Siinähän taiteilee, mutta kun trollaaminen on kuitenkin kiellettyä kun se 99 tapauksessa sadasta sotkee keskustelua eikä ole edes hauskaa suurimmalle osalle kohdeyleisöstä. Toki täällä saa aika monikin palstahenkilö vetää performanssia suht surutta.
Siinähän taiteilee, mutta kun trollaaminen on kuitenkin kiellettyä kun se 99 tapauksessa sadasta sotkee keskustelua eikä ole edes hauskaa suurimmalle osalle kohdeyleisöstä. Toki täällä saa aika monikin palstahenkilö vetää performanssia suht surutta.
Ei tuokaan vanha minkki päättänyt päiviään, vaan kaivautui kolostaan ja hankkiutui Espoosta asti tarjouskatkarapujen perässä isolle kirkolle.Kanta-asiakas järkyttyi Stockmannin Herkun uudistumisesta: "En olisi halunnut herätä tähän päivään"
Se on kova paikka minkkiturkkimummoille, kun S-ryhmän juntit valloittivat Stockan Herkun.
Onneksi tätä "elitismiä" voi vielä ylläpitää sillä, että ostaa Stockmannilta vuoden aikana väh. 2500 eurolla, niin pääsee sitten puoli tuntia ennen rahvasta penkomaan Hullujen Päivien alelaareja.Kanta-asiakas järkyttyi Stockmannin Herkun uudistumisesta: "En olisi halunnut herätä tähän päivään"
Se on kova paikka minkkiturkkimummoille, kun S-ryhmän juntit valloittivat Stockan Herkun.
Jutun mukaan ennen eläkeikää kyseinen minkkiturkki (nimi muutettu) teki vaativaa työtä ja hänen miehensä työskenteli ulkomaankaupassa. Avioparilla kävi usein ihan ulkomaalaisia vieraita ja vaativan työnsä vuoksi minkkiturkki ei ehtinyt useinkaan laittaa ruokaa kotona.Kanta-asiakas järkyttyi Stockmannin Herkun uudistumisesta: "En olisi halunnut herätä tähän päivään"
Olisi kyllä kiinnostavaa tietää, mikä todellisuudessa on ollut tämä vaativa työ.
Vaikka olen juristi, niin tämän jutun hävisin.
Noh, tätä turpaan vetämistä hän on tarjonnut ratkaisumalliksi postauksissaan jo kauan ennen poistamistaan palstalta ja kauan ennen kuin hänen irl-minä ns. paljastui jonkun kaivettua bloginsa esiin. Eli ei ole mikään uusi juttu. Nyt toki hassussa valossa, vaikkei kai hippasilla pärjääminen aina kokoakaan katso.Minusta schollismit ovat taiteenmuoto, joka ei ole kaikkia varten, mutta joka voi olla yllättävänkin antoisa kun sen ottaa sellaisena. Fägärien uhkailu jalkojenpesualtaassa viruttamisella (juuri omien raamien ~65 kiloiseksi paljastamisen jälkeen), anyone?
Niin noh, pitäisi osata jättää omaan arvoonsa. Itse en vielä vuosisadan hämmentäjän, tai trollin viittaa hänelle asettelisi päälle, kun miettii, että minkälaisia ovat olleet ne viestit mistä hän on pitkät pelikieltonsa/ kick banninsa saanut. Niistä ainakin minä sain sellaisen käsityksen, että viestejä kirjoittaessa on oltu raivon partaalla. Kai agitaattorin pitää huolehtia siitä, että oma "cool" säilyy. :) Tai muuten tulee mieleen, että ehkä hän on muissakin asioissa hyvinkin tosissaan.Jotenkin säälittää nämä nimimerkit, jotka rientävät pilkkaamaan schollia ja hänen viesteistään vääntämään (ei siis täällä). Joku järjen jättiläinen häntä vielä tyhmyydestä syyttäen. Oivoi...
@Urheiluministeri HS:n versiossa sanottiin, että juristi.
No niinpä olikin, kiitos tarkennuksesta!Eikös se tuossa linkatun jutun lopussa selviä?
Aika näyttää, mutta oma veikkaus on, että Puljujärvestä kehittyy maksimissaan KHL:ään ehkä Osalan tasoinen pelaaja (huonommalla luistelulla).
Jotkut kehtaavat veikata, toiset eivät. Respektiä uljaasta veikkauksesta, vaikka se olikin aika perseestä nyt ja veikkaushetkellä.Törmäsin tähän pari kuukautta vanhaan viestiin ja alkoi kovasti hihityttämään taas:
Scholl on palstan legendaarisin hahmo.
Se on jotenkin tämän ketjun kamaa että @scholl kirjoittelee jonnekin muovikassiketjuun aikovansa keskustella Stockan johtajan kanssa aiheesta aivan kuin olisi joku tärkeä asiakas ko. firmalle. Tosielämässä miehen voi bongata Ruoholahden Citymarketin itsepalvelukassalta.Scholl on palstan legendaarisin hahmo.
Sportsnet Twitterissä: "How millennials celebrate a gold medal. https://t.co/IhbQn4922S"
Vähän hymyilytti. Itsekin olen riippuvuussuhteessa käsipuhelimeeni, mutta silti.
Tässä vielä alkuperäinen. Parissa kymmenessä vuodessa on moni asia muuttunut. SIlloin Suomellakin oli Päällikkö.
No ei. Kymmenet palstalaiset ovat tavanneet schollin ja on varsin todennäköistä, että tämä on esim. käynyt samaa koulua Stockan johtajien kanssa. Scholl on juuri sitä, mitä sanoo olevansa. Eli virkistävä poikkeus tällä palstalla.Se on jotenkin tämän ketjun kamaa että @scholl kirjoittelee jonnekin muovikassiketjuun aikovansa keskustella Stockan johtajan kanssa aiheesta aivan kuin olisi joku tärkeä asiakas ko. firmalle. Tosielämässä miehen voi bongata Ruoholahden Citymarketin itsepalvelukassalta.
No,voit kuvitella ihan mitä tahansa. itse olen omin silmin nähnyt schollin Ruoholahden Citymarketin itsepalvelukassalla.No ei.
No,voit kuvitella ihan mitä tahansa. itse olen omin silmin nähnyt schollin Ruoholahden Citymarketin itsepalvelukassalla.
Oiva tapa välttää työläiskieltä puhuvaa kansanosaa.No,voit kuvitella ihan mitä tahansa. itse olen omin silmin nähnyt schollin Ruoholahden Citymarketin itsepalvelukassalla.