiteidensä takia.