Minusta schollismit ovat taiteenmuoto, joka ei ole kaikkia varten, mutta joka voi olla yllättävänkin antoisa kun sen ottaa sellaisena. Fägärien uhkailu jalkojenpesualtaassa viruttamisella (juuri omien raamien ~65 kiloiseksi paljastamisen jälkeen), anyone?
Noh, tätä turpaan vetämistä hän on tarjonnut ratkaisumalliksi postauksissaan jo kauan ennen poistamistaan palstalta ja kauan ennen kuin hänen irl-minä ns. paljastui jonkun kaivettua bloginsa esiin. Eli ei ole mikään uusi juttu. Nyt toki hassussa valossa, vaikkei kai hippasilla pärjääminen aina kokoakaan katso.
Jotenkin säälittää nämä nimimerkit, jotka rientävät pilkkaamaan schollia ja hänen viesteistään vääntämään (ei siis täällä). Joku järjen jättiläinen häntä vielä tyhmyydestä syyttäen. Oivoi...
Niin noh, pitäisi osata jättää omaan arvoonsa. Itse en vielä vuosisadan hämmentäjän, tai trollin viittaa hänelle asettelisi päälle, kun miettii, että minkälaisia ovat olleet ne viestit mistä hän on pitkät pelikieltonsa/ kick banninsa saanut. Niistä ainakin minä sain sellaisen käsityksen, että viestejä kirjoittaessa on oltu raivon partaalla. Kai agitaattorin pitää huolehtia siitä, että oma "cool" säilyy. :) Tai muuten tulee mieleen, että ehkä hän on muissakin asioissa hyvinkin tosissaan.